Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei!

Vingle

Recommended Posts

Skrevet

Hei alle sammen. ;)

Jeg har vært medlem her en stund nå, men har helst bare sneker litt rundt.

Men nå tenkte jeg at det var på tide å presentere meg selv.

For om 5 dager reiser jeg avgårde ut av landet for å hente min kommende valp. :)

Det blir kjempespennende og jeg gleder meg kjempemasse.

Jeg har lyst å fokusere en del på ettersøk, og har som mål å bli godkjent av Norske Redningshunder.

Ellers kommer vi nok til å snuse innom litt div som agility, spor, freestyle og annet som måtte virke interessant. :)

Skrevet

Ja, det glemte jeg jo helt å fortelle. Hehe... :)

Jeg skal ha meg en Catahoula Leopard Dog, og den henter jeg i Tsjekkia.

Slenger gjerne med noen bilder av lille nurket. :)

Her er hun bare 5 dager gammel.

34.jpg

Og så her har vi nettopp åpnet øynene.. awh..

obr-6.jpg

Her er hun enda litt større.. :)

obr-008.jpg

Er hun ikke flott?

anita2.jpg

Se så stor! Ah.. hehe ;) Full fart ;)

_mg_5485.jpg

Stor fare for at det blir enda mer bilder etterhvert.. hihi.. Må bare hente henne først ;)

Edit: Og nei, det er nok ikke min første, har hatt litt ymse før ;)

Skrevet

Første som spratt inn i hodet mitt når jeg leste rasen er hundene til Terry i Sookie Stackhouse bokserien(som TVserien True Blood er basert på) :)

Utrolig søt liten skapning det der ;) Lykke til med valpetrollet og velkommen til sonen :)

Skrevet

Wow, utrolig utseende på den der! Synes øynene nesten så litt skumle ut da det var nyåpnet, men på det siste bildet er hun jo bare skjønn. ^_^

Velkommen hit!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...