Gå til innhold
Hundesonen.no

En gammel bruker titter innom! :)


Ina

Recommended Posts

I går kveld satt jeg å kjeda meg foran pcn, plutselig så klikka jeg meg inn på hundesonen! DET er lenge siden sist det! Og jammen meg så kjenner jeg igjen mange av brukerne som var her den gangen jeg var aktiv! Så utrolig morro! :)

Ikke sikkert det er så mange som husker meg, men jeg eier ihvertfall den brune BC'en Eso! Han har nå passert 6 år, og lever fortsatt i beste velgående :) Han har status som en skikkelig familiehund, og lever sine late dager med turer og sofakos :ahappy:

Noen som kjenner meg igjen her inne? Hvordan står det til med "dere gamle" da?

Var faktisk litt morro å klikke litt rundt om på forumet igjen, så hvem vet om jeg tar turen innom litt oftere fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå Ina!

Klart jeg husker deg. Tidligere kaninhopper! :D

Hvordan går det med Eso og småbarn da?

Koselig å "se" deg også igjen! :D

Eso og småbarn er rett og slett en fryd. Jeg har en hund som er, og alltid har vært, tvers igjennom snill! De kan gjøre hva de vil med ham (selv om såklart minstemann på snart 2 år ikke FÅR dra han i pelsen, så kan han finne på å gjøre det, men Eso løfter ikke på hodet engang, hehe..)

Størstejenta på snart 4 pleier ofte å "gå tur" med ham, altså holde båndet helt selv, og hunden hører faktisk etter henne :D

Så det at det kom småbarn inn i familien var virkelig ikke noe stress. Men siden tiden innimellom ikke strekker til, så har vi en ordning med mine foreldre (som bor et langt steinkast unna oss), om "delt foreldreansvar". Eso er der ganske mye, og han elsker det! Jeg bodde jo fortsatt hjemme når jeg fikk han, så det er jo hjemmet han vokste opp i :)

Merker at jeg får bedre og bedre tid til å presse inn hund nå som ungene begynner å bli større, og minstemann går for egen maskin! (Var nok litt av et syn for to år siden, når frøkna løp i alle retning, jeg hadde bilstol til baby i den ene hånda og handleposer og en stk hund som trekker i motsatt retning i den andre :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awh, så koselig å se alle dere kjente her da! :wub::)

Ja, har ikke kommet meg vekk herfra enda jeg ... :lol: Eldstebarnet ditt er jo straks gammel nok til å begynne med kaninhopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vel du ikke så aktiv når jeg begynnte her, men husker deg ja :) ooog du gikk vel på øya også, så om jeg ikke husker feil så har vi noen felles bekente :)

Jeg ble medlem i mai 05, men husker ikke hvor lenge jeg var veldig aktiv her inne :)

Nei jeg gikk nok ikke på Øya. Men hadde ei venninne som gikk der (Mari). Så var der innimellom på besøk :)

Neimen heisann! Koselig å se deg her, da. :) Og herlig å høre om både Eso og ungene. :ahappy:

Koselig å se deg også! Har du fortsatt Tinka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg også! Har du fortsatt Tinka? :)

Tja, hva skal jeg svare på det, da? :P Tinka bor sammen med foreldrene mine, som forøvrig snart flytter fra Trondheim til en gård på Stjørdal. Jeg studerer i Oslo nå, men skal flytte til Ås i sommer og begynne å studere der. Planen er at jeg skal ha Tinka en del hos meg i høst/vinter, også kjøper jeg forhåpentligvis egen hund i løpet av neste vår, og da får vi se om ikke Tinka heller vil være gårdshund hos mamma og pappa enn å bo sammen med meg og en liten valp på en bitteliten hybel. :P Hun trives veldig godt hos foreldrene mine, så jeg har ingen problemer med å la de ha ansvaret for henne, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eso husker man vettu!

Er ikke like aktiv som jeg var før her selv. Er innom å leser mest. Poster innimellom.

Men man husker jo de tidene man satt her hele dagen :whistle:

Koselig å høre at alt går bra med deg og Eso!

Husker jo å jeg synes Eso var så nydelig BC ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kan ikke komme på og ha sett deg her inn før. Jeg ble vell medlem her januar 08. Men, gjeerne legg ut et bilde av den omtalte Eso :ahappy:

Jeg også er eks kaninhopper/oppdretter!

Så morro da! Bor du i Trondheim eller? :)

Fant deg på fb, ser vi har en felles venn også (E.D - Gauldal Hundeklubb) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...