Mardina Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Er vel på tide å presentere den "nye" hunden min:) Teo er en blandingshund(fuglehund/elghund), som nå har bodd her hos meg i en uke:) Han er en omplasseringshund, som jeg overtok privat. Han er i skrivende stund 11 mnd, så han blir 1 år neste mnd:) Han er en liten skøyer, som tydligvis synes det er gøy å tygge i stykker ting. Så ting jeg ikke vil ha ødelagt, må jeg gjemme dem unna Etter å ha vært uten hund i vel 3 år, er det godt å ha hund i huset igjen:) Vi koser oss masse sammen:) Først og fremst skal han være en kosehund, så får vi se hva vi evt finner på etterhvert:) Så et bilde. Det er bare mobilbilder, så derfor er det ikke den beste kvaliteten på dem. Fikk bare lastet opp det ene bildet, da de andre jeg prøvde å legge inn ikke ville bli godkjent... Siter
pippin Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Kjempefin! Han så skikkelig god ut!^^ Siter
Djervekvinnen Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Gratulerer med ny hund! Han var kjempesøt! Siter
Mardina Skrevet 1. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2011 Takk alle sammen:) Får visst ikke til å legge inn flere bilder nå.... Får bare opp at jeg ikke har tillatelse til å laste opp filtypen eller at bildet er for stort... Skjønner ikke hvorfor, og ikke har jeg særlig peilig på sånn bilderedigering... Siter
Mardina Skrevet 15. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2011 Teo er 1 år i dag! Da må man ha kake vettu Siter
Gry83 Skrevet 15. April 2011 Rapporter Skrevet 15. April 2011 For en vakkring! En veldig vellykket blanding utseendemessig Gratulerer med dagen Teo! Siter
Artemis Skrevet 15. April 2011 Rapporter Skrevet 15. April 2011 Oi, denne tråden har jeg ikke sett før. Gratulerer med ny hund! Skjønning! Siter
Banshee Skrevet 16. April 2011 Rapporter Skrevet 16. April 2011 Så søt han er Også så fin kake han fikk da! Siter
Gåsa Skrevet 16. April 2011 Rapporter Skrevet 16. April 2011 Han var skikkelig nydelig!Gratulerer med dagen på etterskudd også Siter
Mardina Skrevet 29. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2011 Noen nye bilder av godgutten min Halla sonen! Sååå lang er jeg i dag Så en hund borti veien Trøtt.... Slipp meg inn da! Siter
Tuskelusken Skrevet 30. April 2011 Rapporter Skrevet 30. April 2011 Så fin han er! Han virker helt herlig! Siter
Mardina Skrevet 30. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2011 Så fin han er! Han virker helt herlig! Det er han også Og en liten ramp da.... :rolleyes2: Siter
Zitka Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Skrevet 4. Mai 2011 For en fin blandingshund En av de finere vil jeg si Siter
Mardina Skrevet 5. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2011 For en fin blandingshund En av de finere vil jeg si Tusen takk for det! Siter
Diffi Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Ser ut som en skikkelig going han der. Grattis på etterskudd med hund! Siter
TeamTwo Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Så pen han er! Og ser ut som en skikkelig trivelig fyr også Gratulerer på etterskudd fra meg også! Siter
Artemis Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Nåh, så skjønn med det norske flagget da! Vet du hva slags fuglehund det er i ham? Vil tippe noe korthåret noe i hvert fall, hehe. Siter
Mardina Skrevet 6. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Nåh, så skjønn med det norske flagget da! Vet du hva slags fuglehund det er i ham? Vil tippe noe korthåret noe i hvert fall, hehe. Jeg vet ikke så mye om fortiden hans, desverre. Men jeg tror nok det er en eller annen støver-type i han, med tanke på de fargene han har. Ser ikke veldig mye elghund i han hvert fall, bortsett fra at han har litt "bukser" på bakbeina og litt gråskjær i pelsen innimellom... Siter
Recommended Posts