Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg dine "utstillingsklær"


ipadda
 Share

Recommended Posts

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Akkurat det driter jeg en lang marsj i, gitt!!! Så lenge klærne er rene, pene og man ikke lukter vondt spiller det da overhodet ingen rolle om man har samme antrekk flere ganger? Men jeg mener jo også

Jeg har sluttet å bry meg så himla mye om hvilken farge jeg har på klærne når jeg stiller, jeg. Jeg stiller min gråsorte hund i sorte bukser ofte (evt lysere grå drakt) - og jeg kan vel ikke si at det

Jeg er glad de gangene jeg har stilt belger så har jeg ikke lagt merke til blikkene til folk Hadde ihvertfall ikke gitt mersmak til å fortsette med rase da.

Posted Images

  • 1 month later...

Kan dette bli eit brukande antrekk? Tunikaen er forresten lilla (teite kamera!) :P

2znoh9u.jpg

Det syntes jeg aboslutt! :) Man mååå jo ikke ha dressjakke og slikt akkurat.

Og Kaja!

Er den rosa jakken fra H&M, for isåfall har jeg samme :) Dessverre kjøpte jeg den for trang, og har nå gitt den opp.

Selv er jeg på utkikk etter en jaktgrønn dressjakke og bukse, men finner det ingensteder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nøytral bukse og en hvit skjorte pleier jeg å ha på meg. Jeg synes det blir en større helhet om man også kler seg litt pent på utstilling, og i farger som hunden ikke drukner i. Har sett noen i litt diverse voldsomme klær med sterke mønstre og farger og synes ikke det får ekvipasjen til å se spesielt flatterende ut - på en annen side, kanskje dommeren legger merke til og ser på hunden en gang ekstra? :P

40654_10150225559230389_903515388_14128769_1219109_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Sååå alvorlig! :P

Dette har jeg på meg når jeg stiller blå som regel.

388163_10150454613520256_766815255_8384644_1101789935_n.jpg

Blur merle.... Men nå må jeg skaffe meg ny utstillingsjakke, da denne er for stor :D

Pleier vanligvis aldri å ha sort skjørt til sort hund osv, men her så var det ikke meningen at jeg skulle stille sort hund, bare mine soble... Men vips, så måtte jeg plutselig allikevel :)

248171_10150953736205256_975259099_n.jpg

Også grønn dress.

428430_10150833761596890_1768948797_n.jpg

429611_3336388249157_1188938913_n.jpg

Jeg har bestilt meg en lilla dress nå, og tenker på en blå dressjakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

En av mine nye antrekk med både bukse og skjørt:

561847_10151569282660072_1062754643_n.jpg

525644_10151577918375072_357174968_n.jpg

En av mine gamle favoritter har blitt fikset litt sømmer på. En fin drakt når det er kaldt og/eller sølete

430690_10151356614050072_1427600924_n.jpg

Litt mer sommerlig, dog i snøen for anlednignen :lol:

407213_10151101497695072_1648035352_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå skal jeg også være med på morroa :P

Her er jakkene jeg har nå;

jakker.jpg

hh. hvit, beige, rosa, grønn-rutete, blå, svart, rød og gråsvart med diamanter på skuldrene.

Har skjørt i rød, rosa, turkis, hvitt og svart, men bruker som oftest svart skjørt med en av dressjakkene over :)

arielle1.jpg

Hvit dress til chinese crested

Ch.-Sodzberry-Red-Demon.jpg

Her hadde jeg også bukse i hvitt

Ch.-Kerzmins-Allegro.jpg

Rød og svart til verdens lekreste Kerry blue terrier, Mr. Nova Nova :)

C%C3%A6sar.jpg

Akkurat samme som over, med collie langhår,

bare liker fargene på bildene og at jeg ser supertynn ut, lol!

ch.-Patshabels-Ole-Balder.jpg

Helt svart, med rosa topp under, til veteran wheaten terrier Balder!

Int-Ch.-Rimabras-Ringleader-2.jpg

Det hender jeg også går i jeans og dressjakke :)

Også til slutt min nye favorittjakke, den blå :D ;

onlyoneto-257x300.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke denne tidligere, så derfor startet jeg en klestråd... Kopierer innlegget mitt hit, og håper jeg får litt svar.

Jeg ønsker meg en enkel kjole som jeg kan stille ut hunden i. Den skal være klassisk og enkel, og fin både alene og under svart dressjakke.

Tenkte noe a'la dette:

formiddagskjole_tiger-193x300.jpg

Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende kjole?

Tenkte også å kjøpe en ny dressbukse som er litt høy i livet, da den jeg har er ganske lav slik at blusen viser mellom buksen og jakkeåpningen.

Noen som vet om en fin dressbukse i svart med litt høyt liv som kan kjøpes i butikk (ikke nettbutikk, da svartfargen må passe til jakken)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole? Eller bukse med høyt liv?

Bukse med høyt liv. Jeg føler må alltid "lete" litt etter det siden det er så variende hva som passer den enkelte.. Jeg feks kan aldri bruke dressbukse fra H&M :)

Sånn kjole som du viser jeg mener Line bestilte noe lignende igjennom Ellos, for et års tid tilbke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke denne tidligere, så derfor startet jeg en klestråd... Kopierer innlegget mitt hit, og håper jeg får litt svar.

Jeg ønsker meg en enkel kjole som jeg kan stille ut hunden i. Den skal være klassisk og enkel, og fin både alene og under svart dressjakke.

Tenkte noe a'la dette:

formiddagskjole_tiger-193x300.jpg

Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende kjole?

Tenkte også å kjøpe en ny dressbukse som er litt høy i livet, da den jeg har er ganske lav slik at blusen viser mellom buksen og jakkeåpningen.

Noen som vet om en fin dressbukse i svart med litt høyt liv som kan kjøpes i butikk (ikke nettbutikk, da svartfargen må passe til jakken)?

Jeg har kjøpt en sånn kjole på ellos tidligere, men akkurat nå finner jeg bare denne: http://www.ellos.no/d/Overdeler-Kjoler-tunikaer-Kjoler/ClassicWoman/_/N-1z141puZ1z141sgZ1z141khZ1z141od?Nr=323481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...