Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt LP-stevne i Oslo 29. mai


SFX

Recommended Posts

Norsk Berner Sennenhundklubb avdeling Oslo og omegn inviterer til uoffisielt lydighetsstevne 29. mai på Skullerudsletta i Oslo, alle klasser.

Cirka starttid 1400 - det arrangeres først matchshow for berner sennenhund. LP-stevnet er selvfølgelig åpent for alle raser. Det er gressunderlag.

Dommer er Line Torp, og det koster 150 kroner å melde på (200 for bernere som deltar i både LP og på matchshowet). Tradisjonen tro satser arrangør på et rikholdig premiebord.

På dette uoffisielle stevnet kan du få testet konkurransenerver og forsøkt hunden i en konkurransesetting. Det er lov til å belønne mellom øvelsene. Det er også lov til å belønne underveis i øvelsen, om en ønsker det, men det vil gi 0 i karakter på den øvelsen.

Om noen med løpetid også ønsker å starte, fikser vi det, men dere må selvfølgelig starte sist.

Ta kontakt med meg for påmelding, så videreformidler jeg. Påmeldingsfrist 29. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Skal vi sende PM, eller holder det å si fra her? Jeg er spent på økning i poeng når trollbollingsen veit det kommer kjøttdeig hvis hun gidder å flytte den skrantne ræva si... Hvem veit, kanskje vi bikker 100 poeng?!? :D

Det holder å si fra her, så sender jeg heller PM om jeg trenger mer info.

Jeg kan lage heiabanner til dere!

Edit: Påmeldingsavgift betales til kontonummer 0540 08 81040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov med bånd på hunden i alle øvelser unntatt FVF forøvrig? Ev går det ann å starte sist (tenker på Foxi).

Eller langline? :whistle:

Du kan starte med (lang)line, men vil da få 0 i øvelsen - det skal være uformelt og uoffisielt, men litt konkurranse og regler skal det likevel også være.

Det er mulig en kan få til at du starter sist, men kan hun ligge i fellesdekk med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan starte med (lang)line, men vil da få 0 i øvelsen - det skal være uformelt og uoffisielt, men litt konkurranse og regler skal det likevel også være.

Det er mulig en kan få til at du starter sist, men kan hun ligge i fellesdekk med andre?

Ja, har gått bra på trening fordi hun hadde ikke noe imot noen der. Så det blir noe jeg må føle på er og da.

Om jeg starter sist er det kanskje ikke tjokkfult rundt ringen var tanken :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har gått bra på trening fordi hun hadde ikke noe imot noen der. Så det blir noe jeg må føle på er og da.

Om jeg starter sist er det kanskje ikke tjokkfult rundt ringen var tanken :whistle:

I fjor så satt de fleste av de som satt rundt lp-ringen igjen til slutten ;)

Jeg skal bestemme meg litt nærmere. Men antar at jeg møter opp med løpetispe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skulle gått med Norma bare for moro? Vi er virkelig IKKE klare i det hele tatt ("litt" lenge siden vi har trent, ja), men det hadde jo vært et lite mål å jobbe mot (noe jeg virkelig trenger nå!) og generelt bare en trivelig konkurransetrening :) Helt ok om vi nuller i de fleste øvelsene, jeg trenger bare et spark bak og vi trenger begge konkurransetrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har gått bra på trening fordi hun hadde ikke noe imot noen der. Så det blir noe jeg må føle på er og da.

Om jeg starter sist er det kanskje ikke tjokkfult rundt ringen var tanken :whistle:

Det blir neppe tjokkfullt på noe som helst tidspunkt - i fjor tror jeg vi hadde 25 startende i matchshowet og 15 startende i LP, og jeg vil kalle det en beskjeden folkemengde om en tenker stevne generelt :ahappy:

Jeg skal bestemme meg litt nærmere. Men antar at jeg møter opp med løpetispe.

Så bra! Gleder meg til å se dere igjen, virker som dere har trent mye og kommet langt. Starte i klasse 2???

Jeg er faktisk i Oslo på den tiden, så kanskje vi skal prøve oss! Alt for treningens skyld, gitt! :ahappy:

Også god motivasjon for å begynne å trene litt skikkelig igjen. MOT noe. ;)

Ja, jeg også trener mye bedre når jeg har noe konkret å jobbe mot, jeg trenger slike "eksamener".

Det er veldig uformelt og ufarlig, og vi strekker oss langt for å tilrettelegge for at folk kan få en god konkurranseopplevelse.

Hmm, kanskje jeg skulle gått med Norma bare for moro? Vi er virkelig IKKE klare i det hele tatt ("litt" lenge siden vi har trent, ja), men det hadde jo vært et lite mål å jobbe mot (noe jeg virkelig trenger nå!) og generelt bare en trivelig konkurransetrening :) Helt ok om vi nuller i de fleste øvelsene, jeg trenger bare et spark bak og vi trenger begge konkurransetrening.

Ja, jeg synes dere skal gå, sparke Anetterumpe!

Kjedelig at det er samtidig som rallystevne på Rommen da! :P Ellers hadde jeg seriøst vurdert å prøve meg med Odin. Det er ingenting som tilsier at han ikke skulle greie LP1, i teorien...

Vanskelig å finne en helg hvor det ikke skjer noe annet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Gleder meg til å se dere igjen, virker som dere har trent mye og kommet langt. Starte i klasse 2???

Tar det der som et kompliment. Men nei, kl 2 er vi ikke klare for. Sliter nok som det er med fellesdekken som er i kl1. Og ikke har jeg ikke dratt inn stå i avstanden, og ikke kan hun sitte på andre siden av hinderet helt sikkert ennå, og ruta er hvertfall ikke inne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det der som et kompliment. Men nei, kl 2 er vi ikke klare for. Sliter nok som det er med fellesdekken som er i kl1. Og ikke har jeg ikke dratt inn stå i avstanden, og ikke kan hun sitte på andre siden av hinderet helt sikkert ennå, og ruta er hvertfall ikke inne :lol:

Det er så godt å se at det ikke bare er super-trenere her som går opp minst en klasse i året! Kanskje jeg kommer og ser på dere etter rallystevne, det begynner jo en del tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det der som et kompliment. Men nei, kl 2 er vi ikke klare for. Sliter nok som det er med fellesdekken som er i kl1. Og ikke har jeg ikke dratt inn stå i avstanden, og ikke kan hun sitte på andre siden av hinderet helt sikkert ennå, og ruta er hvertfall ikke inne :lol:

Det er lenge til 29. mai, vi er jo så vidt ute av mars, er vi ikke? *sjekke kalenderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge til 29. mai, vi er jo så vidt ute av mars, er vi ikke? *sjekke kalenderen*

Okei... Er det mulig å bare melde seg på, og så avgjøre klasse senere? (For siden du sier jeg kan starte kl2, så krever dere ikke noe opprykk til det ettersom det er uoffisielt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... Er det mulig å bare melde seg på, og så avgjøre klasse senere? (For siden du sier jeg kan starte kl2, så krever dere ikke noe opprykk til det ettersom det er uoffisielt?)

Nå bør jeg vel dobbeltsjekke med dommer og arrangør, men jeg kan ikke skjønne at det skulle være noen grunn til å kreve opprykk når det uansett er uoffisielt og for å lære. Det å bytte klasse går sikkert også greit. Jeg arrangerer ikke i år, så jeg kan ikke love noe, men jeg tviler på at de legger seg opp i sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har gått bra på trening fordi hun hadde ikke noe imot noen der. Så det blir noe jeg må føle på er og da.

Bra at du ser ann ja, for jeg har ikke lyst å legge hunden min som er usikker på fellesdekk sammen med Foxi hvis hun kan finne på noe? Men stoler såklart på deg. :)

Jeg har lyst å melde på Ellie. Det blir klasse 1 i år igjen for vi har jo nesten ikke gjort noe siden samme stevne ifjor føles det ut som! Men det blir debuten vår i år og jeg gleder meg for det var så hyggelig ifjor! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det der som et kompliment. Men nei, kl 2 er vi ikke klare for. Sliter nok som det er med fellesdekken som er i kl1. Og ikke har jeg ikke dratt inn stå i avstanden, og ikke kan hun sitte på andre siden av hinderet helt sikkert ennå, og ruta er hvertfall ikke inne :lol:

Det er ikke stå på avstand i kl.2. Den kommer ikke før i kl.3 tror jeg :)

Når er siste påmeldingsfrist? Mulig det er skrevet før, men hukommelse er noe dritt :P

EDIT: Fant det ut, det er 29 april ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...