Gå til innhold
Hundesonen.no

Nala problematikk!

Enits

Recommended Posts

• Svar 274
  • Created
  • Siste svar

For 27 dager siden reiste nala til det jeg trodde ville bli hennes nye gode hjem. Jeg var så optimistisk

og de nye eierne var det samme. De hadde fått alt av informasjon om hennes uvaner og ting som ikke var som de skulle og jeg var oppriktig helt overbevist om at nala hadde funnet den rette familien.

Sånn ble det ikke.

Igår datt hele verden i hodet på meg, og nala for den saks skyld. Og jeg stod der med et stort sykdomsutbrudd, en hund

som ikke hadde noe hjem eller en sikker fremtid, og tusen tanker.

Så snakket jeg med mange av dere her på sonen, noen er sint, noen er snill, noen er oppgitt, noen er lei seg osv

Men den ånden som dere har, alle dere som ønsker å hjelpe nala så hun kan få den sjansen hun fortjener, den er helt

fantastisk. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dere, og det gjør neimen ikke nala heller.

Så med dette vil jeg rette en stor takk, og en god klem, til alle dere som har sagt dere villig, og som faktisk

hjelperNala. Nå er det nå sånn at denne hjelpen Nala får, også indirekte hjelper meg. Uten dere ville ikke dette

gått i det heletatt. Og det setter jeg veldig stor pris på!

Tusen takk.

:punk::jump::thumbsup::hyper::heart::frantics::flowers::cheer::icon_clapping::thumbs::banana::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke hva toget heter :P Men jeg kommer fra Bergen. Kan jo evt møte deg utenfor med parkeringen ved siden av der flytoget er? den parkeringen ut mot operahuset liksom?

Ifølge NSB så reiser du med tog 606 som er på Oslo S kl 06.26. :)

Denne historien ser jo ut til å få en positiv fortsettelse! Flinke soniser! Og her kommer en :console: til deg Enits. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å utveksle telefon-nummer nå da jenter ;)

Det er nok lurt Enits å låne/skaffe med deg penger til en barnebilett til Nala, i tilfelle en konduktør er vrang. Dumt å bli kasta av toget :P

Har fulgt med dette siden hunden ble skaffet, og er oppriktig glad for at det ser ut til å løse seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke hva toget heter :P Men jeg kommer fra Bergen. Kan jo evt møte deg utenfor med parkeringen ved siden av der flytoget er? den parkeringen ut mot operahuset liksom?

Det kommer ikke så mange tog fra Bergen så tidlig sikkert, så da finner jeg deg lett. Sikkert ikke så mange hunder som Nala som kommer med. Ta med et teppe hun kan sitte på i buret nedover.

Så får Argyros holde seg hjemme til onsdag. Tar ca 3 timer i følge Gule sider, OM jeg kjører til Moss og tar ferga til Horten liksom. :lol: Ikke planer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får Argyros holde seg hjemme til onsdag. Tar ca 3 timer i følge Gule sider, OM jeg kjører til Moss og tar ferga til Horten liksom. :lol: Ikke planer om det.

Det tar ca. 3 timer rake veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ca. 3 timer rake veien.

Da får jeg hørt ut boka mi sikkert. :P

Må få veibeskrivelse og slikt, så jeg finner fram til deg. GPSen min har tatt kvelden (om noen Oslo sonis har en GPS å låne ut til onsdag, så hyl ut!)

Da er jeg vel hos deg mellom 10 og 11 den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg hørt ut boka mi sikkert. :P

Må få veibeskrivelse og slikt, så jeg finner fram til deg. GPSen min har tatt kvelden (om noen Oslo sonis har en GPS å låne ut til onsdag, så hyl ut!)

Da er jeg vel hos deg mellom 10 og 11 den dagen.

Du skal rake veien til Tvedestrand, skiltet hele veien (altså mot Kristiansand/Arendal). Resten kan vi ta på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fulgt med i trådene her på sonen om Nala. og må virkelig si jeg er utrolig imponert over all den godheten som finnes her på sonen! :wub:

Kan bare signere. Har også fulgt med fra sidelinjen. Håper virkerlig det løser seg til det beste for Nala nå. Imponert over hjelpevillige soniser!

Hvordan løste det seg forresten med "heving av kjøp"? Fikk de som hadde henne pengene tilbake / krever de deg fortsatt for penger, eller er den saken løst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk Nirm&Argyros! Jeg gleder meg til å få vite fortsettelsen på denne historien :) Og en klem til deg Enits. Jeg synes du er knallflink som klarer å fortsette dialogen, når det kommer så mange innlegg som er såpass følelsesladet, i en eller annen retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare signere. Har også fulgt med fra sidelinjen. Håper virkerlig det løser seg til det beste for Nala nå. Imponert over hjelpevillige soniser!

Hvordan løste det seg forresten med "heving av kjøp"? Fikk de som hadde henne pengene tilbake / krever de deg fortsatt for penger, eller er den saken løst?

må fortsatt betale de 1500 kroner, men det hastet ikke sa de. skal få ordnet med papirer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Godt at det ordner seg.

Men jeg håper for Argyros del at alle papirer er i orden og at hun får råderett over bikkjen uten at det er noe fuss om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ordner seg.

Men jeg håper for Argyros del at alle papirer er i orden og at hun får råderett over bikkjen uten at det er noe fuss om det!

Ja, jeg skrev da tidligere at alle papirer skal være i orden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...