Caroline Skrevet 20. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2011 Takk alle sammen Grattis! Han er jo helt herlig og den fineste bompi'en jeg vet om, selv med de diskvalifiserende ørene hehe... Ikke sant? Fine bompien det, hehe. Her er forresten bilder av "hound ears" som dommer mente han hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. September 2011 Rapporter Share Skrevet 20. September 2011 Guuud! han er blitt så mannete etterhvert! Fineste aussiegutten det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. September 2011 Rapporter Share Skrevet 20. September 2011 Syns ørene hans er søte, jeg Også har han sånn fin, hvit, stor krage Pene Avalon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. September 2011 Rapporter Share Skrevet 20. September 2011 Kjekkas! Gratulerer med fine helseresultater så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 20. September 2011 Rapporter Share Skrevet 20. September 2011 Gurimalla for en kjekkas! Og gratulerer med fine resultater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 21. September 2011 Rapporter Share Skrevet 21. September 2011 Han er handsome han en av de fineste aussiene i Norge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Avalon er snart 18 mnd. gammel, og begynner å se voksen ut. Han har nettopp vært en periode hos oppdretteren sin, og da fikk han vært med på en utstilling i Danmark, der han fikk cert, og en i Tyskland, der han ble klassevinner Ellers er han røntget fri med A i alle fire hjørner, og øyelyst fri. Nå mangler bare en MH før han er godkjent for avl. Vi jobber med lydighet, feltsøk og rundering for tiden, men bruker god tid da han nok trenger tid på å modnes, samt at jeg trener 3 hunder aktivt og venter med å konkurrere med ham til de to eldste har oppnådd litt flere av sine mål. Ellers er han blitt en staselig kar, og det må vi jo vise fram! Avalon (bakerst) med to av sine kullbrødre på utstilling i Danmark 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Flotte Avalon :wub: Gleder meg til og se han igjen på Lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Sukk! Sååå lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Fy får en fin hund Sier det igjen, hadde jeg vært litt mer glad i pelsstell skulle jeg hadt en sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Han er bare sååå nydelig! :wub: *føre på ønskeliste* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Lonnisen Jeg vil haaa! sukk Drømte om han etter jeg hadde sovnet å måtte inn en gang via mobilen bare for å kikke på mr beauty en gang til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Verdens beste Avalon er snart 20 mnd., og fluene i hodet begynner endelig å roe seg, noe som betyr store framskritt i treningen Vi holder nå på i gruppe 2 i hundeklubben, som trener mot bronsemerkeøvelsene, samt på brukshundgruppa i klubben da Tibra har pause pga. en skadet klo og løpetid. Samtidig fortsetter vi med runderingen, og etter en liten juleferie var det moro å se at det han har lært satt like godt på dagens økt. Ellers er han fortsatt like vakker såklart, og i år blir det han som hovedsaklig skal forsøke å forsvare familiens ære i utstillingsringen når Tibra skal ha valper og deretter skal satses mer på i bruksløypa. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 han er noe av det vakreste jeg vet om 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Noe så utrolig vakkert Jeg vil ha en klone av han der altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Fineste Avalon Trur jeg må kidnappe han litt en dag altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Nydelig han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Han er skrekkelig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Han er bare knallflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Har ikke annet å si enn :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Vakker mann det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Han er sinnsykt lekker! :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Jeg kommer ikke over hvor vakker han, hvor godt han lukter og hvor himla ARTIG den bikkja er, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Han ser ikke ekte ut, mer som et maleri! Fantastisk vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Han er en utrolig vakker og snill gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts