laikamor Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Ja, var et kjempe greit kurs! Får du sett dem nå? Jepp, så flinke dere er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Flinke Ida 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingvildoline Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Guri så flinke dere er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Flinke Ida Guri så flinke dere er! Tusen takk!! Ida var veldig lett å jobbe med. Du ser hvor bra kontakt hun har etter pølsen når vi er ferdig. Slik var hun hele helgen! Vi gikk forresten kurs sammen med en Courtbone whippet. Desmo til Trine og Ole Martin 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingvildoline Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Tusen takk! Ida var veldig lett å jobbe med. Du ser hvor bra kontakt hun har etter pølsen når vi er ferdig. Slik var hun hele helgen! Vi gikk forresten kurs sammen med en Courtbone whippet. Desmo til Trine og Ole Martin Flinke Ida Så gøy! Desmo er fin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Har kjørt kickbike med jentene idag, første gang siden tidlig sommer pga. temperaturen. Dumme bilder som snur seg når de lastes opp i tinypic. Nora har svømt mye med vilje idag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Jeg og ida ser på tv 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Da haster vi på vei opp til øyespesialisten. Idas ene øyet er dumt nå, så håper vi når frem før det gir seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Da haster vi på vei opp til øyespesialisten. Idas ene øyet er dumt nå, så håper vi når frem før det gir seg. Krysser fingre!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Da er vi ferdig. Hun sjekket Ida igjen som sist, og fant noen små slags blemmer på øyet. Så hun tror det er bulløs keratitt, som det heter, som er problemet. Ikke skadelig for øyet eller synet, men veldig vondt når de sprekker. Vi har fått med noen SentrX eye gel dråper som hun skal få hver morgen i begge øynene resten av livet, og ved problemer på øynene. Håper øynene blir bedre nå! Ida var også idag veldig flink. Bare lå på bordet og fikk det ene og det andre inn på øyet uten problem. Hun er så utrolig grei 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 I helgen var vi på hytten vår på Voss, sammen med Maren og Koda. Lørdag gikk vi 6km og var ute i over 5 timer. Pause med blåbærspising. Hadde pause lørdagen ved dette vannet. Nora elsker kos Rasteplassen ved det lille vannet lørdagen. Hører var vi i over tre timer i strålende vær. Tyve grader og sol. Alle tre hundene løp løs hele tiden her. Hørte bjeller, men sauene var et stykke unna, og vi fulgte nøye med. Søndag gikk vi 8km, og var ute på tur i 4t 45 min. Maren og Ida spiser blåbær Alle tre løs søndag og Bare hvor vi hadde oversikt og ikke så sau/ku. Koda svømmer og jentene vasser Ved rasteplassen søndagen Rasteplass ved vannet søndagen Kjempe flotte turer i kjempe varmt og godt vær Fine høstfarger som passer Idas pels kjempe godt synes jeg Hun går i ett med høsten! Alle tre hundene har gått sammen uten problemer hele helgen Både inne og ute. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Da er vi ferdig. Hun sjekket Ida igjen som sist, og fant noen små slags blemmer på øyet. Så hun tror det er bulløs keratitt, som det heter, som er problemet. Ikke skadelig for øyet eller synet, men veldig vondt når de sprekker. Vi har fått med noen SentrX eye gel dråper som hun skal få hver morgen i begge øynene resten av livet, og ved problemer på øynene. Håper øynene blir bedre nå! Ida var også idag veldig flink. Bare lå på bordet og fikk det ene og det andre inn på øyet uten problem. Hun er så utrolig grei Så bra dere rakk frem, og godt å høre det ikke er skadelig for øynene. Håper dråpene hjelper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Så bra dere rakk frem, og godt å høre det ikke er skadelig for øynene. Håper dråpene hjelper Ja, var utrolig flaks! Måtte skje på en mandag eller tirsdag mellom 12-20, så Ida var flink med timingen Skal på ny kontroll om tre mnd. Så får vi se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Så bra dere har fått svar, og medisiner! Håper det løser seg nå. Turen var kjempe fin, og vi har storkost oss! Jeg er så glad for at alle tre hundene gikk så fint i lag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Jentene koser seg i hundegård med hver sin oksemuskel Ikke mye marforsvar mellom disse fine jentene Ida vil helst ligge i fanget å tygge! Fine jenten Vet ikke hvorfor noen av bildene blir sidelengs. De er stående her, men snus i tinypic. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Igår var vi på fin tur langt ute på Askøy med jentene. De fikk løpe løse hele turen og naturen var fantastisk! Har vært på tur her noen ganger, og det er et perfekt sted å la hundene løpe og ha oversikt Aldri møtt på folk her, selv om det er merket tursti. Hahahaha, se Nora! Ida tuller og vil ikke være med på bilde Ser ut som Nora har de krøpling beina her Fristilt bilde av Ida 11 mnd gammel Verdens beste jenter 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Altså, Ida er jo veldig pen og flink og perfekt og sånn, mens Nora er litt mer utfordrende, men herregud som den bikkja kan se derp ut på bilder! Ler meg skakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Altså, Ida er jo veldig pen og flink og perfekt og sånn, mens Nora er litt mer utfordrende, men herregud som den bikkja kan se derp ut på bilder! Ler meg skakk! Ja, hun har sine øyeblikk! Lo meg i hel når jeg så det ene bildet der og fikk zooma det godt inn. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Ja, hun har sine øyeblikk! Lo meg i hel når jeg så det ene bildet der og fikk zooma det godt inn. Haha Jeg har tenkt det gjennom hele tråden, jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Jeg har tenkt det gjennom hele tråden, jeg! Haha Hun har noen uttrykk ja! Hun er en artig skrue 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Vi var på tur igjen samme sted i går. Jentene løp løse hele turen, og vi møtte for første gang et menneske der. En løper kom fort på oss, men ingen av jentene brydde seg om det. Flinke Nora! Vet at Ida gir ****, men Nora bjeffet og ville ha løpt bort til folk før. Jeg tror det har med at hun får løpe mye mer løs nå, enn tidligere, og at hun har hatt veldig veldig lite slike episoder i de siste månedene. Har løpt løs på tur med ukjente hunder, delt (sin) stue med ukjent hund, osv. Fine fine Nora! Igår trente vi agility tunnel i hagen, og nora trente fint mens folk gikk forbi. Holdt henne akkurat når de gikk forbi, men når de var på slutten av hvor vi ser dem, så gikk hun løs og gjorde som jeg sa Før hadde hun løpt etter dem, bjeffa og vært dum. Begge jentene fikk trent, og jeg må si at ida er enklere å trene enn Nora. Nora blir så løsningsorientert og høy at hun tror jeg vil hun skal stå på tunnellen, hoppe over den, gå på den, stå på hinderet osv. Haha fikk en del fine innganger også da Ida elsker tunnel og løper den igjen og igjen når hun går løs Spiser mat av samme fat 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 De er så fine, de jentene dine Og så flott at det går så bra med Nora nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Jeg og Ida har vært på første agilitytrening med klubben etter helgekurset vi gikk for to uker siden. Ida var ikke redd Vippen i bevegelse lenger! Sist var det kjempe ekkelt når den bevegde seg, mens idag stod hun som en påle, mens vi tok den rolig ned, og etterhvert med god fart. Såååå happy Alléslalom var bedre idag, gikk to pinner, og hun var veldig glad i instruktør Hans. Hun ville helst bare sitte, ligge og kose med han for å få godisene han hadde i enden av slalomen haha. På slutten skulle vi trene eller gå en bane for de som klarte det. Banen så slik ut: Første runde løp ida forbi fjerde hinder. Er det vegring eller feil? Løp tilbake og hoppet over igjen, og fullførte resten. Neste runde gikk hun som en gud! Hele banen perfekt Hun løper tunnel mens jeg kommer halsende bak, og er bare utrolig flink! Det er noen som trener hunden min mens jeg sover altså! Tredje runde så løp hun forbi en inngang på en tunnel, som vi gikk tilbake og tok, resten gikk bra Får ikke lagt ut filmen på YouTube før imorgen, men ligger film av løpet på Instagram. Anemoren heter jeg der. Kuttes dessverre før de to siste hindrene, men hun gikk hele perfekt Sååå glad i agilityhuskyen min Og veldig kjekt med kjempe masse skryt av de andre, spesielt de vi gikk på kurs med som så en sinsykt fremgang. Ikke vet jeg hva den kommer av, vi har jo ikke trent siden Nora gikk på tur på fjellet med samboer, og var med å så på litt på slutten. Oppførte seg fint, og klarte å sitte/dekke og ha litt fokus mens andre hunder løp rundt å trente like ved Kanskje vi får trent en gang også! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Her er to filmer fra igår Det andre og tredje løpet. Det perfekte løpet Dessverre klikker filmen før de ro siste hindrene, og klokken var åtte, så det var begynt å bli mørkt. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Hei, mitt navn er Selena. Jeg er en nudist. Jeg er gal for utendørs sex, prøvde det et par år siden og fikk hektet. Nå søker menn for treff, uansett hvor i Norge. Elsker å reise. Melding meg http://leg.gy/5A6i0l Hva i alle dager? Admin? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts