WelshenNemi Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Har testet findus sin nye vegetar curry gryte. Siter
Betty Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Elghakk og grønnsaker i kjøttdeigsaus, og fullkornspaghetti ved siden av. Imorgen har jeg lyst på fisk, men er egentlig litt lei laks eller ørret i ymse former, men det er den eneste fisken som er spiselig av den de har i frysedisken her, og jeg orker ikke å kjøre til "byen" for å kjøpe fisk. Så da blir det vel enten laks eller ørret da. Siter
xxx12345 Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Just now, Betty said: Imorgen har jeg lyst på fisk, men er egentlig litt lei laks eller ørret i ymse former, men det er den eneste fisken som er spiselig av den de har i frysedisken her, og jeg orker ikke å kjøre til "byen" for å kjøpe fisk. Så da blir det vel enten laks eller ørret da. Jeg skal kjøre på Meny (har dere hverken Meny eller Mega i området altså?) for å kjøpe røkt torsk i morgen, for jeg er møkklei laks I dag ble det taco med ostechips Siter
Betty Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Akkurat nå, Line skrev: Jeg skal kjøre på Meny (har dere hverken Meny eller Mega i området altså?) for å kjøpe røkt torsk i morgen, for jeg er møkklei laks I dag ble det taco med ostechips Nja i området på en måte. Må kjøre 30 minutter en vei, og det gidder jeg ikke etter jobb når jeg ikke har annet ærend. Har jo en fiskebutikk 30 min unna også. Men, det får bli en dag jeg har ærend den veien eller jeg ikke er på jobb først. 1 Siter
Mardina Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Pølse og grønnsaksgrateng Hadde litt i kjøleskapet, som jeg måtte få brukt opp. I tillegg til pølser, hadde jeg oppi potetbiter, gulrot, fennikel, cherrytomater, litt hvitløk, litt squash og purre. Hadde over en fløteskvett og litt revet ost på toppen. Hadde fullkornsris ved siden av... Hvordan det smakte vet jeg ikke, da jeg har mistet både lukte og smakssans, nå mens jeg er forskjølet... Men samboer sa at det var godt da Siter
TonjeM Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 chana masala i dag, med ris&salat&Raita (eller staves det Rajta?). I morgen klassisk middag - svenske kjøttboller + erter + potetmos + saus. Neste ukes middager er satt opp, bl.a. vegetar lasagne med spinat og fetaost.. jeg kommer sikkert å synes det er knallgodt, men spent på hva gubben synes. Han er ikke så veldig stor vegetar fan at det gjør noe. Men vi (OK, jeg gjør det.. og siden jeg setter opp middagskisten så blir det sånn!) holder fremdeles steinhardt på rødt kjøtt kun 2 dager i uka! 1 Siter
Mardina Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Akkurat nå, TonjeM skrev: chana masala i dag, med ris&salat&Raita (eller staves det Rajta?). I morgen klassisk middag - svenske kjøttboller + erter + potetmos + saus. Neste ukes middager er satt opp, bl.a. vegetar lasagne med spinat og fetaost.. jeg kommer sikkert å synes det er knallgodt, men spent på hva gubben synes. Han er ikke så veldig stor vegetar fan at det gjør noe. Men vi (OK, jeg gjør det.. og siden jeg setter opp middagskisten så blir det sånn!) holder fremdeles steinhardt på rødt kjøtt kun 2 dager i uka! Jeg laget vegetarlasagne for noen uker siden(den med fetaost og spinat) og jeg kan skrive under på at den er utrolig smakfull, for å være en vegetar-rett Jeg er rett og slett helt frelst på den... Samboer her likte den også, men han er ikke særlig kresen i matveien uansett da... Siter
Monab88 Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Har dere noen oppskrift på vegetarlasagne med spinat og fetaost? Høres ut som noe jeg kan like! I dag ble det vegetarnuggets med ris og sursøt saus. Siter
TonjeM Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 7 minutter siden, Monab88 skrev: Har dere noen oppskrift på vegetarlasagne med spinat og fetaost? Høres ut som noe jeg kan like! I dag ble det vegetarnuggets med ris og sursøt saus. Det er vel denne: http://trinesmatblogg.no/2015/03/05/vegetarlasagne-med-spinat-og-feta/ 2 Siter
Mardina Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Var den fra Trine's matblogg jeg brukte ja... Kjempegod! Selv om jeg med fordel kunne hatt litt mer spinat. Men den smakte fortreffelig uansett 1 Siter
Stine Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Thaisuppe fra Rema 1000 med kylling og nanbrød Siter
Pringlen Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Tester grisen. Koteletter i dag. Topp kjøtt, dette Med ovnsbakt gresskar og poteter + løksaus. Siter
xxx12345 Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Jeg var bestemt på at jeg skulle ha røkt torsk i dag, men de hadde ikke på Meny Ikke gadd jeg å kjøre noe annet sted heller, så da ble det nakkekoteletter og blomkålstuing. Så får jeg spise fiskesuppe til lunsj i morgen, sånn at jeg får to dager med fisk Siter
Snoffe Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Ble veldig enkelt i dag. Hjemmelaget rødpesto, kylling og pasta. Skulle ha til noen grønnsaker, men da vi kom i går etter å ha handlet så var det meste av grønnsakene vi hadde kjøpt inn myglet inni. Like irriterende hver gang! Tacoen i går ble også noe amputert for å si det sånn Siter
Siri Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Et par stykker take-away pizza med ymse smak - og et par glass cola. Siter
Tricolor Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 I morgen blir det lapskaus på lammekjøtt. Lapskausblanding fra frysedisken. 1 billigvariant og 2 Perfekt til lapskaus. Siter
Betty Skrevet 13. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2017 I dag blir det hjemmelaga pizza, er noen uker siden sist nå. Siter
Mardina Skrevet 13. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2017 Løvbiff med løkringer, grønnsaker og bernaisesaus ved siden av Siter
Snoffe Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Fjellørret med poteter, gulrot, agurksalat og rømme Siter
xxx12345 Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Da har jeg akkurat stappet meg full med helstekt landkylling, sellerirot og pastinakkpurè, og stekt sopp Det blir det i morgen også - eller - kanskje jeg bytter ut soppen med babyasparges Siter
Siri Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Siri spesial... Et par skiver oppskåret spekeskinke, litt smøreost og Ritz-kjeks, et par cherrytomater, en oppskåret gulrot, en oppskåret kålrot og creme fraiche. Til dessert: varme brownies m rørte bringebær og vanljeis Siter
Lillekrapyl Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Nachos på mor, men sønn og mann er på rypemiddag. Siter
Recommended Posts