Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser menneskene BAK hundene ut?

Enits

Recommended Posts

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Kaja: Elsker hårfargen din! Du kler den kjempe godt :) Også har du så fin farge på øynene!

Og Misheru igjen, vakkert!

Nå har jo jeg lagt ut bilder av meg selv tidligere i AN tråden ved at jeg gikk fra Only Blondie til Only Brownie :D Men vi får vell slenge på ett til :D

5323372603_a837ce05ea.jpg

Bilde som kjæresten har tatt i "studioet" sitt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør nesten ikke legge ut bilde av meg selv, dere andre har jo så fine bilder :aww: Jeg er mest bak kamera, og ikke foran, så da blir det et med hund på:)

DSC_0071.jpg-for-web.jpg

Det er vel ett år gammelt det bildet, nå ser jeg mer slik ut:

hippo-mgr-g.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange fine folk her! :D

Jeg ser somregel varierende grad av tilbakestående ut på bilder, men her er ett jeg syns er ok i det minste: 5215261190_03ddcd86eb.jpg

Endelig noen som svarer med rett bilde. Spørsmålet var jo hvordan ser menneskene BAK hundene ut? :aww: Flott bilde av deg og Lukisen, Rak!

Skal se om jeg ikke får gravd fram noen bilder etterhvert. Om noen er supernysjerrig finnes det jo masse på hjemmesiden :D

Edit: BCAmira har også rett bilde ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som svarer med rett bilde. Spørsmålet var jo hvordan ser menneskene BAK hundene ut? :aww: Flott bilde av deg og Lukisen, Rak!

Skal se om jeg ikke får gravd fram noen bilder etterhvert. Om noen er supernysjerrig finnes det jo masse på hjemmesiden :D

DSC_0272.JPG

fornøyd? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

112983.jpg

Sånn da?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie - jeg vil komme på besøk til deg og låne bassenget ditt jeg!

Mange flotte soniser altså - DEN gjengen jo!

IMG_0265.jpg

Moi! Sånn pleier jeg å gå kledd til vanlig, spesielt med hårpynten! Neida ...

... Her er meg i litt mer vanlige omgivelser (meg er den i rosa!):

120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...