Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira

xxx12345

Recommended Posts

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Må innrømme at som sportsuinteressert er det svært sjeldent jeg har anledning å være stolt over å være norsk - men Maren&Amira får det rent til å boble i brystet av patriotisme!

Gratulerer inderlig mye - så fantastisk bra - så vanvittig flinke dere er!

Hilsen TonjeM som gleder seg til gubben kommer inn slik at jeg kan fortelle han at verdensmesteren er norsk, heter Maren, er ikke gamle jenta - og får til sånn en prestasjon!

Skrevet

Gratulerer så mye, Maren! For en fantastisk prestasjon av dere! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Skrevet

Herregud... hvordan skal jeg reagere nå? Ble MYE tårer, store glis før jeg måtte gjemme seg bak containere med Amira for å roe ned og hylgrine litt, løpe frem og juble... Ja - har vel vært igjennom alle emosjonelle stadier som finnes :lol:

NÅ er det feiring! Blogging, bilder og det å lese alle gratulasjoner skal jeg få gjort siden :wub:

Skrevet

Tror man kunne samlet opp noen tårer her også i løpet av dagen - og jeg fulgte bare med over nettet! :lol:

Kos deg og feir skikkelig, det har du virkelig fortjent!! :D :D

Guest Dratini
Skrevet

Herregud... hvordan skal jeg reagere nå? Ble MYE tårer, store glis før jeg måtte gjemme seg bak containere med Amira for å roe ned og hylgrine litt, løpe frem og juble... Ja - har vel vært igjennom alle emosjonelle stadier som finnes :lol:

NÅ er det feiring! Blogging, bilder og det å lese alle gratulasjoner skal jeg få gjort siden :wub:

Og der kom tårene for andre gang her! Igjen; Gratulerer så mye! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Skrevet

Gratulerer så veldig mye! Alle som har trent eller trent og konkurrert litt med hund (og egentlig alle med hund)vet hvor innmari stor prestasjon dette er ! Helt fantastisk:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...