Gå til innhold
Hundesonen.no

En gammel bruker titter innom! :)

Ina

Recommended Posts

I går kveld satt jeg å kjeda meg foran pcn, plutselig så klikka jeg meg inn på hundesonen! DET er lenge siden sist det! Og jammen meg så kjenner jeg igjen mange av brukerne som var her den gangen jeg var aktiv! Så utrolig morro! :)

Ikke sikkert det er så mange som husker meg, men jeg eier ihvertfall den brune BC'en Eso! Han har nå passert 6 år, og lever fortsatt i beste velgående :) Han har status som en skikkelig familiehund, og lever sine late dager med turer og sofakos :ahappy:

Noen som kjenner meg igjen her inne? Hvordan står det til med "dere gamle" da?

Var faktisk litt morro å klikke litt rundt om på forumet igjen, så hvem vet om jeg tar turen innom litt oftere fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå Ina!

Klart jeg husker deg. Tidligere kaninhopper! :D

Hvordan går det med Eso og småbarn da?

Koselig å "se" deg også igjen! :D

Eso og småbarn er rett og slett en fryd. Jeg har en hund som er, og alltid har vært, tvers igjennom snill! De kan gjøre hva de vil med ham (selv om såklart minstemann på snart 2 år ikke FÅR dra han i pelsen, så kan han finne på å gjøre det, men Eso løfter ikke på hodet engang, hehe..)

Størstejenta på snart 4 pleier ofte å "gå tur" med ham, altså holde båndet helt selv, og hunden hører faktisk etter henne :D

Så det at det kom småbarn inn i familien var virkelig ikke noe stress. Men siden tiden innimellom ikke strekker til, så har vi en ordning med mine foreldre (som bor et langt steinkast unna oss), om "delt foreldreansvar". Eso er der ganske mye, og han elsker det! Jeg bodde jo fortsatt hjemme når jeg fikk han, så det er jo hjemmet han vokste opp i :)

Merker at jeg får bedre og bedre tid til å presse inn hund nå som ungene begynner å bli større, og minstemann går for egen maskin! (Var nok litt av et syn for to år siden, når frøkna løp i alle retning, jeg hadde bilstol til baby i den ene hånda og handleposer og en stk hund som trekker i motsatt retning i den andre :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awh, så koselig å se alle dere kjente her da! :wub::)

Ja, har ikke kommet meg vekk herfra enda jeg ... :lol: Eldstebarnet ditt er jo straks gammel nok til å begynne med kaninhopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vel du ikke så aktiv når jeg begynnte her, men husker deg ja :) ooog du gikk vel på øya også, så om jeg ikke husker feil så har vi noen felles bekente :)

Jeg ble medlem i mai 05, men husker ikke hvor lenge jeg var veldig aktiv her inne :)

Nei jeg gikk nok ikke på Øya. Men hadde ei venninne som gikk der (Mari). Så var der innimellom på besøk :)

Neimen heisann! Koselig å se deg her, da. :) Og herlig å høre om både Eso og ungene. :ahappy:

Koselig å se deg også! Har du fortsatt Tinka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg også! Har du fortsatt Tinka? :)

Tja, hva skal jeg svare på det, da? :P Tinka bor sammen med foreldrene mine, som forøvrig snart flytter fra Trondheim til en gård på Stjørdal. Jeg studerer i Oslo nå, men skal flytte til Ås i sommer og begynne å studere der. Planen er at jeg skal ha Tinka en del hos meg i høst/vinter, også kjøper jeg forhåpentligvis egen hund i løpet av neste vår, og da får vi se om ikke Tinka heller vil være gårdshund hos mamma og pappa enn å bo sammen med meg og en liten valp på en bitteliten hybel. :P Hun trives veldig godt hos foreldrene mine, så jeg har ingen problemer med å la de ha ansvaret for henne, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eso husker man vettu!

Er ikke like aktiv som jeg var før her selv. Er innom å leser mest. Poster innimellom.

Men man husker jo de tidene man satt her hele dagen :whistle:

Koselig å høre at alt går bra med deg og Eso!

Husker jo å jeg synes Eso var så nydelig BC ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kan ikke komme på og ha sett deg her inn før. Jeg ble vell medlem her januar 08. Men, gjeerne legg ut et bilde av den omtalte Eso :ahappy:

Jeg også er eks kaninhopper/oppdretter!

Så morro da! Bor du i Trondheim eller? :)

Fant deg på fb, ser vi har en felles venn også (E.D - Gauldal Hundeklubb) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...