Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Boxerklubb og Norsk Welch Corgi klubb


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Balrog BIR i hard konkurranse med seg selv. Uansett fornøyd med prestasjonen vår i ringen, vi hadde nok slått hvem som helst idag. :ahappy::D

Ikke gruppebedømming men i en stoor oppsamlingsring også inn i finalering hvor kun to fra gruppen ble plukket ut. Ikke oss - men fy søren så flink valp jeg har - han holdt hele dagen og mer til han! :)

Også har jeg en kjempefin flette i håret jeg ikke kan ta ut.. Og har hilst på mange koselige mennesker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har hatt en hyggelig helg.

Pita-lita (beardis, mitt oppdrett) tok cert'et igjen i dag, men måtte se seg slått av kullsøster Molly om beste tispe og BIR'et. (JEG synes det var helt okey, såklart..)

Moxy snorkfrøken traff igjen på en dommer som ikke skjønte hvor utrolig vakker hun egentlig er.. Hun fikk riktignok excellent, men ikke noe mer enn en plasseringsslufse... Men, men, sånn kan det gå!

Grattis alle som kom fram, og hjem igjen - og ikke frøs fast noe sted! (USJ det var kaldt i dag!)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balrog BIR i hard konkurranse med seg selv. Uansett fornøyd med prestasjonen vår i ringen, vi hadde nok slått hvem som helst idag. :D:)

Ikke gruppebedømming men i en stoor oppsamlingsring også inn i finalering hvor kun to fra gruppen ble plukket ut. Ikke oss - men fy søren så flink valp jeg har - han holdt hele dagen og mer til han! :D

Også har jeg en kjempefin flette i håret jeg ikke kan ta ut.. Og har hilst på mange koselige mennesker! :ahappy:

Balrog var jo såå flink idag :D

Gratulerer til alle som er fornøyde! selv var vi der bare for og titte idag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cane fikk Excellent og ble nr 2 i championklasse. Resultatet var vel så som så, men jeg er så stolt av figuren Cane gjør i ringen at det betyr lite. :ahappy:

Han viser seg veldig bra han, og står jo som en kongen i ringen :D. Grattis!

Vi hadde en strålende dag idag og, det var mye blått og noe gult. Kun 3 hannhunder fikk CK og Trym var en av dem :D Han blei 3 BHK :D I tispene var det også endel blå, og kun 4 tisper fikk CK, Tuva fikk det og blei 2 BTK med reserve CERT, kun slått av Sveriges mestvinnende tispe i fjor :P

Det er jo knallbra med såpass mange påmeldt også! Gratulerer med supert resultat :D.

Har forøvrig noe bilder å vise. Skal se å få lasta dem inn snart. Vi campa ved Siri, og Sindre prøvde iherdig å slippe Willy ut fra buret (glidelås på buret hans, ikke smart med en 2 åring i nærheten :) ) Når han ikke fikk lov til det ville han iallefall underholde han litt, så han sympati- la seg i buret ved siden av, og viste Willy alle bilene sine. Willy likte særlig den røde bilen, og fulgte ivrig med. Søtingen :D

Grattis med Fogo - og Willy takker veldig for underholdningen :D. Det var godt at NOEN gadd å underholde ham - det er ikke sååå morsomt å ligge i buret liksom :P.

Balrog BIR i hard konkurranse med seg selv. Uansett fornøyd med prestasjonen vår i ringen, vi hadde nok slått hvem som helst idag. :P:D

Fineste Balrog som var på drøveljakt hos tanten *ler*. Han er som sin mor, og sin mormor, han der :D. Takk for titten og drøvelvasken :D

Også hilste vi på Bomsen - kuleste bulledyret ever og jeg er overbevist om at Willy ønsker seg en sånn *ler*.

Vi gjentok suksessen fra i går og Willy ble BIR, og plasserte seg som nr 4 i gruppa i dag :P. Litt ergelig var det at rasedommeren i dag (som dømte gruppa i går) kunne fortelle meg at Willy egentlig skulle vært plukket ut i gruppa i går også... Jaja :D. Det er litt morsomt med enkelte dommere forvrig, hun utbrøt da Willy kom i ringen: "Endelig en ordenlig hannhund" :P. Da hadde hun delt ut en flat rød og en blå til de to før oss. Det ble også delt ut en gul sløyfe i dag, og DET er uvanlig faktisk, men jeg synes det er flott at dommerne tør å bruke skalaen (så lenge den ikke brukes på MINE hunder, selvsagt *ler*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde det dritdårlig. Faktisk så dårlig at vi ikke fikk bedømmelse en gang. Sånn går det når man kikker på feil dag og kommer en time for sent, etter at rasen er ferdig og alt. :D Prøver igjen i morgen, til rett tid. :P

Du så bittelitt stressa ut da dere kom heseblesende inn i går ja, stakar..

Selv er jeg strålende fornøyd! Peggy ble stilt for første gang, hun hadde ikke fått særlig trening på forhånd ( :ahappy: ), og hun ble stilt av oppdretteren sin og ikke meg, men hun var kjempeflink! Hun stod og løp veldig bra! Det var 11 bulldogvalper som var påmeldt, og som stilte. Av disse var 3 hannhunder, og 6 av tispene var i Peggys klasse! Peggy flesket likegreit til og ble BIR, hun! :D :D

Hun var nummer 6 inn i ringen, så vi var veldig tidlig ferdig, og det ble en laaaaaaaang dag med venting og hilsing og leking og litt soving, og innen hun skulle inn i finaleringen var hun dødsliten (det var jeg også). Men hun er en tapper liten en, så hun løp det hun kunne og stod fortsatt pent, men siden de bestemte seg for å droppe gruppene i valp og bare sende alle inn i BIS, så ble det vanskelig for en sliten bulldog å utmerke seg. Hun ble ikke plassert i finalen, men jeg er jaggu stolt av lille grisen allikevel! :D

Jeg har ikke noe å overføre bilder med fra kameraet, men forhåpentligvis så får jeg ordna det i morgen, og da skal det blogges for harde livet!

Gratulerer så masse med Peggy, kjempekritikk.. :)

Balrog BIR i hard konkurranse med seg selv. Uansett fornøyd med prestasjonen vår i ringen, vi hadde nok slått hvem som helst idag. :D:D

Ikke gruppebedømming men i en stoor oppsamlingsring også inn i finalering hvor kun to fra gruppen ble plukket ut. Ikke oss - men fy søren så flink valp jeg har - han holdt hele dagen og mer til han! :P

Også har jeg en kjempefin flette i håret jeg ikke kan ta ut.. Og har hilst på mange koselige mennesker! :D

Vi satt ved siden av dere.. ;o)

Gratulerer til alle.

Taifa fikk en ganske så fin "Very good"-blå i går, i dag ble det Excellent og 3. btk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gruppebedømming men i en stoor oppsamlingsring også inn i finalering hvor kun to fra gruppen ble plukket ut. Ikke oss - men fy søren så flink valp jeg har - han holdt hele dagen og mer til han! :ahappy:

All respekt til Balrog om han holdt hele dagen! En time var mer enn nok for meg... (men jeg må få truffet flere soniser neste utstilling vi skal på!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg en kjempefin flette i håret jeg ikke kan ta ut..

Joda, det kan du. Det er ikke såååå langt hit så jeg kan flette en ny en annen gang jeg. Og kanskje da med en skikkelig hårbørste, ikke en grovtannet HUNDEkam :D

og marie har truffet tøfflus eller? :ahappy:

Åssen skjønte du det :D

Grattis til alle flinke hunder og fornøyde eiere :P

Mocca har lært fellesdekk med fører idag hun. Det var det Willy som lærte henne.

*når et stort svart skogstroll kommer jublende mot deg er det best å legge seg rett ned og bli og avvente situasjonen*

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taifa fikk en ganske så fin "Very good"-blå i går, i dag ble det Excellent og 3. btk.

Gratulerer med "opprykk" fra i går til i dag :D.

Mocca har lært fellesdekk med fører idag hun. Det var det Willy som lærte henne. *når et stort svart skogstroll kommer jublende mot deg er det best å legge seg rett ned og bli og avvente situasjonen*

:ahappy::D

Willy er et multitalent - nå også som læremester for fellesdekk :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen skjønte du det :ahappy:

Mocca har lært fellesdekk med fører idag hun. Det var det Willy som lærte henne.

*når et stort svart skogstroll kommer jublende mot deg er det best å legge seg rett ned og bli og avvente situasjonen*

:D:D

:D Nei, si det du... :)

:P lure Mcca og flinke willy-læremester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har hatt en hyggelig helg.

Pita-lita (beardis, mitt oppdrett) tok cert'et igjen i dag, men måtte se seg slått av kullsøster Molly om beste tispe og BIR'et. (JEG synes det var helt okey, såklart..)

Susanne

Veldig fine beardis frøkner! :ahappy:

Balrog var jo såå flink idag :)

Gratulerer til alle som er fornøyde! selv var vi der bare for og titte idag :D

Taakk! :D

Fineste Balrog som var på drøveljakt hos tanten *ler*. Han er som sin mor, og sin mormor, han der :P. Takk for titten og drøvelvasken :D

... han ligner mer og mer ja :D ! Men det er likevel et kompliment altså, for det er ikke alle som susses like nøye! :D

Balrog er flink som vanlig, og marie har truffet tøfflus eller? :D

Flinkeste sonisene med fineste hundene. :D

:P

Vi satt ved siden av dere.. ;o)

Å *tenke tenke*, håper ikke jeg sa noe dumt! :P

Hadde dere mallen da? :D

All respekt til Balrog om han holdt hele dagen! En time var mer enn nok for meg... (men jeg må få truffet flere soniser neste utstilling vi skal på!)

Takk, og jeg vil gjerne møte Kovu! :P

Joda, det kan du. Det er ikke såååå langt hit så jeg kan flette en ny en annen gang jeg. Og kanskje da med en skikkelig hårbørste, ikke en grovtannet HUNDEkam :P

Lenge siden jeg har vært så fin på håret hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D lure Mcca og flinke willy-læremester.

Jeg er ikke helt sikker på om Mocca var sånn superimponert over læremesteren sin *ler*.

... han ligner mer og mer ja :ahappy: ! Men det er likevel et kompliment altså, for det er ikke alle som susses like nøye! :D

*Føle seg som important tante :D:)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse grattis til alle sonen-hunder som er fornøyde :ahappy:

Jeg har masse resultater for de som måtte være interesserte; lørdag hadde vi tibetansk spaniel, chihuahua langhår, hovawart, St. Bernhard kort- og langhår, dansk-svensk gårdshund, schapendoes og schipperke.

I dag, søndag, hadde vi 15 bernere, beauceron, hvit gjeterhund, pumi, pyreneisk gjeterhund med korthåret hode, bordeaux valp, dogo canario, pyreenerhund, chihuahua korthår.

Dommer begge dager var Ralf Campbell og han brukte hele skalaen begge dager :D Veldig lite sonenhunder i ringene mine denne helgen, men det var koselig lell :)

Yodel: Sorry at jeg var så fjern i stad, det var en sånn sinnsyk forsinkelse på øynene mine i stad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet hele helga

Res : 2 BIM valp på Saga (Timonan Yasmina Yardeen)

I dag klina Queen t med 2 beste tispe med Cert og kan smykke seg med NUCH Timonan Wiwa Wisdom! :ahappy: yeeey :D Kun slått av Multi Champ Sandcastles Storm In A Teacup - som er lekker smekker korthårscollie, som endte som bis 3 så i dag - så skal si seg fornøyd med og "tape" for denne :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med gode resultater! :) Ingen nevnt, ingen glemt..

Jeg har hatt noen sonenhunder i "min" ring (som skriver) i helgen, og det er jo moro å krysse av på cert og/eller BIR på "kjentfolk" :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...