Djervekvinnen Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Jeg kjøpte et nylon/stoff kobbel med flere ringer og en krok i hver ende av båndet, på ei utstilling hos en stand som het Julius K9. Det var sort med gul søm/mønster med merke julis k9. Det har nå raknet opp, så jeg er på utkikk etter et nytt lignende bånd. Har ikke sett et slikt bånd så mange steder på nett, og på ebay er det ganske dyre (og i skinn). Noen som vet om noen som har? Det må være 2 meter + og ha 3 ringer og to kroker i hver ende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Jeg synes de fleste nettbutikker har det jeg? Sjekk dyresjappa.no ipet.no hadde også noen, men de hadde så dyr frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Jeg har kjøpt på Hund som hobby, av merket Hunter. Det ligger ikke på nettbutikken deres, men de skaffer og sender det meste om du tar kontakt. Husker ikke hva jeg betalte, men de er ikke sånn kjempedyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Jeg har et sånt i lær, yndlingskobbelet mitt! Kjøpt på Hund som hobby, kosta rundt 250,- Det er riktignok bare 180cm langt og sikkert litt smalt til dine, men et veldig godt kobbel synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 http://www.dobscot.no/ Her er de folka du kjøpte det båndet av. Send de en mail så kan de sikkert fikse deg et nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 De har på ebay og, som ikke er av lær (men lær er det beste synes nå jeg, er på utkikk etter nytt selv, sort lær med kobber, så skrik ut om noen vet hvor, bortsett fra kenjan.dk) Søk på european training lead(leash) osv, så kommer det opp endel tror jeg. Du kan og huke av for materiale. Her har de og: http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vareliste&varegrp=1001 kenjan har knall kvalitet, og de av nylon var jo ikke så dyre i forhold til de i skinn. Her får du iallefall produkter som holder lenge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2011 Takker og bukker for tips! Skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnart Skrevet 30. April 2011 Rapporter Share Skrevet 30. April 2011 Zoo1 kjeden har også. Både i lær og i stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar