Maria Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Han er faktisk en av de fineste mopsene jeg har sett! Jeg er ikke noe bullemenneske, men han der kunne sjarmert meg godt kan jeg tro Fin gutt du har altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Gullegutten er 17 mnd, og begynner såvidt kanskje å få mannehode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Åh, han er så KJEKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Åh, han er så KJEKK! Takk for det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Å så søt da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Hector har nå bikket 19 mnd. vi har vært på trippelutstilling i helgen. Fredag var det mopsspesial, hvor Hector ble stilt av oppdretteren sin, han endte som 1bhk og BIM av 30 påmeldte voksne. Det var storcert på spesialen, så nå er det i boks! Lørdag stilte jeg han selv, og vi endte nok engang som 1bhk og BIM, med ett lite cert. Så nå er godgutten fullcertet, mangler bare alderen Ekstremt deilig følelse! Søndag fikk vi CK, men ble ikke plassert i Bhk klassen Bilder kommer sånn etterhvert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Oi, så herlig da Gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Oi, så herlig da Gratulerer! Takk for det! Er superhappy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Fineste Hector Hector-barnet hilser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Gratulerer! Gleder meg til bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Bilde fra Fredag Tangetoppen's Hot And Spicey BIR Tangetoppen's Kilkenny BIM 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 det søteste ansikte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 19 mnd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Liiiker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Liiiker! Hoho! me2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Lekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Lekker Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Når den dagen kommer i fremtiden at jeg skal kjøpe meg mops, da ønsker jeg meg en som er heeelt lik som Hector, han er jo så skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Når den dagen kommer i fremtiden at jeg skal kjøpe meg mops, da ønsker jeg meg en som er heeelt lik som Hector, han er jo så skjønn! Naaaw! Takk for det! Han er spesiell ja, min lille gullegutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Han er herlig Synnøve <3 ^_^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Han er herlig Synnøve <3 ^_^ Takk! Hector har nå bikket 22 mnd! På sin siste utstilling ble han BIM, slo blandt annet en Championhannhund! Stolt mams! Han har nå 4 cert, 3 små og ett stort + ett svensk cert I desember skal han en tur til Finland! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Takk! Hector har nå bikket 22 mnd! På sin siste utstilling ble han BIM, slo blandt annet en Championhannhund! Stolt mams! Han har nå 4 cert, 3 små og ett stort + ett svensk cert I desember skal han en tur til Finland! Bitte litt eldre enn Freke da jo Gleder meg til Freke runder 2 år så vi kan begynne å stille i CH klassen etter første certet som "voksen". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 For en søtnos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Bitte litt eldre enn Freke da jo Gleder meg til Freke runder 2 år så vi kan begynne å stille i CH klassen etter første certet som "voksen". Gleder meg til championklassen selv! Hector er født 3 des 2010. Satser på at vi reiser til Danmark neste år med championgutteplutt her i huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 For en søtnos! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts