Kensington Gate Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Her er "min greie": 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Her er "min greie": Sååå alvorlig! Dette har jeg på meg når jeg stiller blå som regel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Sååå alvorlig! Du vet da godt at jeg alvorligheten personifisert. Dette har jeg på meg når jeg stiller blå som regel. Jeg syntes det kler deg veldig godt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 På dogs 4 all Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Ikke den beste vinkelen, og litt sikkel på lomma for anledningen - men denne kjøpte jeg da til Lillestrøm. Overkjørte budsjettet til de grader, og betalte hele 0.99$ for hele kreasjonen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Dette hadde jeg på i Kongsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Ja, eller sånn: Jeg reagerte faktisk ikke på bildet da jeg scrollet forbi det. Heeeelt normalt Kjøpte meg en ny drakt nå før sommeren Det så ut som du hadde jakken NEDI skjørtet på det bildet der Før jeg så det var en godbitbag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2012 Kan dette bli eit brukande antrekk? Tunikaen er forresten lilla (teite kamera!) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Foto NKK Sånn når jeg stiller Bichon Frise og andre lyse raser. Når det er varmt :-) Åsså har jeg heeeelt knæsj rosa dressjakke jeg nettop har kjøpt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Kan dette bli eit brukande antrekk? Tunikaen er forresten lilla (teite kamera!) Det syntes jeg aboslutt! Man mååå jo ikke ha dressjakke og slikt akkurat. Og Kaja! Er den rosa jakken fra H&M, for isåfall har jeg samme Dessverre kjøpte jeg den for trang, og har nå gitt den opp. Selv er jeg på utkikk etter en jaktgrønn dressjakke og bukse, men finner det ingensteder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 En nøytral bukse og en hvit skjorte pleier jeg å ha på meg. Jeg synes det blir en større helhet om man også kler seg litt pent på utstilling, og i farger som hunden ikke drukner i. Har sett noen i litt diverse voldsomme klær med sterke mønstre og farger og synes ikke det får ekvipasjen til å se spesielt flatterende ut - på en annen side, kanskje dommeren legger merke til og ser på hunden en gang ekstra? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Sååå alvorlig! Dette har jeg på meg når jeg stiller blå som regel. Blur merle.... Men nå må jeg skaffe meg ny utstillingsjakke, da denne er for stor Pleier vanligvis aldri å ha sort skjørt til sort hund osv, men her så var det ikke meningen at jeg skulle stille sort hund, bare mine soble... Men vips, så måtte jeg plutselig allikevel Også grønn dress. Jeg har bestilt meg en lilla dress nå, og tenker på en blå dressjakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Har vi to like tråder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Jeg linket til denne fra den andre utstillingsklær tråden, siden vi har så mange sider her som er unødvendig å miste ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 En av mine nye antrekk med både bukse og skjørt: En av mine gamle favoritter har blitt fikset litt sømmer på. En fin drakt når det er kaldt og/eller sølete Litt mer sommerlig, dog i snøen for anlednignen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Liten utstilling Nkk 'Bergen Nkk Bø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Okei, nå skal jeg også være med på morroa Her er jakkene jeg har nå; hh. hvit, beige, rosa, grønn-rutete, blå, svart, rød og gråsvart med diamanter på skuldrene. Har skjørt i rød, rosa, turkis, hvitt og svart, men bruker som oftest svart skjørt med en av dressjakkene over Hvit dress til chinese crested Her hadde jeg også bukse i hvitt Rød og svart til verdens lekreste Kerry blue terrier, Mr. Nova Nova Akkurat samme som over, med collie langhår, bare liker fargene på bildene og at jeg ser supertynn ut, lol! Helt svart, med rosa topp under, til veteran wheaten terrier Balder! Det hender jeg også går i jeans og dressjakke Også til slutt min nye favorittjakke, den blå ; 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Fant ikke denne tidligere, så derfor startet jeg en klestråd... Kopierer innlegget mitt hit, og håper jeg får litt svar. Jeg ønsker meg en enkel kjole som jeg kan stille ut hunden i. Den skal være klassisk og enkel, og fin både alene og under svart dressjakke. Tenkte noe a'la dette: Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende kjole? Tenkte også å kjøpe en ny dressbukse som er litt høy i livet, da den jeg har er ganske lav slik at blusen viser mellom buksen og jakkeåpningen. Noen som vet om en fin dressbukse i svart med litt høyt liv som kan kjøpes i butikk (ikke nettbutikk, da svartfargen må passe til jakken)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Fant ikke denne tidligere, så derfor startet jeg en klestråd... Kopierer innlegget mitt hit, og håper jeg får litt svar. Jeg har funnet på Cubus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Jeg har funnet på Cubus Kjole? Eller bukse med høyt liv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Kjole? Eller bukse med høyt liv? Bukse med høyt liv. Jeg føler må alltid "lete" litt etter det siden det er så variende hva som passer den enkelte.. Jeg feks kan aldri bruke dressbukse fra H&M Sånn kjole som du viser jeg mener Line bestilte noe lignende igjennom Ellos, for et års tid tilbke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Fant ikke denne tidligere, så derfor startet jeg en klestråd... Kopierer innlegget mitt hit, og håper jeg får litt svar. Jeg ønsker meg en enkel kjole som jeg kan stille ut hunden i. Den skal være klassisk og enkel, og fin både alene og under svart dressjakke. Tenkte noe a'la dette: Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende kjole? Tenkte også å kjøpe en ny dressbukse som er litt høy i livet, da den jeg har er ganske lav slik at blusen viser mellom buksen og jakkeåpningen. Noen som vet om en fin dressbukse i svart med litt høyt liv som kan kjøpes i butikk (ikke nettbutikk, da svartfargen må passe til jakken)? Jeg har kjøpt en sånn kjole på ellos tidligere, men akkurat nå finner jeg bare denne: http://www.ellos.no/d/Overdeler-Kjoler-tunikaer-Kjoler/ClassicWoman/_/N-1z141puZ1z141sgZ1z141khZ1z141od?Nr=323481 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 * Ellos har hatt lignende kjoler, vet ikke hva de har nå. Søk i såfall etter merket classic woman. Ang bukse så er det også en mulighet å bruke sort body. Da vises ingenting i glippen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Jeg er ganske uformell jeg da, grilldress hadde kanskje passet bedre til joggeskoene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Min nye stil, knall farget jakke event skjørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts