Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Boxerklubb og Norsk Welch Corgi klubb


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Grattis til Fogo og Tara, fikk tlf fra en veldig fornøyd Jørgen istad :ahappy:

Trym blei 3 beste åpen hanne med CK (første gangen i åpen) Og Tuva blei 3 beste junior tispe, hun blei litt for maskulin for dommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Yodel!

Når pleier gruppene å starte sånn ca på ettermiddagene? Er det veldig forskjellig eller som oftest i 2, 3 tiden?

Så kjedelig Carina, lykke til imorgen! :D

Den starter vanligvis rundt kl 15.00, hvilket den også gjorde i dag. Fogo ble plukket ut blant de 6 beste i gruppa, men ikke blant de 4.

Grattis til Fogo og Tara, fikk tlf fra en veldig fornøyd Jørgen istad :D

Trym blei 3 beste åpen hanne med CK (første gangen i åpen) Og Tuva blei 3 beste junior tispe, hun blei litt for maskulin for dommeren.

Men det var jo bra? Grattis!

Synes det var så morsomt at Jørgen vant. Fogo er virkelig en knallhund- både på inn- og utsiden så dette fortjente de!

Caranthir: Så ergelig da! Men du slår ikke meg altså, Jeg har klart å være en uke for sent ute til NKK BØ en gang, jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - Grattis Yodel!

Filler'n, så kjedelig - Caranthir..

Cert på lille Moxy, og 2. beste tispe bak mestv. boston i fjor. Kjempemoro!

Cert og BIR på Pita, en beardis fra eget oppdrett som nå ble stilt for tredje gang i livet (fikk nå 2. cert'et). Også virkelig, virkelig gøy. Mer for meg, enn for henne... Hun syntes nok hele dette utst.greiene var litt skummelt i det ene øyeblikket - men supermoro i det neste. Nå er hun i alle fall totalt utslitt (og det er sjelden man ser henne helt "dau"..).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo bra? Grattis!

Synes det var så morsomt at Jørgen vant. Fogo er virkelig en knallhund- både på inn- og utsiden så dette fortjente de!

Jørgen var rimelig fornøyd når han ringte ja, detta fortjente dem for Fogo er virkelig en knall hund! :ahappy:

Det var ganske bra ja, 31 staffer påmeldte tror jeg, og kun 3 av 8 i junior fikk rød, og 5 av 10 i åpen. Så jeg er knallfornøyd :D Var mye blått idag, litt gult og to som fikk 0...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :ahappy:

Selv er jeg strålende fornøyd! Peggy ble stilt for første gang, hun hadde ikke fått særlig trening på forhånd ( :D ), og hun ble stilt av oppdretteren sin og ikke meg, men hun var kjempeflink! Hun stod og løp veldig bra! Det var 11 bulldogvalper som var påmeldt, og som stilte. Av disse var 3 hannhunder, og 6 av tispene var i Peggys klasse! Peggy flesket likegreit til og ble BIR, hun! :D:)

Hun var nummer 6 inn i ringen, så vi var veldig tidlig ferdig, og det ble en laaaaaaaang dag med venting og hilsing og leking og litt soving, og innen hun skulle inn i finaleringen var hun dødsliten (det var jeg også). Men hun er en tapper liten en, så hun løp det hun kunne og stod fortsatt pent, men siden de bestemte seg for å droppe gruppene i valp og bare sende alle inn i BIS, så ble det vanskelig for en sliten bulldog å utmerke seg. Hun ble ikke plassert i finalen, men jeg er jaggu stolt av lille grisen allikevel! :D

Jeg har ikke noe å overføre bilder med fra kameraet, men forhåpentligvis så får jeg ordna det i morgen, og da skal det blogges for harde livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Carina, lykke til imorgen! :ahappy:

Takk! :D

Caranthir: Så ergelig da! Men du slår ikke meg altså, Jeg har klart å være en uke for sent ute til NKK BØ en gang, jeg :D

Okei, nå følte jeg meg med ett litt bedre. :D

Gratulerer så masse til dere siste som skrev inn her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kingwanas Flirting Figaro BIR med Cert og søsteren hans Kingwanas Fairy Of Tails BIM med Cert!

Supergrattis med finfine avkom :D.

Vi gjorde det dritdårlig. Faktisk så dårlig at vi ikke fikk bedømmelse en gang. Sånn går det når man kikker på feil dag og kommer en time for sent, etter at rasen er ferdig og alt. :ahappy: Prøver igjen i morgen, til rett tid. :P

:):D:P Ammmatøøøøør!!

Caranthir: Så ergelig da! Men du slår ikke meg altså, Jeg har klart å være en uke for sent ute til NKK BØ en gang, jeg :D

:P

Cert på lille Moxy, og 2. beste tispe bak mestv. boston i fjor. Kjempemoro!

Cert og BIR på Pita, en beardis fra eget oppdrett som nå ble stilt for tredje gang i livet (fikk nå 2. cert'et). Også virkelig, virkelig gøy. Mer for meg, enn for henne... Hun syntes nok hele dette utst.greiene var litt skummelt i det ene øyeblikket - men supermoro i det neste. Nå er hun i alle fall totalt utslitt (og det er sjelden man ser henne helt "dau"..).

Grattis så mye med både lille Moxy og Pita-lita som bare var sååå søt :P.

Selv er jeg strålende fornøyd! Peggy ble stilt for første gang, hun hadde ikke fått særlig trening på forhånd ( :P ), og hun ble stilt av oppdretteren sin og ikke meg, men hun var kjempeflink! Hun stod og løp veldig bra! Det var 11 bulldogvalper som var påmeldt, og som stilte. Av disse var 3 hannhunder, og 6 av tispene var i Peggys klasse! Peggy flesket likegreit til og ble BIR, hun! :D :D

Og ikke minst kjempegrattis med lille Pegster'n :D. LITT bra start på karrieren det der!

Willersen fortsatte der han slapp forrige helg, og ble BIR av 6 påmeldte. Nå hadde han konkurranse i championklassen også, men greide å hale i land en knepen seier der :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går valpegruppene helt til slutt også? Vi debuterer i morra og har 50% sjanse for å bli BIR. :ahappy: Men har ikke tid til å være der hele dagen. Ikke ork heller, strengt tatt.

Om noen sterke mennesker har lyst til å trave ridgeback ca. kl. 11 i morra er det bare å si fra! Utstilling er virkelig ikke min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble BIM!! :):ahappy: Skulle bare mangle, siden den andre av de to valpene var en tispe. :D Og de hadde dessuten både trent og stilt to ganger før. Veldig god kritikk da, men fikk kommentar på at han trenger mer trening og lære å vise seg. Og det kan vi vel ikke si noe på. Vi er fornøyde vi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Fogo med nok et BIR! Kjempegøy :ahappy:

Vi hadde en strålende dag idag og, det var mye blått og noe gult. Kun 3 hannhunder fikk CK og Trym var en av dem :D Han blei 3 BHK :) I tispene var det også endel blå, og kun 4 tisper fikk CK, Tuva fikk det og blei 2 BTK med reserve CERT, kun slått av Sveriges mestvinnende tispe i fjor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Fogo med nok et BIR! Kjempegøy :P

Vi hadde en strålende dag idag og, det var mye blått og noe gult. Kun 3 hannhunder fikk CK og Trym var en av dem :P Han blei 3 BHK :ahappy: I tispene var det også endel blå, og kun 4 tisper fikk CK, Tuva fikk det og blei 2 BTK med reserve CERT, kun slått av Sveriges mestvinnende tispe i fjor :D

Wow, det var jo knallbra. Vibeke og Jørgen føk ring-i-mellom for å følge med på dere... he he

Ja, Fogo (Kingwanas Flirting Figaro) ble som sagt BIR med Cert i dag også. Utrolig moro! Ikke fullt sååå moro var det at jeg gikk inn med Kee-Kee som i dag var eneste tispe (!) og derfor kun trengte CK for å bli champion. Kee oppfører seg as usual eksemplarisk, og dommeren kommer bort til meg, tar meg i hånden og sier "Hun får excellent" -hvorpå jeg spontant jubler og roper at "Da blir hun Champion" med påfølgende jubelscener fra tilskuere og Kee's oppdretter ringside- før dommeren får roet meg og forlkart at "hun holder tilbake Ck'en. Jippi liksom :D

Man må jo bare le i etterkant, men nå har det vært nære på flere ganger altså!

Vi får lete etter noen små utstillinger et eller annet sted :)

Venter forøvrig spent på gr. 5 res. Vet om iallefall en sonis som er gruppe plassert i gr. 1!

Edit: Herlige bilder, Soppen. Skjønner godt at Pegstern ble BIR. Makan til sukkertøy da!

Har forøvrig noe bilder å vise. Skal se å få lasta dem inn snart. Vi campa ved Siri, og Sindre prøvde iherdig å slippe Willy ut fra buret (glidelås på buret hans, ikke smart med en 2 åring i nærheten :D ) Når han ikke fikk lov til det ville han iallefall underholde han litt, så han sympati- la seg i buret ved siden av, og viste Willy alle bilene sine. Willy likte særlig den røde bilen, og fulgte ivrig med. Søtingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...