Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Boxerklubb og Norsk Welch Corgi klubb


Yodel

Recommended Posts

Jeg stilte lille knertmonster på lørdag, etter to togturer og en taxi... Imouto er seriøst helt makeløs i ringen. Hun er en maskin, altså! :) Like blid, trygg og fornøyd uansett, løper som en araberhest og står på bord og viser tenner og later til å nyte utsikten i stedet for å vurdere å bry seg. Vi stilte for en finsk dommer jeg mistenker at egentlig ikke kan så mye om shiba, for kritikkene på alle var usedvanlige generelle uten måling mot standard av noe slag, i tillegg til at han satte "feil" hund til voksen BIR, til stor fornøyelse for alle oss som selvsagt heier på en bitteliten, halvrøyta 8 år gammel sur frøken, framfor den store juniorstjerna fra Rogaland, hehe. Knertis blei slått av Nita som juniordebuterer om ei uke, og det er helt naturlig og greit. Fikk kjempefin kritikk:

"En sunn valp med bra proporsjoner. Velutviklet kropp og benstamme, meget bra valpehode. Prima pigmentering og mørke, vakre øyne. Meget vakre ører. Bra overlinje og hale. Meget sunne bevegelser."

Etter Aiko blir jeg så j****g glad hver gang noen anerkjenner de flotte og effektive bevegelsene til Imouto, og de trekkes jo også fram hver eneste gang. :whistle:

Som vanlig fikk vi hilst litt på soniser, og denne gang også en skjønn, lysøyd beardis-frøken som Susanne viste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Grattis til alle supre resultater :D

Selv er jeg knallfornøyd med dagen :D Nanti fikk Excellent i dag og Kita blei 3BTK med CERT :D:aww: Så nå mangler vi bare ett lite CERT før hun er champion! Juhuuu svever rundt på min rosa sky :D

Gratulerer! :D

Er kjempefornøyd med søndagen, junioren min på 10 mnd ble BIM og fikk sitt første cert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...