Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt LP-stevne i Oslo 29. mai


SFX

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Altså, hvis BÅDE X'en og Ella sitter ringside, så trur jeg ikke akkurat at det er alt det svevende og blåsende som kan drepes som blir problemet ift å holde trollbolla innafor ringbåndene... :whistle: Dere må gjemme hundene deres, for Aiko er så glad i dem! :wub:

X'en skal være hjemme, hun har større glede av å sove i senga mi enn å sitte ringside :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tror Ella skal få bli hjemme jeg. Store hundemengder er ikke helt hennes favorittsted, så da blir det Opsis som står for heiinga! Og det er hun flink til :ahappy:

X'en skal være hjemme, hun har større glede av å sove i senga mi enn å sitte ringside :ahappy:

Altså har du ingen unnskyldninger igjen Sandy! Alt ligger til rette for en strålandes dag :ahappy:

Haha, tilsynelatende! :ahappy: Men så har vi denne hersens vinden... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg ikke at jeg havner i fellesdekk med dere :whistle:

Hun gjør i så fall ikke annet enn å stikke ut av ringen, altså, hun egger aldri ukjente hunder til lek på en fellesdekk, og kommer ikke til å være skummel eller slem mot Chili. Men det må sies at hun har liggi som ei påle de to andre gangene vi har starta, det er mer under øvelsene hun er løs at det har blitt litt mye flying... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke være med på fellesdekk, for jeg vet at Pøbel ikke er stabil nok til å ligge så lenge, og jeg gidder ikke å ødelegge for andre om han skal reise seg underveis og være pøbel. ;)

Nei, om det blåser like friskt som det har gjort hittil, så starter jeg ikke i det hele tatt, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre må jeg reise bort i helgen, og kan ikke lenger delta. :(

Har sagt fra til kontaktperson for stevnet.

Dere andre må kose dere, lykke til! :)

Håper det blir arrangert neste år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline skal til Trondheim i helga, og sto der plutselig uten hundepasser da denne hadde dobbeltbooka seg. Derfor dropper jeg stevnet og reiser til Ramnes for å passe på Tíbrá, Saeta, Spés og Sirius, sammen med Marianne, Marvin og Villa. Aiko viste på trening i dag at hun kan alt hun skal, så stevnet er ikke så viktig når venner havner i klemma. :)

Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline skal til Trondheim i helga, og sto der plutselig uten hundepasser da denne hadde dobbeltbooka seg. Derfor dropper jeg stevnet og reiser til Ramnes for å passe på Tíbrá, Saeta, Spés og Sirius, sammen med Marianne, Marvin og Villa. Aiko viste på trening i dag at hun kan alt hun skal, så stevnet er ikke så viktig når venner havner i klemma. :)

Lykke til, alle sammen!

Så dumt dere ikke kommer. Men så utrolig snill du er :ahappy:

Emma: Jeg nevnte løpetid, men den har ennå ikke dukket opp. Så skal jeg bare si ifra på stedet om jeg har løpetispe eller ikke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma: Jeg nevnte løpetid, men den har ennå ikke dukket opp. Så skal jeg bare si ifra på stedet om jeg har løpetispe eller ikke da?

Ikke stress, vi løser det meste på plassen om det skulle komme løpetid innen 42 timer :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...