Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen


Martine

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Når og hvor på onsdag (orker ikke lese gjennom hele tråden :wub: ) ?

Kanskje jeg graver/hakker ut bilen og kommer en tur med dyret :D Prøver å lure med meg Anette også. (Aneeetteeee, hvor eeer duuu? :D )

Jeg er her :D Vi vil, såfremt det passer med tid og sted! Har ikke lest ordentlig gjennom nå jeg heller :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer kl. 17 i morgen, jeg skal prøve å få med mann også. :getlost:

Kovu skal ikke hilse på andre i morgen, siden vi sliter veldig med passering for tida (han har akkurat begynt å markere såvidt, og er helt klart "stengt for ombygging" for tida). Men jeg vil kose kelpiser, selv om jeg ikke er mann!

Vil gjerne ha noen til å åpne munnen på Kovu også, siden han skal i ringen snart.

Angående banen:

Isen på banen er bedre, og det er stort sett folk der. Så det passer bedre å trene på parkeringsplassen ved banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer 17.40 Da vil jeg trene på den supre innerste banen hvor det aldri er folk på den tiden på onsdager. Dessuten er isen der ikke egnet for skøyter. Om dere vil trene mellom klubbhuset, hvor det ikke er fullt så bra bane, så kommer jeg hverken til å hilse på dere eller til å forstyrre. Det gjorde jeg mer enn nok av forige onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer 17.40 Da vil jeg trene på den supre innerste banen hvor det aldri er folk på den tiden på onsdager. Dessuten er isen der ikke egnet for skøyter. Om dere vil trene mellom klubbhuset, hvor det ikke er fullt så bra bane, så kommer jeg hverken til å hilse på dere eller til å forstyrre. Det gjorde jeg mer enn nok av forige onsdag.

Næmmen må jo hilse på da :whistle:

Noen som har mulighet til å vise på et kart hvor dette området ligger?

Vet ikke helt når jeg kommer, men prøver å være der sånn i 18-tiden :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :whistle: men så nærme ring 3 skal ikke være vanskelig å finne :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :lol: men så nærme ring 3 skal ikke være vanskelig å finne :lol:

Famous last words. Hvis du kjører, så ta av fra Storokrysset opp mot Grefsen, og ta av til høyre mot Haraldsheim. Skeidbanen er nedi dumpa ved første veikryss.

Jeg kom sent hjem fra jobb, så vi kommer nok ikke før tidligst halv seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...