HHC Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Calzeat Keeping Up Appearances, til daglig Ace. e. Black Mica's For Long Lasting Love u. Calzeat Causa Commotion Planene for lille Ace er først og fremst utstilling og jakt, men skal ikke se bort i fra at vi snuser litt på både lydighet og agility også De første valpeshowene er allerede plottet inn i kalenderen Siter
tm100021 Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Fiiin! Hentet han? Liker navnet! 1 Siter
HHC Skrevet 17. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Ohmygooosshhh så njusseliiig Takk, det syntes vi òg Fiiin! Hentet han? Liker navnet! Ace kom hjem i går kveld. Holdt en skikkelig flatcoated-blues konsert i en time og oppførte seg deretter eksemplarisk resten av veien. Sov som en stein til kl 8 i morges bortsett fra en tissetur på natta (jeg klarte å vekke ham). Siter
Lemen Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Nydelig! Gratulerer med lille Ace! 1 Siter
pippin Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Grattis! Så herlig da... Liker flater jeg 1 Siter
Bananen Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Graaattis! Når er det du flytter til Lillehammer? Siter
HHC Skrevet 17. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Nydelig! Gratulerer med lille Ace! Grattis! Så herlig da... Liker flater jeg Takk takk begge to Graaattis! Når er det du flytter til Lillehammer? I begynnelsen av august, men Ace blir ikke med dit. Men han blir med på Gjøvik/Lillehammer sin utstilling på Biri Siter
Bananen Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 I begynnelsen av august, men Ace blir ikke med dit. Men han blir med på Gjøvik/Lillehammer sin utstilling på Biri Ska'kke Ace'n være med? Hvor skal Ace'n være, da? Men kult når du flytter! Da må vi hookes opp. Siter
H P Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Nå fikk man jo ikke mindre lyst på flat en gang i tiden da. Noe så aldeles herlig! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Utrolig skjønn liten dude! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Gratulerer så mye! Kjempeskjønn! 1 Siter
Vimsan Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Nommin vilken sötnos du fått, GRATTIS! 1 Siter
HHC Skrevet 18. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2011 Ska'kke Ace'n være med? Hvor skal Ace'n være, da? Men kult når du flytter! Da må vi hookes opp. Ace'n skal få bo hjemme med Arisen. Delvis fordi jeg foreløpig ikke har noe sted jeg kan bo med hund, og delvis fordi vi har 2 hannhunder og da syntes jeg det er greit at de får bo sammen gjennom valpens oppvekst Men jeg får kose litt på Pøbel når savnet blir som verst da vet du Nå fikk man jo ikke mindre lyst på flat en gang i tiden da. Noe så aldeles herlig! Utrolig skjønn liten dude! Så fin han er! Grattis! Noe så herlig Gratulerer så mye! Kjempeskjønn! Gratulerer! Nommin vilken sötnos du fått, GRATTIS! TakkTakkTakk I dag skal Ace få være med en tur til byen, høljet ned i går, men ser ut til at være kan bli noe bedre i dag Siter
Yodel Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Skrevet 18. Juli 2011 Han så da lovende ut eksteriørt? Gratulerer så mye! 1 Siter
HHC Skrevet 18. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2011 Han så da lovende ut eksteriørt? Gratulerer så mye! De sier så Får satse på at dommerne er enig når den tid kommer Siter
Bananen Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Skrevet 18. Juli 2011 Men jeg får kose litt på Pøbel når savnet blir som verst da vet du Det kan du, selvsagt! Pøbel hilser og sier han er alltid klar for å koses på. Ja, til og med klippes på. Kanskje du kan få bry deg på de evinnelige busteørene hans - jeg klarer det ikke. Siter
HHC Skrevet 18. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2011 Det kan du, selvsagt! Pøbel hilser og sier han er alltid klar for å koses på. Ja, til og med klippes på. Kanskje du kan få bry deg på de evinnelige busteørene hans - jeg klarer det ikke. Ja, de saksene kommer nok neppe til nytte hjemme mens jeg er bortreist uansett I dag har Ace vært på bytur for første gang. Maaange inntrykk - men syntes han taklet det bra Etterpå var han med innom jobben min, fikk ikke komme så langt da (matbutikk) men hilste på mange trivelige mennesker på utsiden Ace har også en annen morsom, retriever relatert vane - apportere vannskåler. Om den er tom eller full av vann er ikke så nøye Men - han er flink og hjelper til med tørkingen etterpå Siter
Bananen Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Flink Ace! Pøbel var også veldig flink til å tørke opp etter seg ... han kunne tisse, så finne et håndkle og dra det utover ... god tanke, men ikke heeelt. Siter
HHC Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2011 Siden sist har Ace blitt en del større - hele 15 uker i morgen Er såklart utrolig kjedelig å ikke kunne være med ham hver dag, men vi koser oss sammen i helgene Sist helg debuterte han som valp på open show i Tønsberg. Resultat - Best In Show valp "En ekte retrievere bærer slufsene sine helt selv " - Helgen før besøkte han sin søster Cava i Oslo. Fikk litt bank, for å si det slik - men etterpå poserte de fiint sammen Siter
Recommended Posts