Gå til innhold
Hundesonen.no

Neglsliper - verdt pengene?


Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Deeer ramlet min ned i posten, og etter at jeg satt i to timer og holdt pusten mens den venta, så ble jeg skikkelig skuffa! Den var så morro, og den funka så bra, og jeg vil leke mer med den, men jeg har ikke flere hunder og flere klør! Det gikk jo alt for fort å få de korte og fine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd neglsliperen til Nalleoghunden?

Funker den? Går det bra å slipe neglene til hundene? Blir resultatet slik de lover? Er det vanskelig?

Enkelt og greit, er den verdt pengene?

Takk for svar!

Et par spørsmål gjenstår... Er det vanskelig? Er den verdt pengene?

Og hvordan reagerte hundene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spørsmål gjenstår... Er det vanskelig? Er den verdt pengene?

Og hvordan reagerte hundene??

Den er ikke vanskelig, i dag har jeg ladet den, brukt den og bytta slipegreie en gang, og alt gikk lekende lett! Du stiller den til et passende hull for din hund klør, slår på, putter kloa nedi, bruker litt runde bevegelser i tre sekunder, så videre til neste. Jeg syns så absolutt den er verdt pengene! Hundene mine brydde seg ikke litt engang, den bråker ikke mye, men den lager jo lyd. Baghera har det med å trekke til seg beina når jeg skal klippe klør på han, men nå lå han helt stille, ikke tegn til ubehag på noen av de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke vanskelig, i dag har jeg ladet den, brukt den og bytta slipegreie en gang, og alt gikk lekende lett! Du stiller den til et passende hull for din hund klør, slår på, putter kloa nedi, bruker litt runde bevegelser i tre sekunder, så videre til neste. Jeg syns så absolutt den er verdt pengene! Hundene mine brydde seg ikke litt engang, den bråker ikke mye, men den lager jo lyd. Baghera har det med å trekke til seg beina når jeg skal klippe klør på han, men nå lå han helt stille, ikke tegn til ubehag på noen av de. :)

måtte du bytte slipebånd SÅ fort? :)

min fra amazon kommer om et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte du bytte slipebånd SÅ fort? :)

min fra amazon kommer om et par dager.

Det var det som var så rart! Det første ble dårlig sånn kjempekjempefort, og da jeg tok det ut var det et spor laaangt nedi, da hadde jeg bare tatt to bein på Nemi. Så bytta jeg, og jeg trenger ikke å bytte det nye enda, og da tok jeg de to siste på Nemi og alle Baghera sine. Kanskje jeg holdt for hardt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeer ramlet min ned i posten, og etter at jeg satt i to timer og holdt pusten mens den venta, så ble jeg skikkelig skuffa! Den var så morro, og den funka så bra, og jeg vil leke mer med den, men jeg har ikke flere hunder og flere klør! Det gikk jo alt for fort å få de korte og fine! :)

Jeg er hjemme i hele morgen, bare å komme innom! :) Jeg har en med og en uten kloklippeskrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo bestilte fra .com så blir vel statene da :) Han betalte så jeg tenker ikke over det jeg :) Også var det vist prioritert internasjonal post, kommer om 4 dager. men jeg kunne ikke velge "tregere" shipping :)

*kremt* hvis ikke jeg tar heeelt feil, så tror jeg muligens dere må betale toll?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal liksom spare penger til Peggyturen jeg, men dere kan komme hit! :)

Humtidum... hadde det ikke vært for at jeg er syk/forkjøla, så hadde jeg tatt deg på ordet. Har en stor liten snøffel som kunne trengt litt sosialisering også. Men med mindre halsen og hodet magisk er bra til i morra, så bør jeg nok holde meg hjemme. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humtidum... hadde det ikke vært for at jeg er syk/forkjøla, så hadde jeg tatt deg på ordet. Har en stor liten snøffel som kunne trengt litt sosialisering også. Men med mindre halsen og hodet magisk er bra til i morra, så bør jeg nok holde meg hjemme. :/

Ja, komme en annen gang, da! Vi er her vi, sosialiseringsgjeng og klosliper. :) Men jeg bor i Sandefjord nå, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Min fungerte knall den. Kjøpte den fra Amazon, også har jeg shoppet 2 omformere på dealextreme. En fra 120V til 230V og motsatt. og en engelsk til norsk stikkkontakt. kostet 81 kr. fungerer supert :) og jeg sparte penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråker slike klosliper? F.eks, lager de samme/like mye lyd som barbermaskiner?

Min hund er veldig redd for klørene sine (takket være en inkomptent veterinær), og blir rimelig panisk bare man tar i klotanga. Det går fint å slipe/file klørne 'manuellt', med en hudnenegle fil.. Men det tar veeelding lang tid..

Kunne en slik inretning vært noe for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråker slike klosliper? F.eks, lager de samme/like mye lyd som barbermaskiner?

Min hund er veldig redd for klørene sine (takket være en inkomptent veterinær), og blir rimelig panisk bare man tar i klotanga. Det går fint å slipe/file klørne 'manuellt', med en hudnenegle fil.. Men det tar veeelding lang tid..

Kunne en slik inretning vært noe for oss?

Den bråker ja, men Amiga er mye mer rolig, klemmer mindre på klørna også. Om du vil kan du komme innom meg å prøve den.

kan sikkert filme den eller noe sånt :)

Jeg bruker den som regel på trin 2-4 og da bråker det helt ok.10 bråker masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg en sånn der hvis det funker sånn at neglene ikke fliser seg!

Må forresten få korrigere Anette her. Frakt ER inkludert i prisen når det beregnes toll. Maks. 200 inkl frakt er grensa. Tro meg - jeg handler ukentlig på nett fra utlandet. Dersom du ikke ble belastet med toll har du vært heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg en sånn der hvis det funker sånn at neglene ikke fliser seg!

Må forresten få korrigere Anette her. Frakt ER inkludert i prisen når det beregnes toll. Maks. 200 inkl frakt er grensa. Tro meg - jeg handler ukentlig på nett fra utlandet. Dersom du ikke ble belastet med toll har du vært heldig.

Ja det var det jeg også mente! Har skjedd meg før ihvertfall... Men er noen ganger de skriver en lavere pris på pakka, sånn at man slipper toll :) Men da er man heldig, for toll er no ordentlig drit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...