Gå til innhold
Hundesonen.no

Kingwanas H-kull er her!

Yodel

Recommended Posts

Ha ha- det er mulig. Vi får se hvordan de begge utvikler seg, og om de passer til hverandre mtp styrker og svakheter og slikt- men pr. nå ser det lovende ut.

Zia skal deleies sammen med vår Nabo- som også deleier Tara med oss :aww:

Ja, det må man jo så klart se ann. Jeg tenkte først og fremst om stamtavlene ikke er identiske.

Forøvrig så håper jeg IKKE at det skjer. Jeg kommer ikke til å klare å styre meg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Ja, det må man jo så klart se ann. Jeg tenkte først og fremst om stamtavlene ikke er identiske.

Forøvrig så håper jeg IKKE at det skjer. Jeg kommer ikke til å klare å styre meg da :lol:

Linjemessig vil det bli total outcross. Tara er av Finske og Amerikanske linjer. Pocus er av Nordiske og Australske linjer :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEi Liv.... :thumbs: JEG skulle jo ha hocus Pocus. Har vært FB forelsket i han lenge nå, jeg har faktisk lyst på basenji når jeg ser på den :P :P :P

Da skulle du ha sagt noe tidligere. Men vet ikke om vi hadde solgt han uansett altså :P

:P For noen nydelige små rynkedyr. :( Må ha basenjivalp igjen en gang. Når Sinnavepsen er voksen og fornuftig og gammel og har glemt alt om vepsing. :P

Sånn at ikke du glemmer vepsing, eller? :P

Anytime, Rak- men skjønner at du vil vente en del år nå altså :P

Får vel spamme litt mer her også:

2001zia2.jpg

2001valper4.jpg

2001valper.jpg

2001valperogsindre.jpg

2001sindreogvalper3.jpg

2001bambitigger.jpg

Valpekjøpere på besøk fikk servert varme boller. Bambi ble skrekkelig fornærmet, fo hun mente bollene var til henne og bare henne. Valpekjøperen var tilbøyelig til å være delvis enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn at ikke du glemmer vepsing, eller? :rolleyes2:

Anytime, Rak- men skjønner at du vil vente en del år nå altså :lol:

Yes! Jeg som må glemme vepsingen. :P Og sinnavepsen (som forøvrig har blitt utrolig mye flinkere) må ha glemt å vepse.

Takker og bukker for tillitten, og skal nok se jeg kommer luskende om noen år og må ha en ny veps i hus. :whistle: Worry burde eeegentlig flytte til meg, men nope. Fornuften har kommet og sitter på skuldra mi og stikker meg i øret hver gang jeg tenker slike tanker. :P

Får vel spamme litt mer her også:

2001zia2.jpg

2001valper4.jpg

2001valper.jpg

2001valperogsindre.jpg

2001sindreogvalper3.jpg

2001bambitigger.jpg

Valpekjøpere på besøk fikk servert varme boller. Bambi ble skrekkelig fornærmet, fo hun mente bollene var til henne og bare henne. Valpekjøperen var tilbøyelig til å være delvis enig.

:wub: Stakkars utsulta Bambi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle valpene solgt.Worry- som dessverre ikke skal hete Worry, skal hete Anton og flytte til Magnor og bli jakthund :whistle:

Helgen har vi blitt invadert av masse folk og valpekjøpere. Kjempekoselig! Det synes iallefall SIndre som har spist MASSE boller og kringle.

2201velpebes.jpg

2201tittei.jpg

Hvem kommer nå??

Vi tok også en photoshoot av valpene. Det gikk lett som en plett med masse flinke assistenter:

2201mangehjelpere.jpg

bildespam:

2201ziastaa.jpg

Zia

2201worrystaa.jpg

Anton (Gizagutt)

2201santosstaa.jpg

Santos (Flekken)

2201pocusstaa.jpg

Pocus (junior)

2201kairostaa.jpg

Kairo (Gromme)

2201happystaa.jpg

Happy (Halvdan Svarte)

2201bukkenstaa.jpg

Otto (Bukken)

Litt ymse og diverse:

2201poter.jpg

2201thea.jpg

2201pocus3.jpg

2201kairo3.jpg

2201kairo2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlige rynkedyr! :) er de sånn rynkete når de er voksen også?

Må si favoritten min er de sorte og hvite :P

Rynkene i ansiktet er en del av standaren, men de skal helst ikke være så rynkete i kroppen. De har litt å vokse inn i...:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vi blitt invadert av masse folk og valpekjøpere. Kjempekoselig! Det synes iallefall SIndre som har spist MASSE boller og kringle.

Folk OG valpekjøpere? *flir*

Vi tok også en photoshoot av valpene. Det gikk lett som en plett med masse flinke assistenter:

2201mangehjelpere.jpg

Flinke Sindre :getlost: Så lekre de har blitt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Quoter forsvant jo!

Men takk for hyggelige tilbakemeldinger på skrukkedyrene!

Lo fæålt av skrutrekker assosiasjon :lol:

Og Caroline: Jupp, Bukken blir nok stilt masse! Skal bli veldig spennende å følge han!

Han og ZIa er storfavoritter med de to røde hakk i hel eksteriørt sett. Men jeg synes også alle er nydelige :whistle:

Nesten skrekkelig å gå inn i denne tråden og se på skrukkedyr..

Men Anton hva slags jakt skal han brukes til? Tenker på Ida&Epic her som fortalte at Epic ble brukt til elg-jakt, og lille basenji ble brukt til skogsfugl-jakt..

Han skal bli brukt på rådyrjakt om jeg ikke missforsto :D

I dag har vi vært hos vet'en og alt var supert. ALle har korrekte bitt og alle 6 gutta begge testikler på plass (som jeg også har konstatert ørten ganger).

Noen små navlebrokk, ellers ingentingen å påpeke. Vet'en ble (selvsagt) ubersjarmert :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...