Gå til innhold
Hundesonen.no

Tollersnuskebassevalper


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Jeg må jo lage en bildetråd til disse søte snuskebassene :wub: er faren til en venninne av meg som har kull på tispen sin (og tispen er en venninne av Casper, de har kjent hverandre fra de var valper). Så da er jeg så heldig at jeg har tilgang på valper! De er helt utrolig søte nå, og søtere blir de vel :wub: like greit at alle er solgt, er jo farlig dette her.

2 dager gamle

dsc0094.jpg

10 dager gamle

ronjas-valper-10-dager-054.jpg

6 uker gamle

Denne jenta skal en venninne av meg ha :wub: kanskje blir hun jakthund når hun blir stor.

valpene-6-uker-gamle-116.jpg

valpene-6-uker-gamle-105.jpg

valpene-6-uker-gamle-144.jpg

valpene-6-uker-gamle-032.jpg

valpene-6-uker-gamle-094.jpg

en liten tass med tiss på tissetassen

valpene-6-uker-gamle-001.jpg?w=700&h=674

valpene-6-uker-gamle-092.jpg?w=700&h=655

i det ene øyet kan man se refleksjonen av meg som vifter med en liten pinne oppe i luften :P Man skal tidlig lære å posere om god linselus skal bli :P

valpene-6-uker-gamle-036.jpg?w=700&h=465

valpene-6-uker-gamle-049.jpg?w=700&h=538

valpene-6-uker-gamle-046.jpg?w=700&h=484

img_48a06177c809e.jpg

her er Casper og mamma Ronja for noen år siden. Ronja var 3 måneder her, og Casper var 4. Og nå er de allerede voksne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så søte! :wub: Bilde nr. 4 var kjempefint! :D

Takk :D

:wub: :wub: :wub:

Enig! :wub:

Nommin :wub: Nå ble jeg bittelitt valpesyk!

Gjett om jeg ble det da jeg var der... huff! Skal passe den ene tispen i to uker i august, så får jeg stilt valpesyken litt iallefall! :D

Jeg tenkte egentlig å holde meg langt unna denne tråden, men klarte ikke :wub:

:lol: nei for de er ganske uimotståelige egentlig :wub:

Nommen, utrolig nydelige :wub: Herlige bilder!

tusen takk :ahappy:

Så nydelige :wub:

Og skikkelig flotte bilder altså!

tusen takk :D

Tollersnuskenassevalper var veldig beskrivende :wub: *jobbe vekk intens valpesyke*

de er noen skikkelige snuskesnasker :wub: gleder meg til å kose mer med dem til uka.

Sukk, for et herlig hundeliv :D

ikke sant :ahappy:

Så nusselige :wub: Likte godt at de hadde bles jeg :) Venninnen din sin valp så veldig søt ut :D Håper vi får følge henne litt videre her :ahappy:

Jeg synes og det er veldig fint. Hun kommer nok til å dukke opp på sonen med ujevne mellomrom ja, og særlig de første ukene i august, da skal jeg være valpevakt :wub:

Så herlige :wub:

jaaa :wub:

Tollere med sort nese er vel det søteste :wub:

Helt enig, synes det er kjempefint :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Snart 9 uker gammel :-) Og for første gang på besøk hos oss. Nydelig liten frøken, som la seg ned for å sove rett og slett. Da hun våknet igjen fikk hun klatre på hodet til Casper, som på sin side lå på rygg med bena til alle kanter. Hvis det er slik det blir når jeg skal passe henne snart blir det en fornøyelse :wub:

1Tiraforstegangbesokturtilgasbu016.jpg

1Tiraforstegangbesokturtilgasbu010.jpg

Så trøtt at hun ikke klarte holde øynene oppe :wub:

Casper var så forsiktig og søt med henne :wub:

wpid-temp1.jpg

Dere tollerfolk, hva tror dere om nesen hennes? Blir den svart?

Og hvordan er det med utstilling og sånn, når hun har en hvit flekk i nakken/bakhodet. Er det helt fy fy på utstilling, eller vil det bli mulighet for en premiering (med tanke på viltsporchampionat osv, hvis det skulle bli aktuelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuta hennes kommer nok til å holde seg mørk, ja. Her ser du en fra A-kullet mitt som 8 uker gammel og senere ved straks 1års alder.

IMG_0422.jpg

P1030713-.JPG

Hvite nakkeflekker er i utgangspunktet helt fy-fy, men det er jo forskjell på dommere, så man skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kunne plutselig ønske at Leela fortsatt var like liten :wub:

Leela har også en liten hvit flekk i nakken - nå er den nesten borte, men det blir spennende å se hva de sier på det når vi skal på utstilling. (Utstilling var egentlig ikke planen min, så jeg håper ikke jeg blir bitt av basillen - ihvertfall ikke hvis det viser seg at den bittelille flekken trekker ned mye.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...