Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevest

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en hundevest, eller det heter kanskje førervest :whistle:

Uansett, hvor kan jeg kjøpe en grei vest til en grei pris ?

Er det forskjell på sommer og vintervest ? Er det noen form for allround vest ? Andre ting man burde tenke på ?

Gikk en kurs i vinter og ser at vest kan være smart med tanke på godbiter og apport bukken.

Tar i mot alt av tips og råd, da jeg er grønn på dette området.

Skrevet

handlers selger vell flere merker. så du kan jo se litt der :) Eg selv har en av handlers sine egne samt ein gapaye

Skrevet

Snekkervest på Clas Ohlson koster et par hundrelapper, snekkerbelte enda mindre. Passer utenpå alt fra t-skjorte til thermodress. :)

Skrevet

Snekkervest på Clas Ohlson koster et par hundrelapper, snekkerbelte enda mindre. Passer utenpå alt fra t-skjorte til thermodress. :)

Jeg kjøpte faktisk en der, eller så var det på Europris. Hvorfor er disse "hundetreningsvestene" så utrooolig dyre?

Guest Michellus
Skrevet

Kjøpte min vest fra berra! Kommer i maaaange størrelser, er ganske plain i designet, og har goood plass til både tynne og tykke klær under og er stillbar i designet.

Skrevet

Kjøpte min vest fra berra! Kommer i maaaange størrelser, er ganske plain i designet, og har goood plass til både tynne og tykke klær under og er stillbar i designet.

Kan du legge inn linken igjen jeg ha mista den jeg fikk på chatten :icon_redface:

Skrevet

Bruker for tiden den "enkleste" av Gappay sine (ute ballutløser). Sitter godt,enkel, gode - praktiske lommer og behagelig å bruke :)

Gappay uten ballutløser

Har også den her, er godt fornøgd:) Store gode lommar framme og en stor bak på ryggen. Einaste minuset med den er at den kan virke litt stor og posete.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en fiskevest med mange lommer på og så fikk jeg trykket logoen til hundeklubben på. Nesten ingen som så forskjell :P Og den kosta 200 kr. Jeg har jo lyst på en orntlig treningsvest, men jeg syns det er aaaalt for dyre.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...