Gå til innhold
Hundesonen.no

Sportrening i Maridalen


Benedicte

Recommended Posts

Blir det kl 16 ved kirken da? :)

Jeg har ikke trent veldig mye spor med hunden min, men han har virkelig anlegg for det, så blir gøy å prøve litt ordentlig!

Høres sånn ut :)

Ooh, det hørtes morsomt ut :) Kanskje vi også slenger oss med :D Men ehm.. hvordan finner man frem dit med bil? :D (Noe man kan søke på med gps?)

Hilsen en som ikke er kjent i Oslo i det hele tatt.

Du kan prøve deg på "Maridalen kirke" på gps'en, og om du ikke får noen treff kan du alltids prøve "Maridalen barnehage".

Prøvde å få gulesider til å sammarbeide om å sette et punkt på kirken i kartet, men den ville bare vise veibeskrivelse dit. Så her er kart fra Oslo s til kirken, om det er noe hjelp :Dhttp://kart.gulesider.no/m/Ir0CM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sånn ut :)

Du kan prøve deg på "Maridalen kirke" på gps'en, og om du ikke får noen treff kan du alltids prøve "Maridalen barnehage".

Prøvde å få gulesider til å sammarbeide om å sette et punkt på kirken i kartet, men den ville bare vise veibeskrivelse dit. Så her er kart fra Oslo s til kirken, om det er noe hjelp :)http://kart.gulesider.no/m/Ir0CM

Jeg skal vel prøve å finne frem :) Kan teste gps, ellers så får man bare ta utifra skilt :D Men om man kjører mot maridalen, så ser man den kirken vi skal møtes ved?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vel prøve å finne frem :) Kan teste gps, ellers så får man bare ta utifra skilt :) Men om man kjører mot maridalen, så ser man den kirken vi skal møtes ved?

Ja, den ligger på venstre hånd like etter en kirkeruin det er umulig å ikke se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollbollingsen og jeg blir også med! Tar henne med meg på jobb på Blindern, sånn at vi har sjans til å rekke fram til 16.12 i alle fall. Det tar jo 30 minutter å komme seg til kirka i følge Trafikanten - sjokkerende! :icon_cry:

Ellers kan jeg jo alltids plukke deg opp et sted? :console: Er ikke superkjent i Oslo by, men har da GPS :console:

Edit: Ble det kl. 16 forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesten min må få besøk av veterinæren i morgen, men stallen er rett ved kirken (tar ca ti min å gå). Kan jeg få nr til en eller flere av dere så jeg kan kontakte dere hvis jeg blir litt forsinket? Så kan jeg møte dere et sted :icon_cry: Nr mitt er 45 20 20 77, bare send mld :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...