Gjest Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Fine hundegjengen det Likte spesielt godt det 'tilbake til bilen bildet.' Flink sønn
tulip Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Det så ut til å være en herlig og aktiv tur, for både to- og firbente Guttebarnet må gjerne ta flere bilder han, blinkskuddkongen!
Margrete Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Fine hundegjengen det Likte spesielt godt det 'tilbake til bilen bildet.' Flink sønn Det så ut til å være en herlig og aktiv tur, for både to- og firbente Guttebarnet må gjerne ta flere bilder han, blinkskuddkongen! Nå ble han kjempestolt og sier "Takk"
jma Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 den røde salukien var bare heeelt nyydelig. såå vakker!
Tøfflus Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 den røde salukien var bare heeelt nyydelig. såå vakker! :rolleyes2: Tusen takk, nå ble jeg glad Min skjønne, gòe "røde baron"
Midas Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Jeg bør kanskje trene på å gå pent i bånd på ett tidspunkt? Den kan fly! *klippe* Ser litt slitsomt ut med den "lille" der hengende i båndet gitt... Hahahaha Utrolig(!!) bra bilde av flyvende lukis
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar