TeamTwo Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Søndag 14.00 høres bra ut! Du må ikke ha for høye forventninger til Tinka da, tipper hun er nokså sosete i huet nå... Jeg kjører forresten (er så kjekt å stappe bikkja i bilen når vi har pauser), så hvis du vil sitte på må du bare si fra. Kan plukke deg opp i rundkjøringa ved skolen, for eksempel. Hehe, neida, skal ikke ha forventninger jeg, men så har jeg aldri sett henne gjøre noe annet enn å løpe lykkelig på leting etter noe namnam, og å traske tur i bånd Å kjøre hørtes litt deilig ut, og selv om jeg har godt av å gå så sier jeg takk til det tilbudet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Hehe, neida, skal ikke ha forventninger jeg, men så har jeg aldri sett henne gjøre noe annet enn å løpe lykkelig på leting etter noe namnam, og å traske tur i bånd Å kjøre hørtes litt deilig ut, og selv om jeg har godt av å gå så sier jeg takk til det tilbudet jeg Ja ok, hun kan forhåpentligvis litt mer enn bare å lete etter mat da! (selv om hun er veldig glad i å gjøre det også når vi trener ) Da plukker jeg deg opp kvart på to ved rundkjøringa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Kanskje jeg og Felix dukker opp som tilskuere og trener på at andre hunder ikke er skumle og de får ikke hilses på om man bjeffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Da plukker jeg deg opp kvart på to ved rundkjøringa! Supert Kanskje jeg og Felix dukker opp som tilskuere og trener på at andre hunder ikke er skumle og de får ikke hilses på om man bjeffer Ja, det syns jeg dere burde gjøre! For jeg vil så gjerne se på den pene gutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Tror jeg kommer på søndag også. Rundering i morra, lydighet på søndag og fjellet på mandag høres egentlig ut som en veldig god plan. Sånn bortsett fra at jeg egentlig burde sitte inne å skrive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Får se om jeg børster støv av gamlemor og trene litt LP jeg også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Får se om jeg børster støv av gamlemor og trene litt LP jeg også? Kanskje vi ses da Jeg så forresten bilde av to kjente hunder i Nidarhunden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Kanskje vi ses da Jeg så forresten bilde av to kjente hunder i Nidarhunden... Jepps, trenger litt "ny start" føler jeg. Og hun må få brynet sine små grå litt (kanskje aller mest jeg som må det ) Kjente hunder der? Kan jeg ikke skjønne? Kanskje det har noe med hvem som sitter og setter bladet sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 17. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Bilder fra idag i bloggen min. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Det kom et forslag om å trene 14.00 på torsdag også, hvordan passer det for dere andre som har tenkt dere avgårde? Kristin: Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Klokka 14.00 på torsdag passer bra for oss, skal jo være bortimot biltomt der på en skjærtorsdag også Kjempefine bilder, du tar så mange fine blinkskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Vi kom ikke i dag pga været og at jeg er litt usikker på formen til Felixen. Men til Torsdag er det godt mulig vi også tar turen dersom været er bedre. Whippser liker ikke å stå i ro i regn og blåst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 17. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Klokka to passer for meg også. Men det blir litt dumt om kanskje ikke alle får med seg at det blir tre timer tidligere, eller?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Jeg er vel ikke hjemme før utpå ettermiddagen/kvelden på torsdag så den dagen utgår for oss uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Siden det er en del trondheims-beboere i denne tråden, tar jeg meg friheten tul og spørre her. Noen som vet om en fin bar plass i trondheim, som man kan gå spor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Gikk spor i Estenstadmarka i forigårs, faktisk Oppe ved Estenstadhytta. Var selvfølgelig litt begrensa hvor man kunne legge sporet, man måtte følge der det var bart, og det kunne ikke bli ubegrensa langt. Men helt ok, passa uansett fint med kort sesongstart, og herrejemini så etterlengta og gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Gikk spor i Estenstadmarka i forigårs, faktisk Oppe ved Estenstadhytta. Var selvfølgelig litt begrensa hvor man kunne legge sporet, man måtte følge der det var bart, og det kunne ikke bli ubegrensa langt. Men helt ok, passa uansett fint med kort sesongstart, og herrejemini så etterlengta og gøy Det er litt langt og gå opp til estenstadhytta for spor da. Med tanke på at det er greit og ha bilen i nærheten Forøvrig bor jeg jo her. Rett utafor huset er det noen bare flekker, men blir litt dumt og vasse mellom husene til naboene for spor synes jeg. Jeg og vill ut å gå spor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Ah, men det er ganske greit ved Bekken, den parkeringsplassen Vi gikk derfra, og der var det en del bart. Mye mer en på denne sida, jaffal Oi. Nå så jeg for meg Estenstadmarka med massevis av barter som dukker opp av snøen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Klokka 14 på torsdag passer for oss Hvis vi ikke er på hytta, men da er jo klokkeslettet uansett irrelevant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Gikk et spor for et par dager siden, og Milla var gira. Artiiig Noen som blir med på sportrening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Gikk et spor for et par dager siden, og Milla var gira. Artiiig Noen som blir med på sportrening? Vi er med. Gikk to blodspor med Fredrik tidligere i uken og vi trenger trening begge to. (trenger ikke gå blodspor altså, er med på andre typer spor og ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Aldri prøvd blodspor, men vi er jo med på det også, om noen har blod. Hvor gikk du spor hen? Er jo fortsatt en del snø.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Aldri prøvd blodspor, men vi er jo med på det også, om noen har blod. Hvor gikk du spor hen? Er jo fortsatt en del snø.. Bak industribygget eg bor i, ikke noe snø, men crap terreng. Blod kjøpes på butikken det 33 kr for en halv liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Hei, jeg får visst ikke til å komme i morgen allikevel, jeg... Men håper jeg kan få møtt noen av dere senere i påska, kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Jeg får dessverre heller ikke til å komme i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts