Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Skrevet
Akkurat nå, Teserere skrev:

Det hørtes tørt ut :sleep:

Jeg skal ha tomatsuppe med kokt egg og makaroni.

Tortillalefser med tilbehør :sleep:

Skrevet

Hva har du i da? :D Er jo tusen måter å spise det på! Kanskje jeg kan prøve en ny variant!

Jeg er så kjip at jeg kun har kjøttdeig med krydder, blandet salat og ost :lol: Hadde naturell yoghurt i kjøleskapet, så da ble det en dæsj med det og.

• Like 1
Skrevet

Skinkesalat i pitabrød med hvitløksdressing :) Hadde oppi kruspersille i salaten, det var snadder!

20 timer siden, Pringlen skrev:

ostefondue :) Det har jeg faktisk aldri smakt  før (:|) men det var like enkelt, som latterlig godt. Ikke siste gangen...

Det er skikkelig 90-talls! Husker vi spiste det ofte når jeg var liten, men det er jaggu årevis siden jeg har spist :lol: 

Skrevet

Skinkesalat i pitabrød med hvitløksdressing :) Hadde oppi kruspersille i salaten, det var snadder!

Det er skikkelig 90-talls! Husker vi spiste det ofte når jeg var liten, men det er jaggu årevis siden jeg har spist :lol: 

Jepp :lol: Vanlig fondue også. Eller egentlig 80 talls? Men noe fornuftig drev man jo med da også...

Skrevet
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Jepp :lol: Vanlig fondue også. Eller egentlig 80 talls? Men noe fornuftig drev man jo med da også...

Nå måtte jeg google, det kom vel på 60-70-tallet, så har det vel hatt sin renessanse flere ganger :P 

Skrevet

Nå måtte jeg google, det kom vel på 60-70-tallet, så har det vel hatt sin renessanse flere ganger :P 

Ja der kan man se :) God mat er tidløs :lol: 

• Like 1
Skrevet

I dag har vi spist laks med poteter, gulrot, agurksalat og rømme. Jeg hadde i tillegg litt grønnsalat og noen spirer siden det begynte å bli dårlig, så ville bruke det opp.

Var så innmari godt! Er veldig lenge siden vi hadde laks sist.

Skrevet (endret)
Akkurat nå, Siri skrev:

Eller kjøttsuppe som vi andre kaller det :P 

Eventuelt :) Jeg er vant til at suppe er mer tynn i konsistensen jeg da.

Her lager den seg iallefall selv i en crock-pot. 

Endret av Lillekrapyl
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Eventuelt :) Jeg er vant til at suppe er mer tynn i konsistensen jeg da.

Her lager den seg iallefall selv i en crock-pot. 

Definisjonen mellom suppe og gryte er vel ganske flytende :P Alle mine gryter eller kjøttsupper lager seg selv, de også :D Men selvsagt - det blir nok mye bedre når man kaller det noe fancy :P 

Edit: Dagens middag ble et eple... jeg skulle egentlig steke en kotelett og ha kålstuing til, men jeg mistet apetitten og følte bare for å spise det eplet. 

Endret av Siri
Skrevet
4 timer siden, Siri skrev:

Definisjonen mellom suppe og gryte er vel ganske flytende :P Alle mine gryter eller kjøttsupper lager seg selv, de også :D Men selvsagt - det blir nok mye bedre når man kaller det noe fancy :P 

Edit: Dagens middag ble et eple... jeg skulle egentlig steke en kotelett og ha kålstuing til, men jeg mistet apetitten og følte bare for å spise det eplet. 

Samme for meg hva det heter, jeg skrev det bare siden det stod som tittel på oppskriften ;) 

• Haha 1