Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Er vel på tide å presentere den "nye" hunden min:)

Teo er en blandingshund(fuglehund/elghund), som nå har bodd her hos meg i en uke:) Han er en omplasseringshund, som jeg overtok privat. Han er i skrivende stund 11 mnd, så han blir 1 år neste mnd:)

Han er en liten skøyer, som tydligvis synes det er gøy å tygge i stykker ting. Så ting jeg ikke vil ha ødelagt, må jeg gjemme dem unna :lol:

Etter å ha vært uten hund i vel 3 år, er det godt å ha hund i huset igjen:) Vi koser oss masse sammen:)

Først og fremst skal han være en kosehund, så får vi se hva vi evt finner på etterhvert:)

Så et bilde. Det er bare mobilbilder, så derfor er det ikke den beste kvaliteten på dem. Fikk bare lastet opp det ene bildet, da de andre jeg prøvde å legge inn ikke ville bli godkjent... :hmm:

post-2157-0-11025500-1301594762_thumb.jp

Skrevet

Takk alle sammen:) Får visst ikke til å legge inn flere bilder nå.... :icon_confused: Får bare opp at jeg ikke har tillatelse til å laste opp filtypen eller at bildet er for stort... :icon_confused: Skjønner ikke hvorfor, og ikke har jeg særlig peilig på sånn bilderedigering... :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Nåh, så skjønn med det norske flagget da! :ahappy:

Vet du hva slags fuglehund det er i ham?

Vil tippe noe korthåret noe i hvert fall, hehe.

Skrevet

Nåh, så skjønn med det norske flagget da! :ahappy:

Vet du hva slags fuglehund det er i ham?

Vil tippe noe korthåret noe i hvert fall, hehe.

Jeg vet ikke så mye om fortiden hans, desverre. Men jeg tror nok det er en eller annen støver-type i han, med tanke på de fargene han har. Ser ikke veldig mye elghund i han hvert fall, bortsett fra at han har litt "bukser" på bakbeina og litt gråskjær i pelsen innimellom... :D