LinL Skrevet 22. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2011 Nå har vi begynt å trene på, "bli". Jeg bruker bare "dekk" jeg da, han tar ting veldig ford, og jeg kan gå ganske langt før han kommer dultende etter, så det går bedre og bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Kjekkas! 5 mnder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Nydlingen Skal du stille han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Nydlingen Skal du stille han? Kjekkasen min ja Ja, har tenkt å prøve hvertfall. Skal på valpeshow i Klæbu 17. september, og letohallen 2. oktober. HJELP. Aner liksom ikke hva jeg holder på med i det hele tatt Har aldri vært på utstilling før Men vi skal prøve oss, så får vi se, tror egentlig han blir for stor. er 4,5 kg og 28-29 cm høy allerede så Er jo ikke krise om det ikke går så bra, var ikke derfor jeg kjøpte meg hund skal prøve oss på agility når han blir stor nok tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jøss, er han blitt 5 mnd allerede? Tida flyr altså! Nydelig gutt, med utrolig kule ører Hvis du er i trondheimsområdet så har jo pinscherklubben ringtreninger/skravletreff på torsdager kl 19 på parkeringen ved trondheim dyrehospital. Som regel mange dp (og en og annen pinscher og basenji, og av og til en irsk ulvehund) og en fin plass å plukke opp tips til utstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jøss, er han blitt 5 mnd allerede? Tida flyr altså! Nydelig gutt, med utrolig kule ører Hvis du er i trondheimsområdet så har jo pinscherklubben ringtreninger/skravletreff på torsdager kl 19 på parkeringen ved trondheim dyrehospital. Som regel mange dp (og en og annen pinscher og basenji, og av og til en irsk ulvehund) og en fin plass å plukke opp tips til utstilling Åh, så bra at det er flyttet til torsdager, for når jeg først er hjemme så er det langhelger! Da kommer jeg torsdag 15. september faktisk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 mimre, Aro ca 3 mnd her. Han vokser jo så fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Så søt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Takk takk han er virkelig en godklump! Det har liksom ikke gått helt opp for meg at han faktisk er MIN. hehe Gratulera med nydelig liten Aro Herlig tid så du bør definitivt nyte det så godt du kan og ta myye bilder og video snutter.. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Takk takk han er nydelig ja, veldig enig der Nyter tiden så mye som jeg kan, han vokser jo så fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2011 Aro er jo 5 måneder nå, å guri som tiden flyr! Vi storkoser oss sammen trøtt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Har leka litt med "søskenbarnet" sitt i dag 6 tima i buss e vel ingen sak for Aro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Fin liten gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Lille søte Aroen! Jeg syns han og Kua kan ha DP date en gang (lek og slikt altså, ikke hankypanky) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Lille søte Aroen! Jeg syns han og Kua kan ha DP date en gang (lek og slikt altså, ikke hankypanky) DET synes jeg også! Skal si fra når vi er i området en gang, søstersen er litt sånn deltidsinnbygger i Oslo nemlig, og er ikke lange biten fra Lillehammer Må streke under INGENhankypanky, Aro kan glemme seg... begynner nemlig å bli litt pubertetsguttebass med tissetassen frem titt og ofte Synes litt synd på han da, han skjønner ikke helt hva som foregår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Fin liten gutt Ja, han begynner å bli kjekkas nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Har ikke noe bildet av det, men vi var på første kursdag (valpekurs/grunnkurs) i går, og det gikk jo kjempe bra! Har aldri vært på plassen før, var mye som foregikk samtidig, bla. agility trening rett ved siden av= MASSE bjeffing og ståk, og husky uling, 12spann som kjørte forbi i hytt og pine. Ble jo litt sosing, mye å følge med på, men han ble fort ferdig og tok kontakt og gjorde som han skulle, fine gutten min Har fått uttelling for kontakttreninga iallefall, selv om han er opptatt av alt som skjer, kommer fokuset på meg med en gang jeg sier i fra! Riktig stolt er jeg Èn ting jeg iallefall har fått til! Jeg er jo en riktig fersking, halvparten av tiden vet jeg ikke hva jeg holder på med, så blir kjekt med litt hjelp fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Så herlig han eeeer! Og de ørene da Godt å høre det gikk bra på kurset! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 17. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Da har vi vært på vår aller første "utstilling", altså valpeshow. Jeg var kjempe nervøs, og ante ikke hva jeg skulle gjøre, men det er ikke noe noe problem når Aro tydligvis har vært utstillingshund i et tidligere liv... Han gikk kjempe fint i ringen, sto fint på bordet, og ga dommeren et par kyss Flinke gutten min! Var bare Aro i 4-6 mndr, så han fikk jo gå enda en gang i ringen for å konkurrere om BHK, men en kjekkas fra kennel kinkade stakk av med den, men det er helt greit, det var en virkelig kjekkas. Og Aro var jo SÅ FLINK , så jeg er så stolt! Han fikk også kjempe fin kritikk: Vakkert hode og uttrykk, god over og underlinje. Beveger seg bra bak, og stabilt framme. gode vinkler foran og bak, god benstamme, godt pigmentert, god brystvidde, men på den større siden. Noe kort overarm, god nakkebue. Trivelig helhet og velvist. JA, han er stor:p godgutten er 5 mndr, 5 kg og 30 cm Var størst av alle dp'ene (6 stk), og han er yngst. hihi Har ikke noe bilde nå, Aro er kjempe sliten stakkar, sover bare nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 17. September 2011 Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Gratulerer med debute'n i dag.. Kan berolige deg med at Gutten din ikke er størst .. Det er væl 2-3 andre som er større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 17. September 2011 Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Fin han var, stooore ører:P Enten er jeg veldig dårlig å lese, hvaheter han påstamtavlen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 17. September 2011 Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Og jeg som trodde min hund hadde store ører Kjempe skjønn hund du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 17. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Ja, han er en søting uten like Heter Exigor's Brilliant Aro på stamtavla Han har ikke akkurat små ører nei, de er overalt haha Nei, han var vel kanskje ikke størst, men han er god og rund, så blir nok enda litt større kan jeg tro Fikk iallefall høre at han var i meste laget. Men god er han uansett nå skal det soves, sliten vovve i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2011 her er to bilder fra i dag, flinke Anita som har tatt de kjekk ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. September 2011 Rapporter Share Skrevet 18. September 2011 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts