MegaMarie Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2011 Jeg må si jeg er utrolig imponert over hvor fort han gir seg når han ser at andre hunder ikke liker han. Blondie var veldig fornøyd når teite valpen ga seg fort Også gleder vi oss til innetrening på tirsdag slik at vi kan hilse og kose mer med Harly Du kan bare låne han bort om du må gjøre noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2011 'Fangorn' og Balrog var mine to favoritter helt fra starten... Og jeg må si at jeg fremdeles er litt ekstra svak for han Veldig gøy at det går så fint! Kjenner veldig igjen hvordan han er med andre hunder. Men 'bikket 13 kg', betyr det at han veier mer enn det? Og hvordan er fargen, er han fremdeles litt rødlig - eller nesten svart slik som Balrog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2011 Jeg må si jeg er utrolig imponert over hvor fort han gir seg når han ser at andre hunder ikke liker han. Blondie var veldig fornøyd når teite valpen ga seg fort Også gleder vi oss til innetrening på tirsdag slik at vi kan hilse og kose mer med Harly Du kan bare låne han bort om du må gjøre noe annet ja han er herlig fornuftig når det kommer til andre hunder. Der han han imponert meg 'Fangorn' og Balrog var mine to favoritter helt fra starten... Og jeg må si at jeg fremdeles er litt ekstra svak for han Veldig gøy at det går så fint! Kjenner veldig igjen hvordan han er med andre hunder. Men 'bikket 13 kg', betyr det at han veier mer enn det? Og hvordan er fargen, er han fremdeles litt rødlig - eller nesten svart slik som Balrog? Ja han har nok det nå, jeg veide han sist tirsdag og da stoppet vekten på 12,95 Fargen er mørk brun, det så ut som om han og Ikke var ganske jevn i fargen. Han er muligens litt mørkere enn henne, underullen er rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2011 Ok, da er han nok rødligere enn Balrog ja. Balrog har kanskje rast forbi i vekt igjen han da, veide 15 blank på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Oppstillingsbilder av Harly-mann, 5 måneder gammel Jeg tok egentlig mange flere, men det var vanskelig å fokusere når det var så mørkt. Det var vanskelig lys og dårlig med plass, så Harly var flink som stod såpass fint på bildene til tross for forholdene Håper jeg får redigert film av han i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Hehe, ser det er flere enn Ikke som har antydninger til overlinjen til Talli Han har ikke samme krysset da, ser det ut som. Kjekk ung mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Fiiint! Ser vi må jobbe litt mer med bakbeina, overlinjen ble litt dårlig. Men er godt fornøyd med rsultatet så langt etter bare 2 x 3 min trening Tusen takk for bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Fin han har blitt Utifra frambena så har han tydeligvis tenkt å vokse seg enda større Takk for bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Fiiin Glad jeg har en hjemme selv, ellers hadde jeg blitt såå misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Fin han har blitt Utifra frambena så har han tydeligvis tenkt å vokse seg enda større Takk for bildene! Det liker vi vet du! Skal prøve å få målt høyden hans en dag. Nå er han på vei til å vokse ut av dekken på str 45! Fiiin Glad jeg har en hjemme selv, ellers hadde jeg blitt såå misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Fiiint! Ser vi må jobbe litt mer med bakbeina, overlinjen ble litt dårlig. Men er godt fornøyd med rsultatet så langt etter bare 2 x 3 min trening Det var jo ganske trangt der også, så det var ikke så lett for han å stå slik han burde Redigerer video nå (endelig) etter mye stress med full harddisk og mangel på redigeringsprogram. Håper bare jeg får til å laste den opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunhildM Skrevet 12. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Fiine Harly Kule hunden som blir bestevenn med alle han møter Det var gøy å være offer for tunnell trening på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Fiine Harly Kule hunden som blir bestevenn med alle han møter Det var gøy å være offer for tunnell trening på tirsdag Ååå! Var det deg altså Tusen takk for hjelpen igjen, jeg tok ikke sjangsen på å slippe han der inne med 2 andre hunder i banen samtidig! Kjempeflott at du kunne være "offer" :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunhildM Skrevet 12. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Det var bare gøy stiller gjerne opp som "offer" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2011 Det var bare gøy stiller gjerne opp som "offer" igjen Strålende! Harly er glad i offerne sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Omsider så ble filmen ferdig Litt dårlig kvalitet da. Det var egentlig super fine bilder om jeg må få si slikt, jeg som var kamera dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Omsider så ble filmen ferdig Litt dårlig kvalitet da. Det var egentlig super fine bilder om jeg må få si slikt, jeg som var kamera dame Love is in the air Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Naaaw Menneske er myye kulere enn den dumme leka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Naaaw Menneske er myye kulere enn den dumme leka Haha, så sant så sant! Stygge leke som ligger i veien. Hvorfor stapper du den i trynet mitt da, jeg vil opp i trynet ditt! Kelpier altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Haha ler meg ihjel Så søt han er! Men han ser større ut en Balrog! Lurer på om han er det, eller om det bare ser sånn ut. Kan jeg få legge ut denne på blogg / facebook og skryte av fine bruttern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Go ahead Jeg har ikke møtt Balrog, så det kan jeg ikke si noe om Kanskje Benedikte kan si noe om det? Hun har jo sett de begge nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Go ahead Jeg har ikke møtt Balrog, så det kan jeg ikke si noe om Kanskje Benedikte kan si noe om det? Hun har jo sett de begge nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Fine Harly! Tror han og Balrog er ca like store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Får jo overhodet ikke lyst på kelpie av å se det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2011 Love is in the air Alle skal få! Naaaw Menneske er myye kulere enn den dumme leka Ja ingenting slår sosialbelønning! Han er ikke vanskelig der Om jeg sier for høyt "braaa" el lignende når vi trener glemmer han alt av gjenstander og mat. Haha ler meg ihjel Så søt han er! Men han ser større ut en Balrog! Lurer på om han er det, eller om det bare ser sånn ut. Har prøvd å måle høyden, men det var ikke enkelt, ca 46 kom jeg frem til tilslutt. Ellers har han ikke lagt på seg noe veldig. Han var 13,5 kg når jeg veide han på mandag som var Får jo overhodet ikke lyst på kelpie av å se det der... *Hmmm, lurer på om det er trygt å dele hytte med Anette i Hemsedal...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts