Jump to content
Hundesonen.no

Hundevest

Recommended Posts

Jeg skal kjøpe meg en hundevest, eller det heter kanskje førervest :whistle:

Uansett, hvor kan jeg kjøpe en grei vest til en grei pris ?

Er det forskjell på sommer og vintervest ? Er det noen form for allround vest ? Andre ting man burde tenke på ?

Gikk en kurs i vinter og ser at vest kan være smart med tanke på godbiter og apport bukken.

Tar i mot alt av tips og råd, da jeg er grønn på dette området.

Snekkervest på Clas Ohlson koster et par hundrelapper, snekkerbelte enda mindre. Passer utenpå alt fra t-skjorte til thermodress. :)

Jeg kjøpte faktisk en der, eller så var det på Europris. Hvorfor er disse "hundetreningsvestene" så utrooolig dyre?

Guest Michellus

Kjøpte min vest fra berra! Kommer i maaaange størrelser, er ganske plain i designet, og har goood plass til både tynne og tykke klær under og er stillbar i designet.

Kjøpte min vest fra berra! Kommer i maaaange størrelser, er ganske plain i designet, og har goood plass til både tynne og tykke klær under og er stillbar i designet.

Kan du legge inn linken igjen jeg ha mista den jeg fikk på chatten :icon_redface:

Bruker for tiden den "enkleste" av Gappay sine (ute ballutløser). Sitter godt,enkel, gode - praktiske lommer og behagelig å bruke :)

Gappay uten ballutløser

Har også den her, er godt fornøgd:) Store gode lommar framme og en stor bak på ryggen. Einaste minuset med den er at den kan virke litt stor og posete.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...