Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 Var og trente litt idag, mest på sitt,dekk stå i forskjellige settinger. Er veldig fornøyd med momentene hennes, ønsker raskere stå under innkalling bare...hmmm Hun har veldig fine momenter! Pass bare på å beholde farta mot deg også. Og fremdrifta på avtanden Men momentene hennes er rå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 Hun har veldig fine momenter! Pass bare på å beholde farta mot deg også. Og fremdrifta på avtanden Men momentene hennes er rå Ja, jeg jobber masse med at hun ikke skal hoppe freeem på avstanden, men hun begynner å forstå at jeg sier neeei,huff og husjer hun ut igjen. Det har vært litt hat hele tiden .lol: Men ja jeg er glad i momentene hennes Hun er ganske morsom og eeelsker momentene egentlig, for trente litt igår med at hun løp ut og inn igjen også sa jeg sitt dekk eller stå. Og når jeg sier kommandoen hopper hun nesten til værs av glede og lander i riktig stilling Uansett har hun blitt veldig gøy å trene med, hun gir seg ikke og kobler ikke av lengre. Hun elsker det og da blir det kjempegøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Oi, fikk dere gått med eurasierklubben nå i helga? Vil det si at Issi er i form igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Oi, fikk dere gått med eurasierklubben nå i helga? Vil det si at Issi er i form igjen? Vi gikk i helga ja Hun er i form ja, får leverfor og mer prøver om en stund igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Issi er idag 3 år Wooop wooop Forandringene for et år har ikke vært store på resultatsiden, men gedigne hjemme. Hun er jo ikke hunden jeg hentet for et år siden hun har fortsatt litt skruller og skramler som faller ut og inn i hodet men jevnt over er hun blitt kjempeherlig. Hun har bestått bronsemerket med knakandes god poengsum, og hun har fått ett cert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Gratulerer med 3 års dagen til Issi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Idag gikk Issi og jeg LP1 på Alnabru. Issi fikk 181 poeng, 2 plass og opprykk Poengene ble som følger: Tannvisning: 10 Fellesdekk: 10 Lineføring: 8 Dekk fra holdt: 8,5 Innkalling fra sitt: 9 Stå under marsj: 9 Fritt hopp over hinder: 9 Kontroll over hunden på avstand: 9,5 Helhet: 9 Film kommer senere i helgen 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Supert! Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Flott poengsum og flott plassering.Gratulerer så mye her også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Det var herlig å se hvor glad og giret hun var i dag! For en forandring! Flink du har vært! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Å, jeg blir så glad! Grattis til Grim også! Dere er gode alle sammen! Kommer det film, eller? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Å, jeg blir så glad! Grattis til Grim også! Dere er gode alle sammen! Kommer det film, eller? Lisa og Mikke tok film så det kommer etterhvert. Men det som var så ekstremt gøy var at hun var på og happy fra vi kom til vi dro. I fem timer holdt hun et tempo hun aldri har hatt før. Hun hadde LYD i ringen så giret og happy var hun, så det var så gøy å gå med hun og jeg måtte bare le for hun var heeelt skrullette glad Så på de 3 stevnene jeg har gått for Brenden siste mnd så startet vi med masse 0'er og redsel, neste stevne gjennomførte hun alt men var veldig dempet og idag var alle hemninger borte gleder meg til våren og kl 2 :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Lisa og Mikke tok film så det kommer etterhvert. D Ja, Mikke var ivrig kameramann i dag! jeg har overført filmene til Mac så vi er iaf et steg nærmere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Gratulerer! Så flinke dere er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Åååå så moro og så fortjent! Gratulerer begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Film, sa du?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Kjempe fin poengsum! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Film, sa du?????? filmen ventes på av Janson Men jeg kan jo poste bilder av nøtta mi DEN VEIEN! Issi prøver ALT for å unngå å mååååttte apportere..... såå stor var heeele væææra 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Jeg var jo så fryktelig fornøyd med å endelig ha fått ordna det, men husket jeg å sende deg linken? Neeeida! FILM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Jeg var jo så fryktelig fornøyd med å endelig ha fått ordna det, men husket jeg å sende deg linken? Neeeida! FILM! Man merker jo ikke at Thorstein sitter bak kamera personen liksom Fine nøtta mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Issi er som vanlig sitt sprøe rare seg Vi skal ikke gå i detalj over vårt treningsstevne i klasse 2 annet enn at jeg har aldri ledd så mye på et stevne over en rar hund og jeg tror ikke det er normalt at dommer og personell humrer og ler Men hun fikk 9 på apport da Slik ser Issi ut når hun er superhappy og løper og logrer samtidig Issi kan danse selvfølglig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Drit søt ass!! Har såå lyst på en sånn, bare synd de ikke er bittelitt mindre skulle gjerne hatt dem inn i mellom klassen i ag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Hun var i slaget hun, og storkoste seg i hele går. Hun hoppet og spratt på meg, tagg godis og prvøde å forsyne seg selv når hun ikke fikk respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Å, herregud så søt!!!! DE korte armene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts