Gå til innhold
Hundesonen.no

Ut på tur med Tøfflus


Margrete

Recommended Posts

MaridalenmedKristin348.jpg

:D

MaridalenmedKristin191.jpg

:D :D

MaridalenmedKristin178.jpg

"hva gjør barnet???"

MaridalenmedKristin382.jpg

:D:P (jaja vi er da litt elskelige å da)

MaridalenmedKristin438.jpg

NÅ får du ta deg sammen!

MaridalenmedKristin458.jpg

Han er altså så vakker!

MaridalenmedKristin390.jpg

Denne er å vakker, bare så synd at det skjærer seg med jevne mellomrom og at verdigheten er totalt fraværende *ler*

MaridalenmedKristin501.jpg

Mos en valp... :s

MaridalenmedKristin688.jpg

:D

MaridalenmedKristin592.jpg

På vei tilbake til bilen

Og med dette tar vi farvel

MaridalenmedKristin713.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*latterkrampe*

Hærrrrrlig

...og jeg skjønner jo at jeg kanskje har tolket hæfer'n som litt tammere enn den her ha ha ha ha - ubetalelig der Helle går i front og Margrete kommer laaangt bak med en hæfer fyllt med helium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*latterkrampe*

Hærrrrrlig

...og jeg skjønner jo at jeg kanskje har tolket hæfer'n som litt tammere enn den her ha ha ha ha - ubetalelig der Helle går i front og Margrete kommer laaangt bak med en hæfer fyllt med helium.

Jepp, så feil kan du ta! Denna ække tam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Herlige bilder! Jeg digger den flyvende saluki-klumpen! :D

page.jpg

Jeg bør kanskje trene på å gå pent i bånd på ett tidspunkt?

Jeg ser feil når jeg lurer på om han har på seg grime på disse bildene? Hvis ikke så er han kanskje ikke helt grime materiale enda, ikke bra for nakken hans når han er slik ei hoppsasa gås. :D Ikke meningen å være Debbie Downer altså, det er iallfall ikke intensjonen... :D Og det var en særdeles komisk bildemedley! :P

edit: fjerne ot.

edit 2: legge tilbake ot. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser feil når jeg lurer på om han har på seg grime på disse bildene? Hvis ikke så er han kanskje ikke helt grime materiale enda, ikke bra for nakken hans når han er slik ei hoppsasa gås. :D Ikke meningen å være Debbie Downer altså, det er iallfall ikke intensjonen... :D Og det var en særdeles komisk bildemedley! :D

Neida, du ser riktig du. Han drar ikke frem og hopper altså, han hopper opp og ned han. Er kanskje ikke så bra det heller? Forslag til løsning på den greia der? to bånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du ser riktig du. Han drar ikke frem og hopper altså, han hopper opp og ned han. Er kanskje ikke så bra det heller? Forslag til løsning på den greia der? to bånd?

Nei, det er ikke helt optimalt det heller. Det er best å ikke bruke grima når han er røskete i bevegelsene, men heller når han er i trekke jevnt modus. To bånd er en god løsning for hoppsasa gjess. :D

Og sorry for at jeg gikk off topic. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke helt optimalt det heller. Det er best å ikke bruke grima når han er røskete i bevegelsene, men heller når han er i trekke jevnt modus. To bånd er en god løsning for hoppsasa gjess. :D

Og sorry for at jeg gikk off topic. :D

Ok, da skal jeg prøve det. Problemet mitt er at jeg er ikke sterk nok i kroppen når han holder på slik. Han er litt enklere å holde igjen med den grima på. Vi får trøste oss med at han kan gå normalt med grima uten kompiser i følge :D

Fysj og skam på deg! OT og greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg prøve det. Problemet mitt er at jeg er ikke sterk nok i kroppen når han holder på slik. Han er litt enklere å holde igjen med den grima på. Vi får trøste oss med at han kan gå normalt med grima uten kompiser i følge :D

Har du prøvd med et kobbel med strikk i? Det er for noen lettere å holde igjen når trykket øker jevnt og man slipper de sterke røkkene. Man rekker å fordelt kroppstyngden om du skjønner? Det kan hende at det funker med en sånn anti trekk sele også? Det er mulig det gjør litt vondt for ham om han røkker i, men han vil jo ikke få noen skade av det.

Det er helt drøyt hvor mye styrke det er i disse gutta altså. Den sterkeste hunden jeg noen gang har kjent var Golden' til Anebanana, han slo Töddel en lang gang. :D

Fysj og skam på deg! OT og greier!

Jeg har visst dagen... :D *klaske lanke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...