Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonenhunden

Recommended Posts

Jeg synes hunden på toppen av siden her er veldig fin altså, men den ser kanskje litt malplassert ut?

Kunne vi ikke latt de mange kreative sonisene komme med forslag til logohund? Vi kunne til og med ha stemt blant forslagene. Vi liker jo å føle at vi er med på å "lage" sonen, da vettu :huh:

Godt forslag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Slike "konkurranser" er gjort mange mange ganger før også..

Problemet vi ender opp med når masse meget vakre forslag og jobber er levert og stemt over,

Er at logoen som vinner eller er penest ikke passer inn i resten av layout'n på siden...

Kunne jo hatt et hundeportrett konkurranse, hvor man leverer i .png eller .psd

(altså så man kan gjøre bakgrunnen gjennomsiktig)

Kan jo vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D där vaknade du ja!

:P

Har det vært slik lenge? Har vært skremmende lite på sonen de siste ukene!

Men altså, dne hunden på toppen ser både malplasert og uferdig ut, sorry, ikke for å fornærme den som har tegnet eller noe. Ligner bare ikke så veldig på en hund :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo saa mange flinke tegnere her. Det gaar ikke an aa tegne et par hunder da, og bruke dem i logoen som er? Beholde teksten og bakgrunnen, men hive inn noen hundetegninger? Synes at logoen har sett litt naken ut i lang tid jeg da. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å tegne en spesifikk hund eller omriss er at det blir veldig.. tja, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Den vi hadde var fin fordi det var liksom ikke èn hund, det var bare random hund og kunne vært hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å tegne en spesifikk hund eller omriss er at det blir veldig.. tja, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Den vi hadde var fin fordi det var liksom ikke èn hund, det var bare random hund og kunne vært hva som helst.

Men hvorfor måtte den byttes ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer igrunn på hvorfor det hittil bare har vært bullhunder på det banneret jeg ?...Ikke at det er noe galt med det altså, men finnes jo flere hundetyper...

Regner med det er skikkelig random egentlig :D Hunden før den forrige var ikke en bullehund.

Forøvrig var den fin og av erfaring så er ikke soniser de som takler forandringer best, og det går seg til etter en liten tid :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er skikkelig random egentlig :P Hunden før den forrige var ikke en bullehund.

Forøvrig var den fin og av erfaring så er ikke soniser de som takler forandringer best, og det går seg til etter en liten tid :D

Men den smiler jo ikke engang :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...