Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis oss ditt bakgrunnsbilde!


HHC

Recommended Posts

Vi hadde jo en slik tråd for en stund tilbake, syntes egentlig det er litt morsomt å se - er jo så stor variasjon på hva folk har! :wub: Det merkelige er at det som regel dukker opp en del hunder :wub::wub:

Jeg kan begynne, laptopen min er såpass ny at jeg bare valgte et bilde jeg hadde liggende. Så kjekkasen min er bakgrunnsbilde her foreløpig :wub:

back2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg ser dere andres, blir jeg sååå glad for at jeg har Mac og slipper å ha ørten tusen ting på skrivebordet. :wub:

Jeg er jammen glad jeg har PC å slipper å ha 1000 ting på skrivebordet.... :wub:

Mac er ikke bedre, det er bare anderledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enig med Tore, det er ikke sånn at man MÅ fylle skrivebordet med ting bare fordi man har pc :wub:

Det er klart! Men jeg opplever det slik at programmene og dokumentene mine er mer tilgjengelige og enklere å finne på Mac-en enn om jeg hadde hatt PC uten snarveier på skrivebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvsagt verdens vakreste samojed som bakgrunn:

09021603.jpg

bare at på bakgrunnsbildet er ikke så mye av omgivelsene på siden klippt bort.

Nydelig bilde av en nydelig hund :wub: Virkelig i sitt rette element der!

Bakgrunn2010.jpg

Min :wub:

Kjempe vakkert bilde, Synnøve :wub:

Jeg er ikke på min pc nå (som forresten minner meg på at jeg ikke er pålogget på min bruker, Only Blondie her :wub: ), så jeg får ligge inn senere. Foreløpig har jeg noen røde blomster som på mystisk vis dukket opp, men har hatt bilde av kjæresten til bakgrunn før :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...