Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva i all verden er dette?

Ann-C.

Recommended Posts

Fikk denne idag, på både norsk og engelsk.

Trodde ikke dette var en datingside akkurat?

Ann-C.,

******lo5 har sendt deg en melding på Hundesonen med tittelen "******[email protected]".

******lo5 sier:

======================================================================

******[email protected]

Mitt navn er ******,

Jeg er en ung vakker jente med full av kjærlighet, omsorg og romantisk. Jeg var imponere når jeg så profilen din i () og jeg elsker det, jeg tror vi kan klikke sammen. Jeg vil be deg svare meg gjennom denne e-postadressen min ******[email protected] og jeg vil vise deg mitt bilde vil du vite mer om meg. kan du kontakte meg direkte til min e-postadresse ******[email protected] slik at jeg vil ha nok plass til å legge bildet mitt og sende det til deg fra det du vil vite mer om meg. Alder, avstand og språk spiller ingen rolle, men elsker saker i livet.

Venter på svar til min e-postadresse snart.

******.

Jeg mener... HÆ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåmmin så søtt, da...

Alle leter vel etter tilfeldige unge vakre jenter på internett som har sikret seg "love" som hotmailadresse, liksom??

Sikkert det samme som de tilsv. som man får på FB - egne robot-søkere som finner tilfeldige mailadresser og sender ut slike... Spam, helt enkelt.

Bare å ignorere - du vil neppe høre noe mer igjen, selv om vedkommende tror at dere "klikker" sammen...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke bare deg hun føler det klikker med, jeg fikk den samme;) (men jeg føler ikke at en mail med tekst på norsk OG engelsk fra fremmede damer på et hundeforum er det som gjør at jeg føler meg "klikket" så den ble nok slettet ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel kanskje ikke imponere når hun så profilen din? Og kanskje hun ikke trodde at dere to kunne klikke sammen. Litt synd, kanskje, dersom du er som henne som elsker saker i livet. :ermm::cool:

Men ikke gråt, det er så mange her inne som har single brødre, så det årnær seg nok. :cheer:

Jaja, jeg får ta det til meg da.... :whistle: Selv om jeg er veldig såra og vonbråten... :baby::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporterte det jeg også.

Ganske fascinerende egentlig, spesielt siden jeg ikke har noe på profilen min.

Tror jeg...

Kanskje hun likte at jeg var av den tause typen? :innocent:

Og til de av dere som ikke har fått...

Jeg kan sikkert forfatte en slibrig mail og sende dere asså. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
    • Nå har frøken Lilje, usikker omplasseringshund, bodd hos meg i 3,5 mnd. Hun begynner å bli ganske husvarm og trygg på meg, men andre hunder og fremmede mennesker som tar kontakt er skumle, så de prøver hun å skremme bort. Det er greit nok, jeg skjønner at det har vært hennes eneste forsvar så langt i livet. Men så har vi en veldig grei og trivelig nabohund som vi har gått litt turer med, og han kjefter hun voldsomt på. I begynnelsen var det helt sikkert usikkerhet, hun ville gjerne følge etter og være nær han på tur, men så snart han snudde seg og så på henne ble det skummelt = bjeffing. Men nå synes jeg nesten det bikker over i bølling fra hennes side, for nå kjefter hun på han nesten uansett hva han gjør. Han er verdens snilleste og lar henne være helt i fred, så det er absolutt ikke noen grunn til at hun skal holde på sånn. Og ikke minst er det fryktelig urettferdig at han skal få så mye kjeft for ingenting. Hva gjør man? Hun er helt klart fryktelig dårlig sosialisert og har godt av å være sammen med snille hunder, men denne oppførselen synes jeg er uakseptabel.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...