MegaMarie Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Gratulerer med dagen til Ellie Nydelig bilde av henne og J Siter
LinL Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Gratulerer med gårsdagen til Ellie Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Gratulerer med gårsdagen til vakreste Ellie Siter
Fillerya Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Gratulerer med dagen, Ellie :flower: Siter
Evelzz Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Grattis til vakreste Ellie! Siter
MarieR Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Gratulerer med dagen, Ellie!! Fineste welshen! Siter
Poter Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Gratulerer med overstått, Ellie! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Grattis med overstått Siter
mokken Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Skrevet 29. Desember 2014 Gratulerer med overstått til Ellie! Siter
Gjest Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Søteste Ellie! Vi har debutert i rallylydighet uoffisielt! Hvis dere forventer et helproft resultat må jeg nok skuffe. Her er det fru stress på tur med båndet stramt og skamklipt hund... (Det siste får mannen ansvaret for.) Blir ganske stresset av å holde styr på alle disse skiltene...Vi fikk 176 poeng, dvs 24 poeng i trekk som jo er endel. Masse 1'ere i trekk for stramt bånd, et par 3' er trekk for at jeg måtte gjøre to øvelser om igjen, sikkert en 5 er i trekk for at jeg hadde en sitt for mye. Og litt snusing på skilt. (Mye nytt for Ellie her!) På kritikken står det: "Slapp av!" som tilbakemelding. Med en gang vi var ferdige ville jeg bare gå inn å gjøre det igjen, med litt bedre attitude selv!Men Ellie er så søøt! Må også legge til at hun var helt super på oppvarmingen, og at hun aldri hadde vært i hallen før!(Og dette er en hund som er miljøberørt) Siter
Raksha Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Ellie kan svinse og snuse så mye hun vil hun, hun er fremdeles verdens søteste *ønske seg en Ellie" Siter
Gjest Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Ellie kan svinse og snuse så mye hun vil hun, hun er fremdeles verdens søteste *ønske seg en Ellie" Takk! Ja det kan hun, og det er ganske deilig! Ikke noe prestasjonspress! Ønsker deg en Ellie også!! Siter
simira Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Verdens søteste Ellie var kjempeflink hun! Det var dere begge to forresten. Det hadde vært dårlig gjort ovenfor alle andre om alt hadde blitt perfekt første gangen. 5 i trekk fordi hun ble sittende igjen på Sitt - 90* høyre - sitt. Hunden må følge med videre før du har stoppet og vridd 90*. Siter
Gjest Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Verdens søteste Ellie var kjempeflink hun! Det var dere begge to forresten. Det hadde vært dårlig gjort ovenfor alle andre om alt hadde blitt perfekt første gangen. 5 i trekk fordi hun ble sittende igjen på Sitt - 90* høyre - sitt. Hunden må følge med videre før du har stoppet og vridd 90*. Takk! Vi kommer sterkere tilbake når vi har trent mer med skilt! Ahh, var det det det var ja! (Rar norsk setning.) Men den øvelsen der vi fikk en sitt for mye - hvilket nr. har den igjen, og hvordan skal den egentlig utføres? Dere var flinke Takk! Siter
simira Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Takk! Vi kommer sterkere tilbake når vi har trent mer med skilt! Ahh, var det det det var ja! (Rar norsk setning.) Men den øvelsen der vi fikk en sitt for mye - hvilket nr. har den igjen, og hvordan skal den egentlig utføres? Takk! Hvilken øvelse var det? Vanskelig å huske alle, men om du har nummeret så kan jeg se på banen. Jeg lurer på om det var sitt - 1 steg høyre? Siter
Gjest Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Hvilken øvelse var det? Vanskelig å huske alle, men om du har nummeret så kan jeg se på banen. Jeg lurer på om det var sitt - 1 steg høyre? Ja jeg tror det var den. Husker ikke nummeret men den etter stopp - sitt foran - høyre sitt? Siter
simira Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Ja jeg tror det var den. Husker ikke nummeret men den etter stopp - sitt foran - høyre sitt? Film er fint. Du stopper - sitt - vrir mot høyre - sitt - 1 steg - sitt. Det skal kun være stopp/sitt og et steg mot høyre - sitt. Så det er en sitt for mye midt inne i øvelsen der. Siter
Nathalie_ Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Så du skal vri 90 grader mens du tar et steg? Eller? Siter
simira Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Skrevet 30. Januar 2015 Så du skal vri 90 grader mens du tar et steg? Eller? Du kan godt vri 90 grader før du tar et steg, men hunden skal ikke sitte igjen før du har tatt det steget. De fleste tar bare et steg mot høyre. Siter
Nathalie_ Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Skrevet 30. Januar 2015 Du kan godt vri 90 grader før du tar et steg, men hunden skal ikke sitte igjen før du har tatt det steget. De fleste tar bare et steg mot høyre. Aha, da henger jeg med igjen Siter
Gjest Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Noen nye bilder av Ellie også! Også har vi oppnådd nesten livsmålet for henne idag! Hun ble idag Norsk viltsporchampion etter første premie på ordinær blodsporprøve hos spaniel klubben. Kommentar fra dommer: Utmerket i alle dagens oppgaver. Sårleie markeres av begge. Lineføring utmerket. Siter
Recommended Posts