Gå til innhold
Hundesonen.no

Årets julekort

Whoopsis

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det endelig desember, og jeg vil se sonenfolkets julekort!

Jeg holder på å lage, men trenger litt påfyll av julestemning og inspirasjon :lol:

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi er skrekkelig kjedelige, og skriver et "julebrev/årsrapport", og setter sammen noen bilder fra året som har gått. Og heller pynter dem med litt jule-clipart, hvis det er plass. :lol:

Skrevet

Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får :)

xmasstocking2010.jpg

Ha ha så utrolig kult kort :whistle::wave::)

Har ikke fått lagd noe kort ennå, men får sette igang snart, ta med kamera på tur imorgen :blink:

Skrevet

Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får :thumbs:

xmasstocking2010.jpg

Det julekortet er helt fantastisk! Og så koser jeg meg med tanken på at det i strømpen faktisk skal hit!! Med desperat blikk og alt :thumbs: (Og så skulle man gjerne hatt film av den fotoseansen der altså.. er et litt "on the run" preg over julekortet her!)

Skrevet

Dette blir vårt julekort i år :thumbs:

Jeg laget et utkast i PS, og IW (her inne) har tegnet dette kortet med utganspunkt i utkastet:

test4.jpg

God Jul! :thumbs:

Skrevet
test4.jpg

God Jul! :thumbs:

Stilig :thumbs:. Da jeg så et teningsutkast som IW hadde lag ut på tegnetråden så jeg med en gang at det var Sinder - selv om vi ikke engang så ansiktet :).

Skrevet

163829_10150106465396303_530141302_8025873_7461458_n.jpg

Her er vårt bidrag fra i år. Mange har blitt tagget på facebook, men litt problemer med nettet gjorde at ikke alle som skulle kom med. Så, god jul alle soniser :icon_confused: Håper 2011 blir et bra år! :aww:

Skrevet

Skikkelig fint!

Spesielt bilde av Ikke var jo helt nydelig! :icon_confused:

Holder på selv, men å ta julebilder av basenji som absolutt ikke finnes interessert i annet enn julekuler omdagen er ikke så lett som det ser ut til :aww:

Skrevet

bilde.jpg

Vårt julekort :icon_confused: Ett lignende ligger på facebook med mange tagget, men samme problemet som "alle andre", det er begrenset hvor mange man kan tagge pr bilde :aww:

God jul og godt nytt år til dere alle :aww:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...