Djervekvinnen Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Han er kjempefin! ! Jeg digger flatter. Fineste retriveren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Så fin han er! Vakre bilder av en søt og tøff Pøbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Man får vel aldri nok oppdateringer på den sorte lakrisen, vel? Sånn sover pøbler. Pøbel har veeeldig lyst på ball. Han prøver nå å stille seg opp, men det er liksom ikke lett når man kun er en person, merker jeg. Kua mi. Best vi beveger litt av kroppen nærmere kamera i det bildet blir tatt. Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Han er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diffi Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Så fin han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Fin Han har blitt skikkelig lang og hengslete, nå begynner massen og komme, blir spennende og se han som voksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Han har lagt seg mye mer ut i det siste, så det skal bli spennende å se hva det blir for en kropp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Ser han har lagt seg ut, men han ser fremdeles litt morsom ut! Ikveld skal hundene mine få flaskegodis takket være at jeg leste her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Han både ser, og er fortsatt ganske morsom! Artig liten skrue. Tenkte på det her om dagen, jeg kan være i så dårlig humør som jeg bare vil, så ser jeg han, så smiler og ler jeg. Søtingen. Ja, flaskedingsen med godbiter i er veeeldig praktisk. Man får fred en liten stund, i hvert fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Kjempefin! Han ser ut som en trivelig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Han er så fiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Mer Pøbelbilder, vel! Vi trente litt på plassen i dag, så da måtte jeg bare ta med kameraet ut etter økten også. Og, sjekk - ingen snø! Pøbel er litt søt. Han smiler ofte mye på eget initiativ. Så vi har begynt å klikke det inn til å bli en kommando etterhvert. Kua ser et eller annet hos naboen ... han er forresten nyvasket og veeeldig fluffy. Pøbel viser frem sine nye "klær", som snille Enits bestilte for oss! Øra på snei, må man ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Halsbåndet var jo kjempe fint!! Og pøbel kledde det jo!! Alt kler den smukke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Ja, spesielt når han faktisk matcher bilene våre med halsbåndet sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Pøbel er slengt på vekta, og veier 32 kilo 9 mnd gammel straks. Hva skjedde med lille valpen min?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Stoooooore gutten!!! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Jeg antar dere kanskje vil ha mer Pøbelspam? Pøbel er pyse i vannet. Må nok hive på meg våtdrakt og komme meg uti sjøl. Min apporteringsglade hund, velger å ta en pinne i stedet ... Pøbel ser noen. Dyret med det lange, rare hodet. Litt våt, kan han bli. Speider. Pøbel er tømrer, tenk. Med kompisen sin i vannkanten. Stælken. Pøbel synes gress er godt. Mongo. Kenguru! Fangsten. Viktig å levere den tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Ser noe spennende ... Litt søt. Lyst til at noen skal kaste leka igjen! Kua mi. Søta. Må gjeipe litt til kasteren sin. Han er liksom klar til å løpe. Enten sier Pøbel at det er nok bilder, eller så er lyset for skarpt. Eller så er han sulten. Kåmm ånn - kast'n! Smartingen vil ha to ting på engang .. Raptusbølger ... Jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Herlige bilder, Ane!!!! Pøbel er jo blitt stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Han er så fiiiiiin!! du har med å møte på sonentreff som labbis skal lage til meg i oslo i juni! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Pøbel vokser seg til, tror nesten ikke jeg ser det selv, for han er jo liksom ikke sååå stor i mine øyne. Spørs når i juni, Enits, men kan hende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Han ser bare såå herlig ut, smiler hele tiden ser det ut som på bildene Pøbel er svær, eller lyver bildene? Hvor høy er han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Han er virkelig pen.. Er så morro og se andre Flat Coater også, bor ingen andre enn mi her jeg bor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Han ser bare såå herlig ut, smiler hele tiden ser det ut som på bildene Pøbel er svær, eller lyver bildene? Hvor høy er han? 66 cm i manken er han, gitt! Måtte måle nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Pøbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts