Mardina Skrevet 15. Desember 2010 Rapporter Skrevet 15. Desember 2010 Fineste Pøbel gutten sin det! Siter
Bananen Skrevet 20. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2010 Pøbel har blitt veid, og badevekta sa ca. 20 kilo pluss minus. Store gutten som er 5 måneder i dag! Også har vi oppdatert bloggen vår. Siter
SoppenCamilla Skrevet 20. Desember 2010 Rapporter Skrevet 20. Desember 2010 Stor gutt indeed! Fining, da! Siter
Bananen Skrevet 30. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Noen nye bilder jeg tok i dag, elendig kvalitet, men Pøbelen vokser og vokser! Pøbel koser seg med griseøre. Pøbel er helfokusert på mat. Men mest av alt, så er han veldig søt. Siter
Enits Skrevet 30. Desember 2010 Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Skjønn han er!! Jeg og hapzen, og muligens en til skal møtes i langeskogen i 1-2 tiden imorgen, om du vil joine =) Siter
Bananen Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Da var det vel tid for nye Pøbelbilder? Jeg fikk ut fingeren klokken 4 i dag, jeg. Og da begynte det liksom å bli litt mørkt. Og da passer det seg ikke alltid å ta bilder av svart hund. Snipen tror han har funnet noe spennende på bakken. Og skjønner iiingenting når vi sier "la vææær!". Le Crazy Egg! Kanskje det er noe snop å få? Lange, hengslete fyren. Pøbel prøver på ryggetrikset for å få snop. Eggeggegg! Pøbel ser fornærmet ut, når jeg spør hva han har klekket ut ... Balansekunst, tenk. Skal ikke være lett når egget triller fra en ... Heldigvis kan han løpe. Har han egget i munnen, eller ikke? Siter
SoppenCamilla Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Fiining! Og kult egg! I want one of those! Siter
civga Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Peningen er kjempe søt med de lange beina, ja nå er han i langbeinsperioden. Han virker som en herlig gutt! Siter
Papillon Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Så skjønn han er Og så utrolig morsomt egg! Siter
Bananen Skrevet 8. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Hehe, takk. Egget er gøy, for han får liksom ikke heeelt tak på det. Siter
potifa Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Flotteste! Snuppa her i huset vil også ha egg, hvor har du kjøpt det? Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Kjempeflotte bilder! Det egget var kult Han ser veldig sjarmerende ut Siter
Bananen Skrevet 16. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Husker ikke hvor jeg kjøpte det, mange år siden. Men ser de har det her: http://www.hundebur.no/crazy-egg-blaa.4575727.html Siter
Bananen Skrevet 18. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2011 Måtte nesten ta noen nye bilder i dag. Lille sjarmisen. Nesten litt søt tenåring ... Men så trakk jeg det tilbake. Han ser bare rar ut. Han som andre unger må gjøre grimaser under bildetaking. Siter
Bananen Skrevet 19. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Moar, plox! Det var sol i dag, så jeg tenkte å ta litt bilder. Men den var så lav, så bildene ble nå så som så. Vi prøver oss på allmighty frioppstilling med god medhjelper. Kult med mat, sier Pøbel! VELDIG kult. Litt søt er han jo, selvom han står litt rart. Wuhuuu! Kast'n'a! Nesten ved målet ... Vent, hæ? Tom for godbiter? Pøbel er sjokkert. Nesten så man kan se hva han pønsker på, og jeg tror det handler om mat ... Siter
Bananen Skrevet 25. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2011 Elendig bilde, men jeg må bare poste det. Pøbel sier han fortsatt er baby. (jepp, Hera, ørene er klippet! Hihi.). Siter
Bananen Skrevet 28. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2011 Søteste Pøbelen min. På favorittplassen sin om dagen. Også ser jeg at jeg plutselig snart må klippet "skjegget" hans også. Og mer av ørene. Siter
Caroline Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Skrevet 28. Januar 2011 Begynner å bli kjekk da! Jeg ble overrasket over hvor mye klipping som skulle til første gangen jeg klipte flat. Mer enn på aussie jo Siter
Bananen Skrevet 28. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2011 Ja, jeg klippet ørene hans faktisk her om dagen, og det ble en håndfull, liksom. Og jeg ser jeg må klippe og tynne ut myyye mer. Jeg skjønner liksom ikke hvor han gjemmer pelsen. Men det skal sies, at jeg gikk inn i dusjen med en flat, og kom ut med en nuffe. Siter
Caroline Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Skrevet 28. Januar 2011 Ja, det ser jo ut som han får nok pels Siter
Enits Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Skrevet 29. Januar 2011 Hvorfor må du klippe pelsen hans? *blond* Siter
SoppenCamilla Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Skrevet 29. Januar 2011 Neeeei, han er så fiiiiin! Ikke klipp pelsen, den er fiiint sånn den eeeer. Siter
Recommended Posts