Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger

Wanderlust

Recommended Posts

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kommer det noen i morgen, eller? :) Jeg skal gå tur med Kovu i morgen ettermiddag, så hvis det kommer noen flere i morgen tar vi gjerne turen oppom Ekeberg for å trene litt.

Skrevet

Er på skolen til 6 i dag, så hadde jeg bare kunnet ha med valpen på skolen hadde det ikke vært noe problem.. Men har såpass lang vei hjem at jeg ikke rekker det :/

Skrevet

Ingvild og Marie, dere dukker opp kl 6?

Ja, jeg kommer i alle fall. :)

Mulig jeg kommer likevel, hvor lenge tror dere at dere holder på?

Tja, det går jo fort halvannen-to timer når vi først setter i gang, da. :) Koselig om du kommer også!

Skrevet

Ja, jeg kommer i alle fall. :)

Tja, det går jo fort halvannen-to timer når vi først setter i gang, da. :) Koselig om du kommer også!

Bra :) Kjedelig å dra så langt og ende opp med å stå der alene.

Skrevet

Jeg kommer også, med mindre det dukker opp jobb. Hvis det blir brukbart vær tar jeg med kamera, og ellers kan jeg være både kommandant, hundeholder og skravlekjerring. :ahappy:

Skrevet

Jeg vil men når skal dere ca? Hvis det er noen der i 6, 7 tiden kommer jeg - hvis alle er der i 5 - 6 tiden, rekker jeg det ikke. :)

Skrevet

Jeg kommer muligens, men skal instruere en jente på stallen fra kl 17-18, så drar rett fra Maridalen da i så fall. Har to hunder jeg må trene, og muligens en valp som trenger sosialisering :) (cocker spanielen trenger forresten sosialisering han også, og blir glad hvis noen vil kose... Eller, JEG blir glad hvis noen vil kose med han :P )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...