Gå til innhold
Hundesonen.no

Vindfinns Abh Yaris


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neiii, så søt! :D Gratulerer! :D :D Gleder meg til å hilse på, og Peggy gleder seg til å bulldose!

Takk :D Ja Peggy må jo leke med lille Yaris! Må jo sosialisere med trøkkeneser! (ikke vondt ment i det hele tatt altså :ahappy: )

Så herlig :wub: Gratulerer så mye med flott valp!

Tuuuuusen takk! :D

Nydelig! For noen utrolig vakre øyne :wub:

Taaak :) Ja liker øynene godt, men håper de blir gode og mørke :)

skikkelig søt :)

:wub:

GRATULERER SIRI :D

Han er jo helt nyyydelig :wub: Kanskje han vil ha en lekekamerat? :whistle:

TAKK! Han vil gjeeeerne leke :D

Så skjønn han var da :wub:

2 uker går fort g før du vet ord av det så er dagen der :D

Ebba og kommende Sheltie valp gleder seg til og hilse på han å jeg gleder meg til å kosemose masse :wub:

Det gjør nok det ja! Jeg har jo pakka program fremover! Ebba og shelties skal selvfølgelig leeeke!

Ubeskrivelig nydelig :wub:

Valpesjuk :frantics:

Takk :):D

Gratulerer med den lille tassen :wub: Og det var et pent navn :D Men kanskje ikke helt det jeg forventet at du kom til å ende opp med utifra navnetråden din :P Gleder meg til fortsettelsen.

Tusen takk :D

Ikke det jeg planla, men når oppdretter hadde valgt så kule stamtavlenavn, så følte jeg rett og slett for å beholde det. Jeg er jo faktisk bilinteressert også, så da passer det liksom litt ekstra! :D

Nydelig liten tass :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! :wub: Gratulerer!

Ellie kan være sånn snill tante som han kan snuse på mens hun står helt rolig å logrer, og Balrog kan være en sånn rar sak som hopper opp og ned mens man står på avstand og ser på, og lurer på hva dette er for noe galskap! :lol: Også kan de få det kjempegøy med å leke når Yaris har blitt litt eldre. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig søt. :)

Tuuusen takk :D

Gratulerer! Han var bare ufattelig søt og så herlig start for dere :wub:

Takk og ja, gleder meg bare masse!

Nydelig! :wub: Gratulerer!

Ellie kan være sånn snill tante som han kan snuse på mens hun står helt rolig å logrer, og Balrog kan være en sånn rar sak som hopper opp og ned mens man står på avstand og ser på, og lurer på hva dette er for noe galskap! :lol: Også kan de få det kjempegøy med å leke når Yaris har blitt litt eldre. :ahappy:

Takk :D Ja det må vi :)

Grattis med valp!:-)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Han var nydelig :wub:

Takk og takk! :D

Gratulere så mye! :D Kjempesøt! :wub:

Tusen takk!

Søteste :wub:

Gratulerer med valp!

Min bror har en slik en - en utrolig herrrlig frøken.

Takk :)

Og hva heter så frøkna til broren din? Kan jo hende det er noen jeg vet om eller kjenner til? (gjerne stamtavlenavn om du har?)

Grattiiiiiis med fin valpis :D

Taaaakk!

Her kommer film fra valpebesøket, Yaris er den jeg zoomer (mislykket) inn på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med helt egen monster-munster! Blir spennende å følge dere - men maken til liten søtnos da! (Det betyr sikkert at han er ekstra rampete, jo søtere de er jo verre er de liksom.. for søthet er en ren overlevelsesegenskap!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med helt egen monster-munster! Blir spennende å følge dere - men maken til liten søtnos da! (Det betyr sikkert at han er ekstra rampete, jo søtere de er jo verre er de liksom.. for søthet er en ren overlevelsesegenskap!)

Takk :D

Er nok en grunn ti at han er så søt ja! Og også en grunn til at han har kallenavnet "utbryterkongen". Skikkelig selvstendig kar, som bare går seg en tur ute, vekk fra alle de andre, eller drar med seg de andre på skikkelig eventyr.

Så nå har jeg fått beskjed om å starte med kontakt, kontakt, kontakt!

Samtidig var han den som lekte best, med en sokk! Og tiltross for at han som regel ikke brydde seg så mye om besøk og sånn, var han veldig på meg :)

Men jeg gleder meg skikkelig til den utfordringen han sikkert byr på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Takk :)

Og hva heter så frøkna til broren din? Kan jo hende det er noen jeg vet om eller kjenner til? (gjerne stamtavlenavn om du har?)

Ehhh... morsom du *ler*

Jeg tror hun heter Kira på stamtavla også jeg, hun er - såvidt jeg vet - født på sør/vest-landet - og jeg tror hun blir fem år nå i disse tider. Altså, hun blir fem i år - men jeg mener min bror og konemor hentet henne i juni engang.

Hmm... kanskje hun blir seks faktisk.... Nææææ - men du, er du skikkelig interessert så kan jeg finne det ut altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... morsom du *ler*

Jeg tror hun heter Kira på stamtavla også jeg, hun er - såvidt jeg vet - født på sør/vest-landet - og jeg tror hun blir fem år nå i disse tider. Altså, hun blir fem i år - men jeg mener min bror og konemor hentet henne i juni engang.

Hmm... kanskje hun blir seks faktisk.... Nææææ - men du, er du skikkelig interessert så kan jeg finne det ut altså :)

Da er hun sikker en av de Kira'ene som ikke har kennelnavn. Jeg er skikkelig nerd på münstere ja :P har en drøm om å bli oppdretter hvis alt ligger tilrette :ahappy:

Håper de er fornøyd med rasen og sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...