Gå til innhold
Hundesonen.no

vom og hundemat.

Arielle

Recommended Posts

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

De selger jo ikke Propet her lenger, bare vogh siden de er blitt kjøpt opp.

Det er propet sitt fryselager som lagrer vom og hundemat her sånn som jeg har forstått det. Så jeg henter rett i fra fryselageret deres.

Skrevet

Er propet fullfôr?

Propet lager vom og hundemat pølser. De er eid av firmaet vom og hundemat, før var de selvstendig og hadde mange propet pølser, nå har de bare en propet pølse type igjen mens resten de lager er på vom og hundemats oppskrift. Det er fullfor..

Guest Kåre Lise
Skrevet

Jeg snakker om propets egne pølser. Hvem som lager hva for hvem er en anna sak. De innholder jo 60% vom. Hvordan kan det være egnet som fullfôr?

Skrevet

Jeg snakker om propets egne pølser. Hvem som lager hva for hvem er en anna sak. De innholder jo 60% vom. Hvordan kan det være egnet som fullfôr?

Om de er tilsatt vitaminblanding, så er det jo fullfôr, akkurat som VOH.

Skrevet

Hvordan kan en 15 kilos sekk med "kjeks" være fullfòr da?

Propet har bare en type pølse nå. Dette er i den: 60% ren, norsk vom av storfe. 40% hjerte, lunge, lever, fett, beinmel og Omega 3 olje. 25% fett, 15% protein, 283 kcal/100gr.

Skrevet

Sitter akkurat nå og deler opp 100kg i kg porsjoner, det er faktisk ikke så mye klin! :) Tar jo litt tid da men.

Betalte 8kr kg for blokkene, syns ikke det er ille i det hele tatt. Ved å fore på vom så sparer over tusen i mnd.

Skrevet

Regnet på at jeg hadde brukt ca. 600 kr i året med NP og det med 700 g.-pølsene, det er iallefall billig, selvom min hund bare veier mellom 7,5-8 kg.

Guest Kåre Lise
Skrevet

Jeg var netopp å kjøpte 500gr pølser, 20kr stk. Er det normal pris, eller var det dyrt ?

Hvis det er V&H du snakker om så er det hvertfall ikke billig. I forhold til butikkprisene som har vært og prisstigningen er det vel kanskje normal butikkpris i 2012.
Skrevet

Jeg var netopp å kjøpte 500gr pølser, 20kr stk. Er det normal pris, eller var det dyrt ?

Jeg kjøpte et par 1 kilos pølser forleden og betalte 28,- pr.stk.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...