Guest Yellow Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2017 24 minutes ago, Stine said: Liv laga vegetarburger De er kjempegode synes både jeg og samboeren (sistnevnte som er kresen på ferdige kjøtterstatninger), spesielt de i grønn pose ?? Godt delt opp i tortilla også med salat/stekte grønnsaker og dressing/woksaus etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2017 kjøttsuppe Det er såååå godt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2017 Akkurat nå, Yellow skrev: De er kjempegode synes både jeg og samboeren (sistnevnte som er kresen på ferdige kjøtterstatninger), spesielt de i grønn pose ?? Godt delt opp i tortilla også med salat/stekte grønnsaker og dressing/woksaus etc. Kjempegode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2017 Chili con carne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2017 Hjemmelaget burger av lammebog med fetaost i. Så hadde vi til feta, tomater, rucola, sopp, bacon, sylteagurk og brioche burgerbrød veldig godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2017 Fremdeles matlei, men det kommer seg. I dag ble det ferdig thai kyllingsuppe fra Meny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Idag blur det svinestek med poteter og grønnsaker.Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Jeg laget min favorittsalat i går. Den har stått over natta og trukket, så den blir middag i dag, sammen med et eller annet, kokte eller stekte rødbeter kanskje. Salaten består av brokkoli og tynne skiver av rødløk, i en dressing av vineddik, majones og rømme (bare litt dressing altså). Den er så himla god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Her blir det torskeloin med ett eller annet tilbehør (får se hva jeg finner i kjøleskapet... råkost kanskje?). Mulig jeg har et par baconskiver som passer til også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Pasta carbonara i går, var ingen høydare for hverken meg eller mannen. I dag blir det fiskesuppe med hvitløksbrød ved siden av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Tror det blir tortilla ikveld hvis C kommer hjem, hvis ikke blir det enten supergrøt eller fiskeburger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Stekt steinbitfilet med avokadokrem og baconterninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Det ble torskeloin, potetbåter, bacon - en gulrot og en bit kålrot - og en dæsj creme fraiche. Det var overraskende godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Jeg spiste en haug av min elskede brokkolisalat, med bare litt fenalår til, siden jeg ikke orket å lage noe annet tilbehør etter kveldsmøte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Ble nachos her i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Koteletter og gratinert gulrot, kål og purre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Viltgryte på elgkjøtt med potetstappe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 På 26.10.2017 at 0:09 PM, Symra&Pippin skrev: Jeg laget min favorittsalat i går. Den har stått over natta og trukket, så den blir middag i dag, sammen med et eller annet, kokte eller stekte rødbeter kanskje. Salaten består av brokkoli og tynne skiver av rødløk, i en dressing av vineddik, majones og rømme (bare litt dressing altså). Den er så himla god. Prøv Meny sin variant med rosiner og nøtter i tillegg, himmelsk! I dag blir det baconsurra kyllingfilet med salat og hjemmelagde potetbåter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 Mc'ern på Lillehammer tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 Gjør det enkelt og tar en frossen pizza i dag. I morgen blir det vegetarlasagne igjen og jeg gleder meg som en liten unge!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 Taco. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 Ehhhhhh... kyllingvinger... og julebrus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 23 minutes ago, Siri said: Ehhhhhh... kyllingvinger... og julebrus Julebrus i oktober? Blasfemi!! Her ble det taco med ostechips i dag. Skrekkelig mett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 Reker og krabber hos min onkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2017 11 minutter siden, Line skrev: Julebrus i oktober? Blasfemi!! I knoooow!!!! Jeg var litt vill og gæern i dag sjø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts