Margrete Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Leke? Nei, orker ikke nå joooa litt vel? JUHU! Var ikke så vond å be En liten pause må til Før man leker sisten Kommer du? uææ Nærkamp Hvem har finest tenner her? Bestas og Lady Bestas Prosjekt bygge kaninhus var satt i gang Det ble bare en vinkel ut av det hihi Hanen. Han oppdaget at han hadde stemme og prøvde den forsiktig på ett utrolig latterlig forsøk på å gale. Tørst han og en anelse barnslig... Bestas har en plan, og den innbærer å jage vekk Khalo hihi BØH! BØH! Snuseren hviler seg, men en ung gutt har da ikke tid til slikt! Vakker tullegutt! Siste røkk før det er kvelden *dele opp*
Margrete Skrevet 12. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2010 Pusemølje! Helle og Ariel (og potene til Kasko) Jeg skulle inn i kjøleskapet en tur og vips hadde jeg skapet fult av pusunger De fant vom og hundmat som hadde rent litt de. Helle, Ariel og bølla Kasko En døende og svært lidene hund i bur. Siden vepsen ikke får være ute å herje sammen med de stor, må han få være løs inne. Lillemannen trenger også litt kontakt. "Hallo!" Vi laget mat og da måtte Kasko stå på stua i mens. Ups... tante fant en saks Eller Raksha klippet, men jeg presset på. Så min skyld! Asti hilse på pus for første gang. Gikk overraskende bra Brenne gammelt høy er gøy! Helle sprutet med glør og det måtte man jo ta bilde av. Resultat av lek med manuelle innstillinger i mørten uten blitz
Raksha Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Tusen takk for galskapsbidraget! Vi storkosa oss. Og herlige bilder. Asti er en ufattelig flott gutteslamp selv om Kasko ikke var helt enig.
Banshee Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Så herlige bilder, det så ut som en riktig koselig helg
Gjest Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Så utrolig mange flotte bilder! Så utrolig herlige bøllete vakre dyr *sånn bøye seg i støvet smiley*
tulip Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Å så fiine og koselige og hyggelige bilder! En sånn helg kunne jeg også tenkt meg Asti er en meget vakker gutt, Margrete!
Guest Jonna Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Tror Astimann vil bo på landet jeg
Margrete Skrevet 12. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2010 Tror Astimann vil bo på landet jeg mm og han er ikke alene...
Raksha Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Asti ønsker seg en helt egen gård å patruljere.
Siri Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Ser ut som om dere har hatt stor glede av hverandres galskap . Herlige bilder
MonicaT Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Herlige bilder. Flirer litt av Asti med labbene oppi vannbøtta
Yodel Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Fineste bildene! De to rød passer virkerlig til hverandre! Damn, så mange flotte dyr du har Rak(du også selvsagt, Marghrete)!
Margrete Skrevet 12. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2010 Fineste bildene! De to rød passer virkerlig til hverandre! Damn, så mange flotte dyr du har Rak(du også selvsagt, Marghrete)! Det var en ny vri (nei ikke fornærmet, men har aldri sett den stavemåten før) Nå har jeg bare ett av dyra der da, men ja, kan ofte føles litt mer ----- Takk for alle koselige kommentarer og ja jeg har kosa meg godt i helgen!
TonjeM Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Nå har jeg flirt meg gjennom bildene her.. og det var fryktelig mange flirbare bilder altså! Fra skamfert snuser til lykkelig Astimann i vann-bøtte(? kanne? trau?) via en dakars liten schäfergutt i bur... Helle kler katt, det må jeg si! (Veldig spent på om Margrete blir katte-eier her.. !) Og katter i kjøleskapet Ikke sett det før!
Margrete Skrevet 13. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2010 Nå har jeg flirt meg gjennom bildene her.. og det var fryktelig mange flirbare bilder altså! Fra skamfert snuser til lykkelig Astimann i vann-bøtte(? kanne? trau?) via en dakars liten schäfergutt i bur... Helle kler katt, det må jeg si! (Veldig spent på om Margrete blir katte-eier her.. !) Og katter i kjøleskapet Ikke sett det før! Er jo katteeier Den er bare fjernadoptert *flir* Ja vi lo godt av Asti i vannbøtta altså! Utrolig hvor gøy det var
Raksha Skrevet 13. September 2010 Rapporter Skrevet 13. September 2010 Tskk for skryt av dyrehagen min. Kameraet mitt kom ikke ut av hylla engang det - men margrete fiksa biffen vakkert. Og joda, Margrete er katteeier hun, Ariel er Helle sin. Ekte fjernadopsjon.
sham Skrevet 13. September 2010 Rapporter Skrevet 13. September 2010 Kjempe fine bilder Og så mange fine dyr a gett Holdt på å daue av latter av Asti i bøtta
Marianne&Java Skrevet 13. September 2010 Rapporter Skrevet 13. September 2010 Så fine/morsomme/koselige/sjarmerende bilder Så kjempekoselig ut
Poter Skrevet 13. September 2010 Rapporter Skrevet 13. September 2010 Det så skikkelig koselig ut Har aldri hatt katt i kjøleskapet, aussie derimot...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar