Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt LP-stevne i Oslo 29. mai


SFX

Recommended Posts

Det er ikke stå på avstand i kl.2. Den kommer ikke før i kl.3 tror jeg :)

Når er siste påmeldingsfrist? Mulig det er skrevet før, men hukommelse er noe dritt :P

EDIT: Fant det ut, det er 29 april ;)

Er det bare sitt og dekk der også altså? Men DA er ikke den øvelsen sånt stort problem :lol:

Det var før sonen folket angrep :P

Det var annonsert på sonen i fjor også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Du har samboer, det har ikke jeg :P Det stopper liksom litt opp hvis jeg ikke bidrar :icon_redface:

+ Svigers og tanta til Thorstein *hoste*

Jeg får jo ikke engang være med til Trondheim og hente ting så virkelig :P da kan jeg vente i oslo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum, dette burde jeg virkelig melde meg på. Alle øvelsene sitter inne, bortsett fra hinderet som må øves mer på. Men så var det denne "pokerns" hunden da, som har bestemt seg for at å stikke av under trening er meget moro, og hun løper "æddabædda" rundt omkring :whistle::hmm: Så gudene vet når vi kan starte. :( Hun er 16 mnd nå, og skikkelig håpløs om dagen i forhold til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Men hvordan skal en stakkars dommer rekke å dømme alle klasser på en dag?? For regner med at startantallet kan bli stort :icon_confused:

Det var før sonen folket angrep :P

Det var annonsert på sonen i fjor også ;)

Jupp, det går nok bra - erfaringsmessig er det 20 på Sonen som sier ja vi kommer, og fire som melder seg på og to som ender opp med faktisk å møte opp, så jeg er ikke bekymret for at dette skal ta evigheter å gjennomføre...

Men når det er sagt synes jeg det er koselig med den positive responsen dere viser, og tusen takk til dere som har sendt påmelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder å si fra her, så sender jeg heller PM om jeg trenger mer info.

Jeg kan lage heiabanner til dere!

Edit: Påmeldingsavgift betales til kontonummer 0540 08 81040

Usikker på om jeg misforstod dette, er jeg påmeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis jeg vil starte to hunder i klasse 1? Går det?

Det får vi til, fordeler dere på to fellesdekker :ahappy:

Usikker på om jeg misforstod dette, er jeg påmeldt?

Nei, jeg tolket deg som litt avventende, men vil du meldes på fikser jeg det!

Det er fremdeles mulig å melde seg på for etternølere! Det er over fire uker igjen til å trene inn øvelser, og det blir en fin konkurransetrening for hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tolket deg som litt avventende, men vil du meldes på fikser jeg det!

Det er fremdeles mulig å melde seg på for etternølere! Det er over fire uker igjen til å trene inn øvelser, og det blir en fin konkurransetrening for hunden.

Ja så nå at det stod 'har lyst å melde på Ellie' istedet for 'skal melde på Ellie'! :o

Men takk, da vil jeg gjerne påmeldes. Klasse 1. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så nå at det stod 'har lyst å melde på Ellie' istedet for 'skal melde på Ellie'! :o

Men takk, da vil jeg gjerne påmeldes. Klasse 1. :ahappy:

Da er du registrert :)

Æsj, er jeg for sen? :(

Nei, de tar imot påmeldinger en stund til så lenge det er folk som vil være med, sa de :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de tar imot påmeldinger en stund til så lenge det er folk som vil være med, sa de :ahappy:

Hmm, kanskje jeg skal melde på Chili og meg, da. Dette hørtes ut som noen for oss. :ahappy: (Hun trenger å lære at vi ikke skal dø når vi er innenfor et ringbånd, selv om det kan virke sånn på meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingsboksen din er full, damen! ;)

Fikset!

Hmm, kanskje jeg skal melde på Chili og meg, da. Dette hørtes ut som noen for oss. :ahappy: (Hun trenger å lære at vi ikke skal dø når vi er innenfor et ringbånd, selv om det kan virke sånn på meg...)

Jeg tror det er fint for hundene å få en erfaring på at jøss, det kan komme masse godbiter og belønning selv på stevner - de har jo en tendens til å skjønne når det er morsom trening og når det er gravalvorlig konkurranse :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har ikke bil alikkavel ser dte ut som :icon_cry:

Er dette mulig å komme seg til kollektivt med 2-3 hunder? :P

Kanskje jeg får heller dukke opp neste gang når jeg bor litt nærmere :getlost:

T-banen til Skullerud, så er det ikke altfor langt å gå derfra.

Om du kan ha med 2-3 hunder kommer vel mer an på dine ferdigheter enn t-banen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke sendt ut PM, men her kommer litt mer informasjon:

Det er ti påmeldt i lydighet, jeg vet ikke klassefordelingen.

Matchshowet starter klokken 12:00, og LP starter 14:00. Det er loddsalg på stedet.

GPS-adresse for de som trenger det er Olaf Helsetsvei 2.

Skullerudstua er åpen for salg av mat og drikke, men stenger trolig før arrangementet er over, vanligvis klokken 16:00.

Annonse og info finnes her.

Om noen trenger kjørebeskrivelse eller har andre spørsmål - rop ut!

Edit: Det var en som meldte på en rottweiler (?) i klasse 1 for ei venninne, som måtte trekke seg igjen. Jeg har slettet alle PM'ene for å rydde i en full innboks, og husker ikke hvem det gjaldt. Kan du ta tilbakemelding, så jeg finner igjen hvilket navn det var og kan fjerne fra katalogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer for å heie! Det er nesten så det frister å gå med Ella, selv om jeg regner med at hun har glemt alt i løpet av det siste halve året :lol: Tror vi sparer den oppvisningen til sonenmesterskapet..

Heia soniser! :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...