Bananen Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Hvorfor må du klippe pelsen hans? *blond* Jeg synes de ser så ustelte og "shabby" ut når de får masse pels overalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Jeg synes de ser så ustelte og "shabby" ut når de får masse pels overalt. Ahh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Måtte bare teste iPoden og filming. Og kameraet. Pøbel har sine sovestillinger. Da han var mindre fikk han plass til å sove i PC-pulten, der kabinettet skal stå. Pøbel skjønner iiingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 11. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2011 Hihi, Pøbel vet hva som skjer bak døra, nemlig! Lille matvraket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2011 Skikkelig fin og hengslete, akkurat som min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2011 Haha, søøøting! Ser ut som om han stopper opp noen ganger og nesten holder pusten, for å høre etter om det er klaaaaaaaart snaaaaaart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 11. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2011 Han hører nøøøye om det er klart, og blir helt vill når det kommer noen ut av kjøkkendøra (villere enn på filmen ...). Vi prøver å være litt ninja av og til, men han er kjapp på det. Også må han sjekke ekstra om det er noe mer å få når han er ferdig, og dobbeltsjekker om vi er heeelt sikre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2011 Litt av en hastighet på spisingen hans også! Nala er også slik, spesielt om hun tror noen skal komme å ta maten hennes, da er det høygir!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 11. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2011 Pøbel har matvett uansett, han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Pøbel vokser seg til og har begynt å få et mer voksenhundpreg. I går fant jeg frem saksen for å klippe litt mer til på ørene hans, også stusset jeg litt på "skjegget". Han er en kjempegrei fyr, og tar det aller meste han har blitt sosialisert på og med på strak labb - ikke noe frykt i denne karen, nei! Han skal jo ikke akkurat bli noen utstillingshund når han blir stor, men jeg synes faktisk flatten er penest når den ikke har masse skjegg og bustete ører. Jeg er bare litt for lat av og til med å gjøre noe med det. Så i går fikk saksen prøve seg på halsen uten problemer. Har ikke fått tatt noen nye bilder på en stund, men slenger ut noen jeg fant på minnekortet på kompaktkameraet mitt. Søteste bustedyret. Tror han er 5 1/2 måned her. Lurer på om det falt no' godt i øyesynet der ... 6 måneder her, tro? Plutselig var han 7 måneder, og straks mer voksen. Nydusjet, og nesten brunflat av blitzen (legg merke til de snertne føttene i bakgrunnen)! Pøbel synes jeg kan legge fra meg kamera med dumme blitzen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Kjenner igjen den bustepelsen etter dusjin/bading. Har ei selv som bli poff når hun har dusjet eller badet.. Pøbel er virkelig fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Godeste Pøbelen! Han begynner jo å se ut som en ung herremann! Mali gleder seg til å hilse på han og denge litt rundt på han snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Hihi. Ja, han blir nesten en nuffe med for lite hode når han kommer ut av dusjen. Åh! Vi vil bølle med dere også, Hera! Det hadde vært gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2011 Bilder tatt med kompaktkameraet på tur i dag. Pøbel er veeeldig glad i denne leka. Hører fuglene kvitrer. Noen godbiter å få? Fotballapporten! Best at man flyr over snøen i stedet, med ørene, selvsagt! Må ... levere ... nå! Pøbel sier han er en flink apportør. Tuuung snø under skaren, så skal ikke alltid like lett å komme seg opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Pøbel fikk en flaske med godbiter i for første gang, gikk forsåvidt greit, og han tok tegninga kjapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Søte Pøbel'en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Ja, han er ganske søt. I går løste vi fvf-gåten vår, og det var deeeilig! Moro når alt plutselig bare stemmer helt og holdent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 16. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Sjekk så liten han var engang, 'a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Poster et nytt et allikevel, jeg. Selvom folk mest sannsynlig ikke ser. Greit å se seinere, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Fiiine Pøbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Han er vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Takkelitakk. Ett par dårlige bilder til. Pøbel står som ei ku. Men ganske søt allikevel, er'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Han er helt nydelig! har fått skikkelig sansen for flat's i det siste altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 pøbel er bare skikkelig kul han, tenk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Han er helt nydelig! har fått skikkelig sansen for flat's i det siste altså. What happened! De er noen sjarmerende små, men gaaanske så mye hund, vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts