Guest Yellow Skrevet 1. November 2017 Rapporter Skrevet 1. November 2017 Blomkålsuppe og hvitløkssmørbrød (brød, smør, tomatskive, ost, hvitløkskrydder og pepper). Siter
marjea Skrevet 1. November 2017 Rapporter Skrevet 1. November 2017 I dag ble det nachos her. Superenkelt! Siter
Betty Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 I går ble det karbonader med potetmos og grønnsaker ved siden av. I dag aner jeg virkelig ikke hva vi skal finne på, jeg er matlei og forslagene til TJ er alt for usunne. Siter
Annik Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 I dag skal vi ha bakt potet med bacon, kryddersmør, ost, mais og muligens noen andre greier vi finner liggende i kjøleskapet Veldig greit med mat man bare setter inn i ovnen, og en liten stund etterpå er den ferdig Siter
Perfect Image Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 Elgkarbonader, fløtesaus laget av kraften fra elg med diverse urter, tørket bær og krydder og poteter Selvsagt også stekt løk Siter
Stine Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 Pulled vegetar i pita med salat Siter
Snoffe Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 I dag skal vi ha taco gleder meg masse! Siter
Mardina Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 Arabisk gryte blir det her i dag Siter
Siri Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 Pastaputer med spinat og noe ost inni, ostesaus og bacon Eating right now Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 Vegetariske vårruller, ris og wokgrønnsaker. Siter
Lillekrapyl Skrevet 2. November 2017 Rapporter Skrevet 2. November 2017 Torsk med bacon og bønneragu og cherrytomater (Adams Matkasse). Siter
WelshenNemi Skrevet 3. November 2017 Rapporter Skrevet 3. November 2017 Hjemmelaget variant av meksikansk gryte. Eller noe sånt Siter
Lillekrapyl Skrevet 3. November 2017 Rapporter Skrevet 3. November 2017 Kylling med spinat og steinsoppsaus. Siter
Absolute Entertainer Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Svigerfar som ordner Heldigvis, for jeg er så matlei atte fy.. Siter
Stine Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Igår fikk jeg 3 retters hos svigermor Blini med rogn, creme fraice/løk blanding og røkelaks så finnskav gryte med potetmos så brownies med isdet! Idag blir det pizza eller noe hos mamma og pappa Litt kontraster Siter
xxx12345 Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 I dag har jeg virkelig ingen aning om hva jeg skal få til, siden jeg ikke har fungerende stekeplater og ikke råvarer til en ovnsmiddag... Siter
Guest Yellow Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 I dag blir det hjemmelaget tomatsuppe med løk og basilikum, litt fullkornmakaroni samt et kokt (øko) egg. Siter
Ingidano Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Enchiladas i går, jegergryte med hjortekjøtt i dag. Og restene av begge blir middager utover neste uke. Siter
Mackenzie Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Laget pasta med kremet avokado i går for første gang, det kan definitivt anbefales! I dag blir det wokrester fra gårsdagens lunsj, enkelt men digg Siter
Mardina Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Vi gjør det enkelt i dag og bestiller pizza fra Pizzabakeren, siden vi begge er pjusk og ikke helt i form... 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Langtidsstekte bogskiver av lam, med ovnsbakte rotgrønnsaker og sopp. Himmelsk godt, om jeg skal si det selv! Siter
Lillekrapyl Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Seifilet i ovnen, servert med kokte poteter, rømme med agurk og karri, og stekte gulrotterninger. Siter
Siri Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Medisterkaker med rotemos, rørte tyttebær... og en bitteliten skål med nachochips m smelta ost Siter
Turb Skrevet 5. November 2017 Rapporter Skrevet 5. November 2017 Middag hos mamma Hjemmelagde kjøttkaker, ovnsstekte rotgrønnsaker og smørsurrede traktkantareller mmm... Siter
Recommended Posts