Gå til innhold
Hundesonen.no

Sportrening i Maridalen


Benedicte

Recommended Posts

Maria: Gjett om a :D

men kanskje du må kjøre så jeg kan kline med Opsis :wub:

:D og takk! Men jeg hadde egentlig planlagt at Opsis skulle få være hjemme, siden hun har ganske mye på planen mandag og tirsdag. Det er vel kanskje ikke så dumt med en hviledag i ny og ned for små kelpiser? Og egentid for bøller, det fortjerer hun nemlig :D Så vi får se på den kliningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kan vi :) Hvis ikke har jeg fortsatt tilgang på bil vi kan låne :)

Men det er jo egentlig litt omvei for meg da, jeg vet ikke om jeg rekker det engang? For da må jeg jo ut til deg først, i stedet for å bare hoppe på bussen som går forbi her, sitte på den i fem minutter og så skifte til bussen som går til Maridalen... Selv om jeg skjønner jo at det er greit å kunne ha bikkjene i bilen og slippe å dra dem med på buss og sånt. Hvordan kommer jeg meg fra Sogn/Ullevål Stadion/Blindern til deg, da? (For jeg regner med det er der bilen er?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo egentlig litt omvei for meg da, jeg vet ikke om jeg rekker det engang? For da må jeg jo ut til deg først, i stedet for å bare hoppe på bussen som går forbi her, sitte på den i fem minutter og så skifte til bussen som går til Maridalen... Selv om jeg skjønner jo at det er greit å kunne ha bikkjene i bilen og slippe å dra dem med på buss og sånt. Hvordan kommer jeg meg fra Sogn/Ullevål Stadion/Blindern til deg, da? (For jeg regner med det er der bilen er?)

Sant, det tenkte jeg ikke på. Selv om den ikke står hos meg. Kan høre hvor den står! Hvis den står på Majorstua så funker det jo? :)

Jeg vil gjerne være med! Hvor i Maridalen? :)

Tja, vi kan jo ta det ved kirken? Og heller dra lengre inn om vi trenger mer terreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...