TeamTwo Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 To små filmer av Blaze, som vi tok på Leangen 26.06.11 (LC-trening) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 27. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 Jeg digger den valpen Takk for at du filmet han, artig å kunne se tilbake på når han ikke lenger er liten eller fullt såå søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 Herremin så fin han var! Jeg er så utrolig svak for sheltier med bliss! Kjenner jeg blir skikkelig syk etter flere sheltier selv, det holder ikke med bare èn.... Så kanskje jeg er på utkikk allerede neste år igjen...! Da er min første blitt året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 Herlig Han er helt fantastisk nydelig! Syns du det er negativt med korthåret hund som fryser lett altså, siden du sier en av grunnene til at denne karen har pels er derfor? Jeg tenker selv (uten å eie en korthåret hund) at det er både positivt og negativt. De har mindre pelsstell, men fryser lettere. Noen dager er det også kjekt at de ikke vil på tur i dårlig vær, så er man i det minste enige Hihi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Joda begge deler har sine fordeler og ulemper, men jeg personlig synes det er hakket bedre med litt pelsstell og støvsuging enn en hund som lett fryser på vinteren, som er forferdelig lang her i landet. (Nei, jeg liker ikke vinter ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 8. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Nå er Blaze passert 11 uker så noen nye bilder må til Badetur ved elva Whippserumpe i veien De er VELDIG glade i graving disse gutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Veldig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundefrelst Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 iiih, *ønsker seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Nyyydelige sheltien! ♥ Han er jo så fin! Men du... ser du har putta "tyggis" i øret hans allerede? Har de begynt å reise seg så tidlig? Min er 20 uker, og her er det først i det siste at det ene øret har en tendens til å være litt lett i motvind og stå opp, mens det andre vipper fint. Men jeg ventet meg dette nå som hun er i tannfellingen, så jeg har (i dag faktisk) satt inn vekt til å vippe dem korrekt. Jeg elsker vippørene og det søte uttrykket de gir sheltiene, så det må vi hjelpe til med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 8. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Nyyydelige sheltien! ♥ Han er jo så fin! Men du... ser du har putta "tyggis" i øret hans allerede? Har de begynt å reise seg så tidlig? Min er 20 uker, og her er det først i det siste at det ene øret har en tendens til å være litt lett i motvind og stå opp, mens det andre vipper fint. Men jeg ventet meg dette nå som hun er i tannfellingen, så jeg har (i dag faktisk) satt inn vekt til å vippe dem korrekt. Jeg elsker vippørene og det søte uttrykket de gir sheltiene, så det må vi hjelpe til med De har ikke reist seg helt, men siden de er veldig lette så har jeg hatt litt tyngde i dem nå. Aner ikke hva som er tidlig og seint for sånt jeg, men oppdretter mente det bare var å ha i litt også måtte jeg være ekstra påpasselig i tannfellingsperioden. Hva bruker du i ørene? Tape eller "tyggis"? Takk for fine kommentarer alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Når ører reiser seg er veldig individuelt. Jeg har hatt ører som har hengt klistra til panna under tannfelling (som jeg har klipt for å få lettere, tunge ører er et mareritt om de får bli som de er) og ører som har trengt tyngde fra 6 ukers alder. Også finnes de som bare får perfekte ører helt av seg selv, som min gamlemor som aldri ble noen utstillingshund (typisk nok). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 8. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Når ører reiser seg er veldig individuelt. Jeg har hatt ører som har hengt klistra til panna under tannfelling (som jeg har klipt for å få lettere, tunge ører er et mareritt om de får bli som de er) og ører som har trengt tyngde fra 6 ukers alder. Også finnes de som bare får perfekte ører helt av seg selv, som min gamlemor som aldri ble noen utstillingshund (typisk nok). Godt å høre at det ikke er noen fasit på disse ørene Jeg bare krysser fingrene for at de blir ok in the end Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 9. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2011 Han er jo meganydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2011 Så skjønn han er og gratulerer så mye med sheltie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 9. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2011 Hva bruker du i ørene? Tape eller "tyggis"? Noe i "tyggis" retningen På Nille har de noe som er ment å bruke til å stappe nedi lysestaker, for å få lysene til å stå støtt og rett. Det selges i pakker på 24 stk, og det står "BOLSIUS Wax adhesive plates" utenpå pakningen. Det er rett og slett små klebrige klumper på str med en ti-øring, og de kostet bare en tier pr pakke . En sånn liten voks-kladd "gnukker" jeg fast på innsiden av øreflippen på hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 17. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 Blaze er straks 13 uker og i dag har vi prøvd oss på oppstillingsbilder for første gang og her er resultatet: Tida flyr og jeg synes den nesten går fra meg. Hadde jo så mange planer om å starte så tidlig med alt mulig, men hittil har vi bare sosialisert, miljøtrent og trent på innkalling. Ellers leker vi mye ute i hagen, han er med på turer sammen med meg og Felix som ikke er så lange og er ellers med dit jeg drar stort sett. I et døgn nå har ei venninne passet han og hun beskriver han som vidunervalpen og det blir man såklart glad for å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diffi Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 Så fin han er! De første ukene flyr fort ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 25. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 I dag fyller Felix 4 år og det krever litt spam. Gratulerer med dagen kjære, rare søte Noldusen min, håper vi enda får minst 10 fine år sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 Gratulerer til verdens fineste wippetmann Veldig mange fine bilder av han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 Gratulerer med dagen til fine Felix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 Gratulerer med dagen Felix! Masse hilsener fra meg og Dexter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 Flotte Felix! Syns han har noen trekk som minner om Hermes'n. Kanskje spesielt hode og uttrykk. Skulle dere dukke opp på denne kanten av landet en gang, så må dere selvsagt slå på tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 26. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2011 Gratulerer med dagen på etterskudd, Felix Han er en kjempepen whippsegutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 26. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2011 Flotte Felix! Syns han har noen trekk som minner om Hermes'n. Kanskje spesielt hode og uttrykk. Skulle dere dukke opp på denne kanten av landet en gang, så må dere selvsagt slå på tråden! Det skal vi gjøre Ja de har noen like trekk, ikke så rart siden de har samme mor Vakre er de begge to hvertfall! Tusen takk for hilsninger alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 26. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2011 Han er så fiiin Og ser skikkelig god ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts